GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pieni kyssä Punttimimmeille.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Terve vain!

Haluaisitteko te mahd oman osaston tänne kuvillenne, otettais ne tuolta kuva-isolta tänne erikseen ja alue olisi toki vain vipeille? Samoin jos haluatte, niin voidaan täälläkin pilkkoa mimmit niin, että olisi treeni/ravinto ja yleinen keskustelu erillään. Tarvetta kenties muutoksille?

Olisihan ne kuvat kiva saada erilleen, ei tarvitsisi aina hakea miesten kuvien seasta.

Tarkoittaisiko tämä sitten sitä, että miehet eivät saisi arvostella punttimimmejen kuvia? Itse en läähätysviestejä kaipaa (eikä niitä ole tullutkaan), mutta mielelläni ottaisin vastaan rakentavia kommentteja. Ja faktahan on, että täällä on paljon osaavia miehiä, joilta voisi saada hyviä neuvoja oman kunnon kehittämiseen. Tämä oli minun mielipiteeni, muut saavat esittää omansa. :)

Sakael sanoi:
Tarkoittaisiko tämä sitten sitä, että miehet eivät saisi arvostella punttimimmejen kuvia? Itse en läähätysviestejä kaipaa (eikä niitä ole tullutkaan), mutta mielelläni ottaisin vastaan rakentavia kommentteja. Ja faktahan on, että täällä on paljon osaavia miehiä, joilta voisi saada hyviä neuvoja oman kunnon kehittämiseen. Tämä oli minun mielipiteeni, muut saavat esittää omansa. :)

Kyllähän sinne kuva-osiolle miehetkin saisivat kommentoida.

Joo, kannatan, itse ajattelin tätä juuri, kun liityin vipiksi ja haeskelin heti mimmien kuvia!

Mike, kuulostaa hyvältä ajatukselta. :) Treeni / ravinto -osio ja yleinen keskustelu erilleen vain! :thumbs:

lentoemo sanoi:
Treeni / ravinto -osio ja yleinen keskustelu erilleen vain! :thumbs:

Tähän en näe mitään syytä, sillä punttimimmien puolelle tulee kuitenkin melko vähän viestejä. Turha syventää enempää tätä jakoa tyttöjen ja poikien kesken.

Sakael sanoi:
Tähän en näe mitään syytä, sillä punttimimmien puolelle tulee kuitenkin melko vähän viestejä. Turha syventää enempää tätä jakoa tyttöjen ja poikien kesken.

No mutta, jospa tämä olisi juuri se juttu, jonka jälkeen viestejä tulisi enemmän, kun on selvät jaot aiheiden kesken.. Eivät jää ravintovinkit ja avunpyynnöt treeni asioissa muiden viestien jalkoihin tänne, vaan ne löytyisivät suoraan omasta osiostaan.

Mietin tässä, että osioita voisi esim.
*Kuvat
*Treeni & ravinto
*Yleinen keskustelu ...?

IMO aloittelijoiden osiota ei välttämättä tälle puolelle tarvisi. Mites muuten nuo treenipäiväkirjat? Pitäisikö nekin laittaa sitten erikseen vaikka treeniosion alahakemistoksi?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Sakael sanoi:

Samaa mieltä, punttimimmien jutut mahtuu ihan hyvin tälle yhdelle osiolle. Sen verran hiljaista on kuitenkin..

Mun mielestä olisi mukava jos olisi mimmeille erikseen vielä täällä kuvat. Mäkin vähän mietin tota Sakaelin mainitsemaa jakoa "tyttöjen ja poikien" kesken. Keskustelun siirtäminen täysin tänne voi korottaa kynnystä laittaa enään mitään "poikien" puolelle. Noilla pojilla on kuitenkin myös käyttökelpoisia, hyviä neuvoja meille mimmeillekin..

