Pick Up Käyttöautona

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ei se kromi sovi oikein mihinkään autoon :D Täysin samanlaista ei löydy mistään, eli etköhän sä ole meikäläisen bongannut. Vaikka onpa tuo joskus sekoitettu samanväriseen F150 Raptoriinkin, se tosin meni ihan värin perusteella se veikkaus


Kiitos, kiva että istuu muidenkin kuin vain omaan silmään. Vakiona toi on todella rauhallinen, tehdas lupaa järisyttävät 160 hevosvoimaa ja vääntöä karvan alle 550Nm, varttimaililla kuluu aikaa varmaan toista minuuttia. Ei toi mun auto vieläkään ole nopeaa nähnytkään, mutta nykyään pysyy jotenkin jo muun liikenteen rytmissä. Ei ole penkitetty, mutta amerikan joet on vastaavalla kokoonpanolla saaneet irti jotain vähän reilua 300 heppaa ja 1000 Newtonia takapyöriltä. Racechronolla mitattiin nollasta sataan ajaksi 9,1 sekuntia, eli semmoista verkkaisten perheautojen tasoa.

Ite olen korotukset ja pääosan muustakin hilkkeestä ja kilkkeestä asentanut, mulle tullessaan auto oli kutakuinkin tämän näköinen
Kuulostaa nuo hevosvoimat naurettavan vähälle tuollaiseen autoon mut onhan siin sit jonku verran vääntöö. Onko noissa kaikissa jenkkilava diisseleissä suunnilleen saman verran tehoja? Nettiautosta kun katoin jotain chevyjä niin jossain tais olla ilmotettu jotai 200 oria..
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo, kovin vaatimattomia ovat teholukemat nykymittapuulla, mutta silloin 16 vuotta sitten oli kuuminta hottia. Noissa jenkkipikkareissa kaikissa on teholukemat aika lähelle toisiaan samojen vuosimallien kesken, valmistajilla on nytkin aikamoinen kilpailu päällä siitä kenen autossa on eniten voimaa. Eka dieselkoneinen Letukka jossa on yli 200 heppaa tehtaalta on '01 Duramax-moottorinen, eli jos 6.5TD:tä noilla tehoilla mainostetaan niin jonkun verran on ehditty jo virittelemään. Tosta 12 venttiilisestä Cumminsista saa n. 230 heppaa ja 800Nm konetehoa pelkän fuel platen vaihdolla, Ebayssä näyttäisi osat maksavan 28 taalaa ja rahti vähän reilu 3 kymppiä, eli pieni virittely ei suista vararikkoon. Voimaa saa samaan hintaan kyllä enemmänkin, mutta silloin alkaa pakölämmöt liikuskelemaan vaarallisen korkealla pidempään vedettäessä, sekä vaihderasia luovuttaa melko nopeasti.
 
Kyllähän noi lava-autotkin kulkee jos niihin vaan syöttää kakkua tarpeeksi anteliaasti



Noita videoita vivitetyistä isoista diiseleistä löytyy vaikka kuinka. Onhan se hienoa kun lähdössä on pari viidenmetrin suoraa nokipilaria auton päällä :rock:
Dieseleiden viritys on päässyt vauhtiin vähän myöhemmin jenkeissä mutta he osaavat kyllä vetää sen jo överiksi, kuten kaiken mihin ryhtyvät :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paljos tällasiin suunnilleen maksaa rengas setit ja käyttääkö ne näissä kitkarenkaita kesät talvet vai miten? Paljonko koneilla ajaa suurinpiirtein et koneelle joutuu tekee jotai, taitavat olla aika kestäviä? Tuollainen suburbanikin olis aika nätti -> http://www.nettiauto.com/chevrolet/suburban/3747888

No vähän riippuu kuin hyvät renkaat haluaa ostaa, noita maastorenkaitakin tekee nykyään pilipalimerkitkin. Jotain 600-1500€ väliin tuon kokoluokan renkaat maksaa ominaisuuksista riippuen, tai ainakin tuota hintaluokkaa oli pari vuotta sitte vielä. Subbarissaki mahtaa olla 16" nuo renkaat yleensä.

Nuo Chevyn 6.5TD koneet on hyviä moottoreita, mutta aika dieselsyöppöjä verrattuna noihin Chevyn vanhempiin 6.2D koneisiin. Subbariki vie helposti matka-ajossa sen 15l/100km. Ja aina on joku joka sanoo että menee 9l/100km mutta eipä oo mun tuttavapiireissä sellasia 6.5TD koneita löytyny, että lienevät aika harvinaisia ;) Muuten hyviä mjoottoreita, tuleehan noihin kansi-, pumppu- ja turborempat siinä missä muihinki koneisiin, alakerrat suht kestäviä. Pitäs yleensä kuitenki sen 300-400tkm ajaa ilman isompia remppoja, toki tuuristaan aina kiinni jenkin kanssa. Ja siitä kuin hyvin huollettuja. Dodgessa käytettävä Cumminsin 5.9TD ja Fordissa käytettävä 7.3 litranen Powerstroke on huomattavasti kestävämpiä koneita, tuo Fordin taitaa olla tuon ikäluokan vehkeissä iteasiassa kaikkein paras kestämään ja tehokkainkin. Sitten tulee Cummins ja sitten vasta Chevyn 6.5TD joka on heikoin, mutta kaikista "sivistynein" moottori käyttäytymiseltään käyttöautoon. Tuo Cumminsin ja Fordin Powerstroke konehan on työkoneiden moottoreita mutta ne sitten kestääki tyyliin miljoonan melko vähillä vaivoilla. Noista uusista Duramax dieseleistä sun muista mulla ei oo kokemuksia eikä tietoa mutta noista nyt jotaki tuohon kirjottelin mitä mieleeen juolahti..

Ite laiton just Chevrolet Sportsiden joka on dieselöity ja siihen on laitettu Chevyn vanha ja tehoton 6.2D mutta son hyvä kone mun kokemuksien mukaan ja menee pienillä kulutuksilla.

Jackassin Rami on kyllä aivan helvetin hieno!! :rock:
 
Kyllähän noi lava-autotkin kulkee jos niihin vaan syöttää kakkua tarpeeksi anteliaasti
*klips*
Dieseleiden viritys on päässyt vauhtiin vähän myöhemmin jenkeissä mutta he osaavat kyllä vetää sen jo överiksi, kuten kaiken mihin ryhtyvät :D

Jenkithän vetää kaiken överiksi, mutta kyllä suomessakin osataan ihan kohtuudella :) Jos ei ole enää maailman nopein crewcab, niin lähellä ainakin.
http://www.eniten.fi/punisher.html
http://www.youtube.com/watch?v=ARgOmPR59xc&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=tkl6v5Cdoxo&feature=related (lähtö parin minuutin kohdalla)
http://www.youtube.com/powerking1967#p/a/u/1/BYUeb2pHr60

Kohtuu häröä :D
 
Paljos tällasiin suunnilleen maksaa rengas setit ja käyttääkö ne näissä kitkarenkaita kesät talvet vai miten? Paljonko koneilla ajaa suurinpiirtein et koneelle joutuu tekee jotai, taitavat olla aika kestäviä? Tuollainen suburbanikin olis aika nätti -> http://www.nettiauto.com/chevrolet/suburban/3747888
Jos pysyttelee orkkiskokoisissa renkaissa eli luokkaa ~31 tuumaisissa, näyttäisi niitä saavan alkaen n. 130-150€/kpl, eli kohtuu edullisia ovat vielä. Isompiin mentäessä hintakin sitten vähän pompsahtaa, 35 tuumaiset pyörivät parin sadan paikkeilla kappaleelta ja kolmeseiskat heiluvat 250 euron nurkilla. Noi hinnat on Saksan hintoja, eli rahtia Suomeen tulee jonkin verran. Varmaan aika fifti-sixti jengi ajaa samoilla ympäri vuoden tai vaihtaa piikkipyörät alle. Nastattomat All Terrain -renkaat eivät välttämättä ole ihan paskoja talvella, mutta oikean talvirenkaan tasolle eivät kuitenkaan yllä. Useimmat kuitenkin ovat ihan ajettavissa talvellakin, jäisellä pinnalla pahimmat happipaikat tulee jos on tullakseen.

Mitä taas moottoreihin tulee, niin tämä kuva kertoo aika lailla kaiken olellisen

18267OldDieselRodCompare.jpg


Cummins on aika eri liigassa mitä tulee järeyteen, vaikkakaan 7.3 PSD tai 6.5 eivät huonoja koneita ole nekään. Virittelyyn aivan ehdoton valinta on Cummins, noista kolmesta selkeästi kestävin ja osat ovat halvimpia. Samaa moottoria käytetään 50-paikkaisissa busseissakin, eli moottori on pomminvarmaa ja erittäin kestävää tekniikkaa. Jotkut tietysti pitää tuota suoran kutosen ääntä liian traktorimaisena, tottahan se on että traktorilta se kuulostaakin. Eli jos traktorimaisuus häiritsee, niin silloin taas valinta osuu jompaan kumpaan kasikoneeseen. Kannattaa käydä koeajamassa kaikkia, vakiokondiksessa kattilat ovat aika tasaväkisiä joka suhteessa, jokaisessa on myös omat heikot kohtansa.
 
Zone-sarja -42%
Tuli paikalliselta Dodge liikkeestä just sähköpostia:
Öljynvaihto (synteettiset), suodatin, nesteiden tsekkaus ja jotain muuta 24,95 dollaria. Hemi kone lisä $1.
Ei paha...
 
Tuli paikalliselta Dodge liikkeestä just sähköpostia:
Öljynvaihto (synteettiset), suodatin, nesteiden tsekkaus ja jotain muuta 24,95 dollaria. Hemi kone lisä $1.
Ei paha...

No eipä ole paha tosiaankaan:lol2:
 
Noniin, sitten tarvis kokemuksia käyttäjiltä. Ram on kiikarissa, mutta kummalla koneella? 5.9l on tehty todella varman päälle ja se kestää vaikka maailmanlopun, mitenkäs tää 6.7l?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mjoo. Semmoset Ramit jotka kelpuuttaisin näyttää olevan Suomessa aika kiven alla, mites Fordin F450 6.4l Powerstrokella? Ainakin se edellinen 6.0l oli kuulemma aika ongelmallinen pidemmän päälle, kai täällä ny on joku jolla on jotain tietoa tosta uudesta koneesta, vaihteistosta ym?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom