GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pieni kyssä Punttimimmeille.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Oma kuvaosio ois ihan kiva saada. Vielä tässä vaiheessa en usko että suurempaa tarvetta olisi omalle treeni&ravinto jne. osastoille kun viestejä tulee niin vähän, MUTTA eihän sitä tiedä miten tuo keskustelu kiihtyisi jos otettaisiin uusi systeemi käyttöön.

Miten se onnistuisi, että vaan punttimimmit näkisi ne kuvat?

Ainakin näin nopeasti ajatellen tuntuu hankalalta toteuttaa..

Öö siis. Kannata kyllä punttimimmien omaa "vip-kuvagalleriaa", mutta olisihan se ihan kiva että miehetkin voisivat kommentoida. Tuleehan sieltä kuitenkin rakentavaakin kommenttia. Itse myös kannatan sitä että jokainen mimmi voi itse valita laittaako kuvansa yleiseen kuvat-osioon vai tänne punttimimmien puolelle. Mutta pointti on se että musta raavaiden miekkostenkin pitäisi saada oikeus kommentoida kuvia, toki asiallisella ja rakentavalla tavalla.

Hmm. Treeni- ja ravinto-osuudelle voisi ollakin käyttöä. Mieleeni putkahti heti esim. kisavalmistelut dietit sun muut sälät joihin monet mimmit haluavat luultavasti nimeenomaan mimmien mielipiteitä. Miehet eivät ainakaan usein omaa kokemusta fitness-kilpailemisesta :D

Tulikohan nyt tarpeeksi sekavasti? Siis oma kuva-osio ja treeni-ja ravinto saa kannatusta täältä :worship:

-edit- tuolle treeni- ja ravinto osuudellekin vielä se lisäys että totta maar voi valita laittaako tänne mimmien puolelle vai "sekaosuudelle"

Hippa sanoi:
Miten se onnistuisi, että vaan punttimimmit näkisi ne kuvat?

Ainakin näin nopeasti ajatellen tuntuu hankalalta toteuttaa..

Kuva - osiohan on muutenkin vain vipeille, tässä tapauksessa mimmien kuvat olisi näkyvillä vain naispuolisille vipeille :)

Jos mimmien kuvia pääsis kattelemaan ja kommentoimaan myös miehet, ei erillistä kuva - osiota mimmien puolelle tarvita, i think..

Ja jos nyt on pakko erotella tää palsta kolmeen osaan, niin kannatan vilma - liinan ehdotusta ( siis että kaikki alueet näkyy yhdellä sivulla ).

En näe järkeä siinä että tänne tyttöjen puolelle tarvitsisi erikseen yleistä puolta tai ravinto-osiota ym. mitä tässä nyt on ehdotettu. Erillinen kuvaosio kuulostaa ihan hyvältä, sillä ainakin meikäläsitä vituttaa ihan suunnattomasti kuolaus tuolla kuvaosiolla ja jos mimmien kuvia ei pääsisi katsomaan muut kuin mimmit niin sais asiapitoisuuden nousemaan.
Eli tiivistettynä, kuvaosio PELKÄSTÄÄN mimmien silmille : ok
muiden osioiden lisääminen myös mimmien puolelle : ei tarvetta mielestäni.

Fiona sanoi:
Kuva - osiohan on muutenkin vain vipeille, tässä tapauksessa mimmien kuvat olisi näkyvillä vain naispuolisille vipeille :)

Tarkoitan lähinnä teknistä toteutusta. Miten se pystyttäisiin järjestämään, että kuvat näkyy vain naispuolisille ja mistä sitä todella tietää kuka oikeasti on naispuolinen.

Eikös vippien henkilöllisyys ole ylläpidolla tiedossa? Eli jos vain naispuolisille vipeille laitetaan aina erikseen pääsy kyseiseen mimmien kuvagalleriaan, niin silloinhan ei pitäisi olla ongelmaa. Ellei sitten ole ottanut vippejä väärillä tiedoilla, ja maksanut ne esim. "äidin pankkitililtä". Ja toki ainahan esim. vippiläisen poikaystävä tms. voi olan yli yrittää tirkistellä. Ei varmaan täysin aukotonta systeemiä olekaan, mutta hyvin rajattu ja suojattu kuitenkin.

Mäkin kannan korteni kekoon. Munkaan mielestä ei ole tarvetta erikseen yleiselle keskustelulle. Tulis varmaan päällekkäisyyksiä "poikien" yleisen kanssa, eikä tänne kuitenkaan niin paljoa viestejä tule. Jos kaikki hieman panostaa threadien otsikointiin niin helppo tosta etusivulta on nähdä mistä puhutaan. Mun mielestä mimmien kuville vois tehdä alikansion nykyisten kuvien alle, lähinnä siks että olis helpompaa bongata mimmien kuvat. Nimimerkistä sukupuoli voi olla hankala päätellä. IMO kuolaaminen ei ainakaan vielä oo niin pahaa, että pitäis evätä miehiltä kommentointioikeus.

Tuli tuossa mieleen, että vaikka palsta onkin Punttimimmit, ja pääasiassa keskustelut pyörii tän punttiaiheen ympärillä tavalla tai toisella, niin samanhenkisten naisten kesken vois olla ihan mukavaa höpötellä myös kaikista naisten omista höpöjutuistakin, tyyliin "ryppyvoiteet ja ehkäisyrengas". :) Ja jos noille "ei-niin-puntti"-jutuille ois joku oma pikkuosio, niin niitä kehtais ehkä kirjoitellakin...?

Ja yksi omista tavoitteista tällä palstalla on se, että palsta toimisi elämäntapatreenaajien lisäksi myös nykyisten ja tulevien kisaajien kohtaamis- ja tiedonjakopaikana. Fitnessille ja sen kaltaisille lajeille on vähän valitettavan tunnusomaista tiedon panttaaminen esim. niin treeni, dietti kuin viimeistelyasioissakin. Ehkä ajatellaan, ettei vaan vahingossakaan anneta etumatkaa kaverille kertomalla omista systeemeistä. Tai sitten kysymys on rahasta, ja siitä, että kaikesta tiedosta pitäisi saada rahallinen korvaus. Oli syy sitten mikä tahansa, niin tietotaidon panttaamisella ei auteta lajia eteenpäin.

Kisaamiseen liittyville asioille ei välttämättä tarvis edes omaa osiota, mutta sen aihepiirin keskustelujen tiedot on/olisivat monella tavoin arvokasta tietoa monelle.

Tulipas kauhee saarnateksti, mutta jossain ammatinvalintatestissä mun ykkös ammattisuositus olikin pappi :D

XairaX sanoi:
...ainakin meikäläsitä vituttaa ihan suunnattomasti kuolaus tuolla kuvaosiolla ja jos mimmien kuvia ei pääsisi katsomaan muut kuin mimmit niin sais asiapitoisuuden nousemaan.

Pienet on sinun vitutuksen aiheet. Löysää vähän pipoa, ihan asiallisia ja kivoja kommentteja miehet on laittaneet. Kannattaa ottaa ne ihan imarteluna ja kannustuksena tai ainahan voit ottaa kuvasi pois sieltä, jos et pääse asennevammasta eroon ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kuvat osiota pitää päästä katsomaan myös miehet, koska se on aika hyvä porkkana vipiksi liittymiseen.

Vilman ehdottama ryppyvoiteet ja hieromasauvan käyttö -osasto olisi aika hyvä, saisitte turista siitä onko 2mm rakennekynsi parempi kuin 3mm aito.
;)

Tuo vain naisille rajaaminen onnistuu kyllä, mutta sitä ei voi koko punttimimmien osastolle tehdä, koska silloin eivät rekisteröitymättömät naiset pääse lukemaan.

Teille voidaan toki tehdä alue, mikä on offtopic ja vain naisille ja vip sellaisille. Jos haluatte siis sopertaa jotain omassa jengissänne, niin se kyllä onnistuu kun vähän säädän. Sinne ei sitten olisi pääsyä kuin vain vipiksi liittyneillä naisilla ja toki minulla :D, koska olen henkisesti täysin akka. Ei vais, pitää sitä kuitenkin olla narut käsissä, mutta moderointia siellä ei tarvitse, vaan kaikki on Latsin ja Vilman käsissä.

Hei, mistäs kautta noita kuvia pääsee tsiigaileen, kun olen itse vasta tälle palstalle liittynyt....?

Yhdyn täysin siihen, mitä vilmis ja wendy edellä kirjoittivat. Silloin tämä palsta hipoisi täydellisyyttä :haart:

mjoo! ja sitten sidotaan yhdeksi ylimmäksi threadiksi "seuraava miitti" tms. tapahtuma. Jos ruvettais treffaamaan kahdesti vuodessa aina kisojen aikaan...

Mimmien kuvat olisi hyvä laittaa omaan gategoriaan, on vähän vaikeeta etsiä mimmien kuvia kaikkien kuvien seasta. Kuvien alle voisi laittaa omat gategoriat miehille ja naisille näin helpotuu kuvien hakeminen. Mun mielestä ei tarvi naisten kuvia laittaa erikseen punttimimmien palstalle. Ettei sitten mene vaikeeksi saako miehet kommentoida jotakin osiota vai ei.

Niin ja minua ei häiritse yhtään jos joku kuolaa kuvien perään, itse olisin imarreltu :hyper: .

Miksi ei ole yleistä kuvaosiota? Siis sellaista, jossa olisi kaikkien kuvia, eikä vaan vippien... Jos haluaisi laittaa kuvansa ei-vipeiltä piiloon, niin käyttäisitte sitä samaa vanhaa galleriaanne, mutta jos haluaisitte esitellä motivoivia kuvianne muillekin, niin olisi niille yleinen galleria? Mike? :haart:

T.K. sanoi:
Miksi ei ole yleistä kuvaosiota? Siis sellaista, jossa olisi kaikkien kuvia, eikä vaan vippien... Jos haluaisi laittaa kuvansa ei-vipeiltä piiloon, niin käyttäisitte sitä samaa vanhaa galleriaanne, mutta jos haluaisitte esitellä motivoivia kuvianne muillekin, niin olisi niille yleinen galleria? Mike? :haart:

Kuvat vievät liitteinä tilaa, siksi niitä voi upata vain vipit. Jos kaikki voisivat liitteitä laittaa, olisi pian aikamoinen kasa niitä.

Mike sanoi:
Kuvat vievät liiteinä tilaa, siksi niitä voi upata vain vipit. Jos kaikki voisivat liitteitä laittaa, olisi pian aikamoinen kasa niitä.

:itku:

Honey sanoi:
Mimmien kuvat olisi hyvä laittaa omaan gategoriaan, on vähän vaikeeta etsiä mimmien kuvia kaikkien kuvien seasta. Kuvien alle voisi laittaa omat gategoriat miehille ja naisille näin helpotuu kuvien hakeminen. Mun mielestä ei tarvi naisten kuvia laittaa erikseen punttimimmien palstalle. Ettei sitten mene vaikeeksi saako miehet kommentoida jotakin osiota vai ei.

Tämä on hyvä idea, eli kuvat pysyis siellä missä nytkin, mutta eri osastot uros- ja naaraskuville :kippis1: Muita muutoksia en ainakaan itse kaipaile.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom