Pig Destroyer

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D
  • Aloitettu Aloitettu

D

PigDestroyerResound.jpg

Helvetin kova bändi.Niin hyvä,että katoin tarpeelliseksi mainostaa sitä.

Eipä sen enempää,että grindistä puhutaan ja jos haluat lukea biota tai muuta bullshittiä niin tuosta linkistä ne löytyy.

http://shop.relapse.com/artist/artist.aspx?ArtistID=10081

3 täysypitkää levyä ja kaikista voi kuunella parin biisin verran tuosta samasta linkistä.Kuunelkaa edes Piss Angel raita :rock:

Bändin viralliset sivut http://www.pigdestroyer.net/ kannattaa tsekata pelkästään loistavan intron takia ja on muutenkin helvetin tyylikkäät sivut.

Pig destroyer on kyllä kelponen bändi. Saisivat vaan painaa satatuhatta lasissa koko ajan ja jättää ne hitaammat biisit pois. Tämä vaivaa meikäläistä etenkin terrifyer levyssä.

Sitten vastineeksi löytyy kyllä oikeita helmiä kuten carrion fairy ja pretty in casts.

Mä taas pidän PiG:ista sen takia,että siinä on kunnon riffittelyä ja niistä saa selvääkin(toisin kuin eräissä gc bändeissä)ja eikä vedetä koko ajan blastbeattii.

Mitä mieltä te olette siitä Natasha DVD biisistä?Mä itse tykkään helvetisti.Tykkään muutenkin tuollaisesta ambient/doom tyylisestä.

EDIT.Ja Trent,olen ymmärtänyt,että olet grind miheiä?Ehkä voisit suositella jotain hyviä levyjä/bändejä?

D sanoi:
EDIT.Ja Trent,olen ymmärtänyt,että olet grind miheiä?Ehkä voisit suositella jotain hyviä levyjä/bändejä?

Ihan oikein olet ymmärtänyt :). Vähän vaikea suositella mitään kun en tiedä kuinka tuttu tämä genre sulle on, mutta listaan tähän jotain tutustumisen arvoista.

Rotten sound: Todennäköisesti tuttu bändi, mutta siltä varalta ettei niin aloita tutustuminen vaikka murderworks levyltä. Suomen paras bändi :rock:.

Deathbound: Yksi Suomen harvoista grindi bändeistä. Kelpo tavaraa.

Nasum: Varmaan tuttu tämäkin. Mielestäni paras grindcore bändi. Kelpaa aloittaa tutustumisen millä vaan 4:stä täyspitkästä. Tässä fury biisi uusimmalta "shift"-levyltä. Lisää löytyy kotisivuilta.

Napalm death: Tästä ei varmaan tarvii sanoa mitään :). Paras levy mun mielestä enemy of the music business.

Misery index: Retaliate loistava levy. Uusi dissent EP myös ihan kelponen, tosin ei niin grindiä.

Leng tch'e: Olikohan tämä nyt belgialainen bändi? En ole varma, mutta the process of elimination on hyvä levy.

Jigsore terror: Ehkä vähän enemmän vanhan koulun grindiä ruotsista.

Converge: Tämä bändi ei varsinaisesti ole grindiä, vaikka välillä blästillä mennäänkin, mutta saatanan kova bändi kuitenkin. Loistavia kitarajuttuja. Tutustuminen kannattaa alottaa Jane doe levystä.

Siinä oli jotain. Lisääkin kyllä löytyy tarpeen vaatiessa :)

EDIT: lisäsin linkin

TRENT sanoi:
Ihan oikein olet ymmärtänyt :). Vähän vaikea suositella mitään kun en tiedä kuinka tuttu tämä genre sulle on, mutta listaan tähän jotain tutustumisen arvoista.
Ihmettelin kun et pistänyt grindin esi-isää, Carcassia tähän (IMHO). :D

Tässä jotain omista soittolistalla olevista grindbändeistä:

Berzerker, The (AUS) (tehnyt muuten mahtavan Carcass-coverin)
Circle of Dead Children (USA)
Commit Suicide (USA)
Crackwhore (CAN)
Dying Fetus (USA)
Fuck... I'm Dead (AUS)
Inferia (FIN)
Splattered Cadaver (USA)
To Separate The Flesh From The Bones (FIN)
Watchmaker (USA)

Hassua miten tuo grind-puoli keskittyy amerikkoihin, kun taas ns. brutal death metal enemmän euroopan puolelle. Hieman harkinnan varaista tuo genren määritys joissain tapauksissa. Ihan näin offtipiccina.. :)

Missä Terrorizer ja Repulsion? World Downfall on ehkä kaikkien aikojen paras grindcore/death albumi ja Horrified:kin on loistava.

Pig Destroyer on ihan jees, en kyllä ole kovinkaan perehtynyt bändiin, paria levyä vaan kuunnellut. Näitä "moderneja" grindbändejä tuntuu muutenkin riittävän hyvin.

Ihmettelin kun et pistänyt grindin esi-isää, Carcassia tähän (IMHO).

Missä Terrorizer ja Repulsion?

Hehe. Jäi siitä monta muutakin kovaa bändiä pois. Tarkoitus ei kuitenkaan ollut tehdä kaiken kattavaa listaa grindcore-bändeistä vaan listata muutama suht helposti lähestyttävä bändi. Carcass piti kyllä laittaa, mutta onneksi NP nohevana muisti :). World downfall on kyllä kerrassaan mainio levy. Repulsion taas ei oikein koskaan ole iskenyt.

Argh,miksi melkein kaikissa pitää olla niin paskat saundit.Helvetimoinen turn-off.Repulsionikin kuulosti aika hyvältä,mutta semmoisilla suhina saundeilla roskiin meni.

World Downfall on tosiaan hyvä levy ja tuoltahan se levyhyllystä se löytyy.

Laitetaas tänne Scott Hullin toinen bändi,elikkä Agoraphobic Nosebleed.The Poacher Diaries on helvetin hyvä :rock:
http://www.agoraphobicnosebleed.com/home.htm

Kyllä noissa mun listaamissa pitäis olla kaikissa ihan hyvät soundit. Jätin tarkotuksella kovimmat surinabändit pois.

Agoraphobic nosebleedin FCSWD levyllä vasta paskat soundit onkin. Ei iske yhtään ne teknorumpusoundit :)

EDIT: Tuossa misery indexissä soundit tuppaavat olla jo meikäläisen korvaan liian hiotut :)

Pig Destroyerin sivuilta

"Also, I'd like to mention that splits with ROTTEN SOUND, PHOBIA, and BLOOD DUSTER are in the works. Grind"

:rock: :rock:

Back
Ylös Bottom