Ehdottomasti mimmien kuvat erilleen :thumbs:

Treeni- ja ravinto-osiolle tuskin on tarvetta, ennemminkin erilliselle dieettiosiolle tuntuisi viimeaikojen keskustelun perusteella olevan kysyntää. Mites olisi vaikka kolme osiota:
- yleinen
- treenit
- dieetti/ravinto

??

Tiukkis sanoi:
Ehdottomasti mimmien kuvat erilleen :thumbs:

Treeni- ja ravinto-osiolle tuskin on tarvetta, ennemminkin erilliselle dieettiosiolle tuntuisi viimeaikojen keskustelun perusteella olevan kysyntää. Mites olisi vaikka kolme osiota:
- yleinen
- treenit
- dieetti/ravinto

??

Treeni ja ravinto liittyy niin toisiinsa, ettei niitä voi erilleen laittaa.

Mä olen kans sitä mieltä, että viestejä tulee aika vähän, etten kauheeta jakamista kannata.

Olishan kuitenkin vähän selkeämpää, että treeni/ravinto ja yleinen olisi erikseen. Kuvat voi mun mielestä pysyä tuolla missä muutkin kuvat on. Kyllä punttimimmit sieltä löytyvät :)

Sitten vois ehkä ajatella viestien lajittelemista, jos kaikki aihealueet näkyisivät tässä samalla sivulla. Sellainen ei taida olla mahdollista?
Eli olis jaottelu, muttei kuitenkaan omaa sivua jokaisella aihealueelle erikseen.
Olis ehkä hyvä, jos voitaisiin järkätä tänne mimmipuolelle sellainen oma vip-mimmi-galleria. Ehkä useampi uskaltautuisi laittamaan kuviaan, kun ei miehet pääsis niitä :kuola: :aamaan. ;) Eli mimmit sais halutessaan laittaa kuviaan joko tuonne nykyiselle vip-kuvagalleriaan, tai sitten vaan tänne mimmien vippiin.

Kannatusta tolle Kuvagallerialle punttimimmien puolelle! Itse voisin mielummin laittaa kuvia tänne. Ei tosin taida olla kuolauksesta pelkoa, vaan ihan sen takia mitä keskustelua on ollut tiettyjen naispuolisten kuvien kohdalla...

vilma-liina sanoi:
Sitten vois ehkä ajatella viestien lajittelemista, jos kaikki aihealueet näkyisivät tässä samalla sivulla. Sellainen ei taida olla mahdollista?
Eli olis jaottelu, muttei kuitenkaan omaa sivua jokaisella aihealueelle erikseen.

Nut ei jummara

Esim. jos ois vaikka kolme aihealuetta, niin tällä yhdellä ja samalla sivulla näkyis kaikki. Eli, nykyinen punttimimmien sivu olis jaettu esim. kolmeen osaan, ja jokaisessa osassa näkyis kunkin esim. 8 tuoreinta threadia.

Yhdellä silmäyksellä näkis siis mitä uutta kullekin aihealueelle on ilmestynyt. Muuten voi tosiaan olla liian hiljaisia sivuja, jos kaikki olisi erillään isoina osioina.

Vähän niinkuin yleisellä on tuo "netistä poimittua", paitsi että senkin threadit näkis ilman että tarttis erikseen klikata sitä auki.

En kyllä tiedä selvensikö tämäkään yhtään sen paremmin :D

vilma-liina sanoi:
Eli mimmit sais halutessaan laittaa kuviaan joko tuonne nykyiselle vip-kuvagalleriaan, tai sitten vaan tänne mimmien vippiin.
Tätä omat kuvat -ajatusta voisin kannattaa. Edelleenkin mimmit voisivat postata kuvia yleisellekin puolelle, mutta jotkut voisivat haluta, että vain mimmit näkisivät ja kommentoisivat niitä.

Hm! Harvemmin tänne miun tuntuman mukaan on tullut Yleinen keskustelu -otsikon alaisia viestejä. Niin että ei liene tarvetta eritellä. Muutenkin joskus tulee niin harvakseltaan uusia threadejä, että kyllä ne sieltä erottaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom