Pientä lasta purtiin päiväkodissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sairasta. Veikkaan, että tekijä(t?) kuuluu etniseen vähemmistöön.

Miksi puolitoistavuotias lapsi edes on päiväkodissa ? Sairas yhteiskunta tuottaa sairaita yksilöitä.

Tähän päättyy Tahvo-sedän lauantai-illan nostalginen toista se oli ennen-luento.

Yksi tai useampi lapsi puri poikaa yli 20 kertaa.

Kauheeta..:( Sääli pikku lapsiraukkaa..:haart: Toivottavasti ei saanut elinikäisiä traumoja.. Eihän tuon ikäinen ymmärrä vielä mistään mitään..

Zombeja!!:evil: Eiks tääl jonku signaturessa aikoinaan lukenu, että "Miksi vauvat on tehty lihasta, jos niitä ei ole tarkoitettu syötäväksi?":D

No ei vaan. Tollanen käytös ois omituista eläimiltäki, mutta mikä piru ihmiset tollaseen tekoon ajaa?

Ihmeellistä mutta ei hämmentävää kun ottaa huomioon kuinka rapistunut ruotsalainen ja pian suomalainenkin yhteiskunta on.
:itku:

Originally posted by Hippa
ja ne hoitajat ei muka huomannu mitään...

Onpas kummallista. Mun kokemuksen mukaan muksut huutavat aivan hemmetisti jos heitä purraan. Kirjoituksen mukaan "hoitajat" olivat jättäneet muksut ilman valvontaa. Missäköhän saakka ne hoitajat ovat olleet tupakalla?

Originally posted by Mike
Minkälaiset lapset purevat toista lasta?

Lapsi joka katsoo, että toisella on mukavampi lelu kuin hänellä. Muksuilla on myös pieni nokkimisjärjestys "laumassa".

Re: Re: Pientä lasta purtiin päiväkodissa

Originally posted by Dragon
Onpas kummallista. Mun kokemuksen mukaan muksut huutavat aivan hemmetisti jos heitä purraan.

Niinpä. Jos minua purraan 20 kertaa niin, että veri lentää, niin takuulla pääsee minultakin ääni. Se on sitten eri asia, onko se nautintoa vai ei.

Minä en ainakaan antaisi moisille "hoitajille" enää ikinä mahdollisuutta toistaa aikaansaannostaan. Ja kunnon tuomiot tietenkin kotiläksyksi. Saatanan ihmisroskat.

Re: Re: Re: Pientä lasta purtiin päiväkodissa

Minä en ainakaan antaisi moisille "hoitajille" enää ikinä mahdollisuutta toistaa aikaansaannostaan. Ja kunnon tuomiot tietenkin kotiläksyksi. Saatanan ihmisroskat. [/B][/QUOTE]

No äläs ny nehän sentään joka asiassa tasa-arvoisia ja pumpulissa kasvaneita ruåttalaisia, pitäis kai niitä ymmärtää tai jotain.. vaikka tarjota terapiaa ja silleen...
Mutta onkohan tällainen tapaus seurausta älyttömyyksiin menevistä säästötoimenpiteistä joihin jokainen täällä Suomessakin joutuu törmäämään. Koululuokkien kokoja kasvatetaan ja kurinpito ongelmat lisääntyvät sen myötä, sama asia lienee päivähoidon saralla.

Originally posted by Lobo
No voi LOL!!!!!!!!
Tekijä on varmasti etnistä vähemmistöä....kenties juuri muuttanut suomeen....

Jos vaikka lukisit jutun ennen kuin kommentoit.

Suomesta käsin on aika vaikea puraista Ruotsissa olevaa lasta.

Tietääkseni etnisten vähimmistöjen edustajia löytyy Suomesta ja Ruotsista melko lailla. Enkä ole kuullut vastaavaa juttua aiemmin.

Milläköhän perusteella etnisen vähemmistön edustaja tuollaista tekisi?

Muistaakseni on joku heimo, joka harrastaa kannibalismia (siitähän tuli dokkari taannoin), mutta he asuvat ihan tyytyväisenä Afrikassa eikä heidän edustajia löydy täältä pohjoisesta.

Kenties siksi, että nälkiintynyt, ruskettunut pakolainen on tullut juuri maahan, eikä iskä mohammed ole pystynyt varastamaan telkkuja, matkapuhelimia, lompakoita yms ja on kova nälkä! Joten haukataan vieruskaveria, kunte kambudzassa konsanaan.

Ei mulla oikeesti ole mitään valtaosaa ruskettuneita vastaan, mutta onhan ne somalit älyttömiä tapauksia (ja tiedän tämän työnipuolesta) Tosin tämä purija voi olla ihan valkoihoinenkin...pelkkää spekulointia anyway

Edellinen viestini oli provosoiva testi, jolla halusin jälleen kerran tuoda esille suomalaisten kaksinaismoralismin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom