Photoshop gurut! (autojen muokkaus)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PRIEST
  • Aloitettu Aloitettu
onkos kukaan teistä guruista erikoistunut autojen muokkaamiseen?? pitäs tehdä eräästä ooppelista mallia/suunitelmia kun tässä aletaan sellaista sporttia rakentelemaan... Eli lähettäkääs replyjä jos homma onnistuu... ja olisitte valmis vähän näkemään vaivaa... Eli tollasen tyylistä tosta projekti kohteesta pitäs saada ja kaikki ehdotukset otetaan vastaan!!
tuolla lisää malli kuvia autosta: http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=ea
eli kaikki nakertamaan ehdotuksia!!
KIITOKSIA JO ETUKÄTEEN!

Liitteet

• Opelascona 006.jpg
    Opelascona 006.jpg
    87,1 KB · Katsottu: 661
  • Opelascona 003.jpg
    Opelascona 003.jpg
    85,1 KB · Katsottu: 532
  • Manta_galleri1.jpg
    Manta_galleri1.jpg
    32,3 KB · Katsottu: 686
  • Manta_galleri9.jpg
    Manta_galleri9.jpg
    59,4 KB · Katsottu: 806
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No en minä ainakaan mitään osaa, mutta jossain joulukuun GTi:ssä oli ohjeita miten noita tehään.. Ei tosin mikään laaja opastus ollu..
Netistä vois tietty löytyä..

Perusvinksu:
Etsi netistä autojen kuvia mitkä on kuvattu suunilleen samasta kuvakulmasta ja kuvanmuokkausohjelmalla leikkaa osia irti ja siirrä toiseen.

joo kiitoksia neuvoista. tossa juuri olen aloittamassa shoppailua ja kaikki vinkit kiinostaa, mutta yleensä kun jotain tekee itse/yksin niin helposti tekee aina samanlaista jälkeä joten ajattelin, että kaikki joukolla tekemään ja muokkaamaan! 9/2004 GTI lehden jutun luin jo ja siinä oli hyviä vinkkejä. tässä juuri odottelen että ohjelma tulee tuolta moskovasta ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom