Photoshopthreadi salkkareista

En tiiä onko ihmisillä aikaa väsätä kuvia, mutta salkkarihahmoista sais loistavia shoppauksia.

223037_apupopup.jpg

http://www.apu.fi/mediabank/images/223042_apupopup.jpg

Mä tipuin ihan yhellätoista, kun mietin jonkun paparazzin jossain pusikossa kuvaamassa salkkaritähtiä! Ei helvetti...pomo sanonu kuvaajalle:"Joo nyt on kuuma juttu tulossa...salkkaritähdet kanarialla! Eli meet sinne samaan paikkaan perässä, naamioidut suomalaisturistiksi varusteena sandaalit sukilla ja vyölaukku, mutta pysyttelet piilossa, puska on aika hyvä piilo. Sitten räpsäytät muutaman spektaakkelimaisen otoksen, niin mä tarjoan bonuksena pullakahvit. Kuvat viedään varmasti käsistä." :jahas:

Huomasin, että tuo minun laittama linkki oli :wanha:. Se oli tullut esille hauskoja kuvia threadissa 1h 9min aikaisemmin. Pahoittelen :)

jep kova linkki tuo ylhäällä oleva..kuvitelkaa jos pääsis johonkin lähikuppilaan ismon kans parille bisselle?!? :arvi:

mik99 sanoi:
jep kova linkki tuo ylhäällä oleva..kuvitelkaa jos pääsis johonkin lähikuppilaan ismon kans parille bisselle?!? :arvi:

Ois kyllä aika elämää mullistava juttu. Mulle kyllä valahtais heti paskat housuun jos se yhtäkkiä pistäis tuollasen Toxic Avenger ilmeen päälle :(

Jonny sanoi:
Huomasin, että tuo minun laittama linkki oli :wanha:. Se oli tullut esille hauskoja kuvia threadissa 1h 9min aikaisemmin. Pahoittelen :)

Joo oot kyllä säälittävän out of touch.

Taby sanoi:
Ois kyllä aika elämää mullistava juttu. Mulle kyllä valahtais heti paskat housuun jos se yhtäkkiä pistäis tuollasen Toxic Avenger ilmeen päälle :(

joo tai sit reaktio vois olla myös tämä -> :lol2:

Anonymous sanoi:
ismotmnt.jpg

:lol2: :lol2: :lol2:

No mut eikös tuo vasemmanpuoleisin heebo ole usein esiintynyt myös tällä palstalla?????

Tomppa ja Ismohan kuuluu siis samaan jengiin... :lol2: :lol2:

Back
Ylös Bottom