pienet ruokamäärät, lihaskato ja aineenvaihdunta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkke
  • Aloitettu Aloitettu
Mitenkähän nopeasti aineenvaihdunta hidastuu jos on kuukauden verran syönyt tosi huonosti? Söin aikasemmin "plussilla" n.3000kcal, mutta nyt on elämäntilanteen vuoksi tullut syötyä todella huonosti jotakuinkin kuukauden verran. Tuossa laskeskelin normi ruokia niin kalorit on jotain n.1500 ollut kokoajan. Alussa treenasin normaalisti, mutta nyt olen pitänyt 2 viikkoa taukoa salista kun töissä olen tehnyt niin paljon yövuoroja. Viikonloppuna menen vasta seuraavan kerran. Laihtunut olen muutaman kilon ja sehän tarkoittaa noilla ruoka-ja liikunta määrillä että lihasta on lähtenyt. Kerkeekö kuukaudessa aineenvaihdunta laskea? Että onkohan tuo aineenvaihdunta kerenny hidastua tässä kuukauden sisällä mitenkä paljon? Ja Mitenkähän nopeasti sitä saa nuo lihakset taottua takaisin? Tuolla aikasemmalla 3000kcal paino ei siis mitenkään nopeasti noussut. Ja jos asiaan vaikuttaa millään tavalla niin olen pieni kokoinen nainen, mutta en tietenkään haluaisi että kerrytän nyt 5kg läskiä kun alan syömään taas normaalisti sen 3000kcal.

En mä usko et kuukaudessa kovasti tuhoa saa tehtyy :) ja jos puhtaasti syöt ton 3000 kcal ja liikut ja treenaat nii tuskin se läskiksi kertyy.

Back
Ylös Bottom