Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parempi ettei kukaan linkitä, niin sitten ei tartte erikseen selitellä mitään. Ja ongelma tosiaankin on siinä, että monet blogit on maalattu mainoksilla.parit vikat sivut katottu läpi, niin vitusti juttuu et kato blogista, mut ei oo linkkii.. onks se jotain kiellettyi linkkei eli kilpailevan lafkan tms blogeja vai miks ei oo linkkejä, joutuuko laiska vätys oikeasti gogolettamaan Pajusen blogin (johon olisi varmaan mennyt enemmän aikaa kuin tähän viestiin)?
Odotan, että joku tehokolmikosta ehtii tähän vastaamaan 5min sisällä... ;)
Uskokaa nyt, että kyllä täällä tiedetään nämä asiat ja miten nämä hoidetaan. Mutta kai tässä on taas selitettävä, ettei taas pidetä kusipäänä täysin väärin perustein. Katsokaas kun se on niin, että näillä kisaajilla sattuu olemaan lisäravinnesponsseja ja jokainen niittaa blogit väärälleen niitä, niin siinä käy niin, että sitä aletaan harrastamaan tietoisesti ja blogimerkinnätkin alkaa lipsumaan mainoksiin. Tiedetään, että Pakkotoiston mainosdiilit voidaan kiertää simppelisti vain jakamalla blogiin linkkiä, jossa sitten täysi mainonta. Siksi tässä päästään niin paljon helpommalla kun ei linkitetä olenkaan. Koska kun yksi saa, niin muut kyselee "miksen mä kun toikin".Eikös Pajunen ole fastin urheilija? Se että ei linkitetä sen takia että fitfashion sivulla on mainoksia on vähän sama kun ei sitten linkitettäis vaikka iltalehden uutisia yleiseen osioon koska sielläkin on mainoksia. Mennyt vähän hölmöksi tämä touhu..
MV-lehti voisi mainostaa meillä, se ei riko meidän mainosdiilejä, mutta lisäravinnelafkoja ei voi mainostaa, koita nyt ymmärtää ero. Ei tää nyt noin vaikeeta voi olla. Tää mitään tieteellistä ole, simppelisti vain on kielletty linkittäminen, sinähän tästä kovin vaikeeta koitat tehdä.Sehän olis vaan loogista että Fastin urheilijoiden blogeja annettaisiin linkittää. Ootte tehny tästäkin asiasta niin helvetin tieteellistä että huhhuh. Paljonkohan joku mv-lehtikin saa näkyvyyttää pakkiksen maahanmuutto ketjun ansiosta tuskin siellä näkyy pakkiksen bannereita.
Mä nyt en edelleenkään tajua mikä muu lisäravinne lafka pajusen blogissa olisi näkyvillä kuin Fast jonka kanssa teillä on diili? Sitä mä tässä nyt oon koko ajan ihmetelly. En sitä miksi supermassan ja kumppaneiden blogit häviää, se nyt on ihan ilmiselvä asia.MV-lehti voisi mainostaa meillä, se ei riko meidän mainosdiilejä, mutta lisäravinnelafkoja ei voi mainostaa, koita nyt ymmärtää ero. Ei tää nyt noin vaikeeta voi olla. Tää mitään tieteellistä ole, simppelisti vain on kielletty linkittäminen, sinähän tästä kovin vaikeeta koitat tehdä.
Fitfashonin mainosmyynti on sulle heittänyt vain sattumalta Fastin bannerin. Niiden mainosmyynnissä ei ole estoja lisäravinneyrityksille, eli niitä tulee sinne randomisti sen mitä kampanjoita ostavat. Pakkotoistolla niitä ei näy myyntisopparin johdosta, joskus kikkailemalla pääsevät läpi ja siihen reagoidaan nopeaan myynnin puolelta.Mä nyt en edelleenkään tajua mikä muu lisäravinne lafka pajusen blogissa olisi näkyvillä kuin Fast jonka kanssa teillä on diili? Sitä mä tässä nyt oon koko ajan ihmetelly. En sitä miksi supermassan ja kumppaneiden blogit häviää, se nyt on ihan ilmiselvä asia.