Photoshop ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Aikaisemminkin mulle kävi näin, mutta en sitte kirveelläkään muista miten asian korjasin. Photoshop siis alkaa lataamaan, mutta sammuu sitten yllättäen, ei vain suostu starttaamaan. Vika oli muistaakseni jossain cache jutussa mikä täyttyy. Osaako kukaan neuvoa, etenkin se vippi joka joskus mulle linkin ongelman ratkaisuun laittoi?

Kirjotan tähän itsekin muutaman kysymyksen VAIKKA onkin ikivanha threadi kun Pakkotoistolla tunnetusti löytyy taitavia choppaajia :worship: enkä viitsi uutta photoshop thrediä alottaa koska sellanenhan jo sijaitsee VIP osiolla ja omat vipit tulee 15. päivä kun saan tilin :rock: Elikkä voisiko joku neuvoa miten esim omakuvaa saa (vai saako ollenkaan) tavallaan häivytettyä sellaiseeksi himmeäksi läpinäkyväksi johonkin hienoon maisemaan. Ja miten muutatte ihonvärin samaksi jos esim. vaihdetaan jotain ruumiin osia esim naamoja,käsivarsia :D ym... Itsellä on Photoshop 7 ja Photoshop 8 CS. Kiitos etukäteen :kippis1: Olen hieman :david: vielä ton photoshopin kanssa kun se on nyt päivän vasta ollut koneella.

kiitos ja löysinkin jo sen paikan sieltä layers ikkunasta missä oli kaikkea kivaa mm. toi häivytys...kiitos silti avusta. Jos vielä jotain kivoja vinkkejä löytyy niin lueskelen mielelläni :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom