Pienimunaisille

teemupii sanoi:
hmm.. eikös täällä joskus ollut linkki tutkimukseen että keskimääränen peniksen pituus on 17cm?

No eihän se nyt niin saatanallinen voi olla! :itku: :urjo:

Kerran oli joku tutkimus missä saakeli jonkun baarin oven ulkopuolella oli teltta ja sinne sai mennä mittauttamaan munansa megabeiben toimiessa mittaajana. Veikkaisin, että sen tutkimuksen tulokset ei välttämättä anna kovin hyvää kuvaa koko väestön keskiarvosta. :D

"...tyypillinen erektiossa oleva penis on 10,1 - 15,9 cm pitkä terskan kärjestä häpyluuhun asti, keskiarvon ollessa 13,0 cm..."

Ooh! Oli pakko lukea tämä threadi ihan tuon otsikon takia. Ajattelin, että tämähän on juuri minua varten.. :D

Mutta, mutta..! Minähän olen keskiarvon yläpuolella!!!

-> sen kunniaksi rock-hymiöitä olkaa hyvä:

:rock: :rock: :rock:

ps. Kirjoitin yllä olevan toivoen, että naiset eivät jaksa lukea näin pitkälle. Oikeasti pakokauhu valtasi mieleni ja suunnittelen epätoivoisia tekoja kuten junan alle hyppäämistä tai Britney Spearsin Stronger-kappaleen kuuntelemista...

:jahas:

Mä muistelisin että pari vuotta sitte jommassa kummassa iltalehdessä väitettiin keskivertosledan olevan jopa 17-18cm.. Tosin kohderyhmä tais olla vaan suomalaiset, mutta eniwei

Nytten tarvittaisiin punttimimmien asiantuntevaa avusta, että saataisiin päätettyä paljonko se keskimitta oikein on. Voihan joku punttipojukin vastata jos vaan kehtaa ;)

Loistavaa! Nyt tiedän, että mun ei olekaan se pienin... Myönnän heti, että en tunne ketään jolla olisi lepoasennossa pienempi kuin itselläni. :D Exien mukaan se molo ei kuitenkaan ole juhla-asennossa ollut se heidän pienin kokemansa - ei tosin suurinkaan. Toi artikkeli antaa toivoa mulle, koska toi tilanne on niin paradoksaalinen, että olen aina hiukka epäillyt heidän mielistelevän. :thumbs:

Kun nyt ollaan vauhdissa, niin mitattuna tuo näyttäisi olevan jotain 15,5cm. Pitäisi hankkia mittanauha kun viivotin ei ota kaarevuutta huomioon. Ehkä saisi puristettua pari milliä lisää. :hyper:

Eikös se ollut niin, että naisten mielestä se sopivin mitta on keskimäärin vähän yli 17cm ja Suomalaisten miesten keskimitta oli alta 16cm. Tai jotain...

Tosiasia on se, että Suomalaiset miehet ovat hieman fyysisesti keskivertoa isompia ja omaavat hieman isommat penikset.

AT sanoi:
"...tyypillinen erektiossa oleva penis on 10,1 - 15,9 cm pitkä terskan kärjestä häpyluuhun asti, keskiarvon ollessa 13,0 cm..."

Ooh! Oli pakko lukea tämä threadi ihan tuon otsikon takia. Ajattelin, että tämähän on juuri minua varten.. :D

Mutta, mutta..! Minähän olen keskiarvon yläpuolella!!!

-> sen kunniaksi rock-hymiöitä olkaa hyvä:

:rock: :rock: :rock:
hahaa kuin myös :hyper:
:rock:

Back
Ylös Bottom