Pieni tulostin. Mutta mikä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Hakusessa näppärän kokoinen A4 tulostin perinteisten dokumenttien tulostamiseen. Valokuvalaatua en tarvitse, vaan mustavalkoinen laserikin käy. Mutta koon pitäisi olla mahdollisimman snadi. Canonilla on yksi siisti litteä tulostin, mutta se on mustesuihkari. On semmoisesta normaalien dokumenttien tulostamiseen mihinkään? Vai meneekö se liian kalliiksi? Mustesuihkarit kun on enemmän valokuvien duunaamiseen. Ettei vain mene hukkaan hyvä tulostin jos vain laskuja tulostelee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei nuo nykyiset mustesuihkut kovin paljon sitä mustetta ihan vaan tekstiä tulostettaessa vie. Eli jos ei mitään hervotonta logoa tms. ole laskun leiskalla, niin ihan hyvin menee mustekin.

Ei nuo nykyiset mustesuihkut kovin paljon sitä mustetta ihan vaan tekstiä tulostettaessa vie. Eli jos ei mitään hervotonta logoa tms. ole laskun leiskalla, niin ihan hyvin menee mustekin.

Kyllä ne nykyisetkin tuntuu aika paljon mustetta syövän. Itellä on HP:n mustesuihku niin eipä tuolla yhdellä patruunalla kovin montaa kymmentä sivua päässyt printtaamaan kun se sitten jo loppui ja pelkkää tekstiä olen ainoastaan ulostellut.

Kyllä ne nykyisetkin tuntuu aika paljon mustetta syövän. Itellä on HP:n mustesuihku niin eipä tuolla yhdellä patruunalla kovin montaa kymmentä sivua päässyt printtaamaan kun se sitten jo loppui ja pelkkää tekstiä olen ainoastaan ulostellut.

Mulla on Canon ja kyllä sillä ihan hyvin tulostelee... oiskohan siinä isompi patruuna sitten...

Mikä on hintaluokka? HP:lla on ainakin noita ihan kivoja pikkulasereita. Meillä on firmassa Hewlett Packard LaserJet 1320 -printteriä, eikä ole kyllä paljon vikoja ollut. Sitä mallia ei enää saa, mutta sen seuraaja on HP P2015:
HP_Laserjet_P2015_front_Mic.PNG

Itse pidän tuossa tulostimessa siitä, että paperi singahtaa tuonne ylös, eikä tule millekään tarjottimelle siihen eteen. Tuohon printteriin saa myös duplexi-yksikön kaksipuoleista tulostusta varten, maksaa muutaman kybän enemmän. Johonkin 300,- tuota ilmeisesti myydään...

HP P2015 @ Verkkokauppa

Mitat (W x D x H): 350 x 362 x 256 mm

HP:n peruslaser voisi olla soppeli tuohon tarkoitukseen. HP 1020 Hinta on jotain 130 euron luokkaa.

Tuo Solid Necron mainitsema tulostinsarja on ehdottoman suositeltava kanssa, aiemmat 1200 ja 1300 -sarjan laitteet ovat olleet meidänkin firmassa kovassa käytössä hyvin vähillä ongelmilla.

Ei hirveesti valkeana valitettavasti löydy. HP sopii vallan mainiosti laskujen tulostukseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom