BB PRO Phil Heath

Mr. Olympioille on aivan tyypillista etta uran parhaat vuodet saattuu Mr. Olympia voittojen alkupaahan. Ei kenenkaan kroppa kesta tuollaista raakkia loputtomiin. Yates oli parhaimmillaan 1992 ja 1993 ja sitten alkoi paikat paukkua. Sama homma kavi Colemanille ja nyt Heathille. Heath oli taysin suvereeni vuonna 2011 niinkuin tuossa yllaolevalla videolla nakyy ja tuollaista fysiikkaa on helppo fanittaa. Valitettavasti Philin fysiikka todennakoisesti huononee tulevaisuudessa kun ikaa ja kilometreja tulee lisaa. Ei mahdotonta mutta vaikeaa. Rhodenista ei ian vuoksi ole kovin pitkaaikaista hallitsijaa.

Varmasti ihan jokaiseen lajiin voi syytää ihan tuhottomasti rahaa, tai koittaa sinnitellä halvimmilla mahdollisilla optioilla. Mitä kovempi taso, niin tuo rahankulun alinkin pakollinen raja väistämättä kasvanee.

Mr. Olympioille on aivan tyypillista etta uran parhaat vuodet saattuu Mr. Olympia voittojen alkupaahan. Ei kenenkaan kroppa kesta tuollaista raakkia loputtomiin. Yates oli parhaimmillaan 1992 ja 1993 ja sitten alkoi paikat paukkua. Sama homma kavi Colemanille ja nyt Heathille. Heath oli taysin suvereeni vuonna 2011 niinkuin tuossa yllaolevalla videolla nakyy ja tuollaista fysiikkaa on helppo fanittaa. Valitettavasti Philin fysiikka todennakoisesti huononee tulevaisuudessa kun ikaa ja kilometreja tulee lisaa. Ei mahdotonta mutta vaikeaa. Rhodenista ei ian vuoksi ole kovin pitkaaikaista hallitsijaa.
Onhan se Philin fysiikka huonontunut jo vuosia. Ei ole uusi ilmiö. Itse en usko että tuota vatsaa enää saa 2011 kuosiin.

Varmasti ihan jokaiseen lajiin voi syytää ihan tuhottomasti rahaa, tai koittaa sinnitellä halvimmilla mahdollisilla optioilla. Mitä kovempi taso, niin tuo rahankulun alinkin pakollinen raja väistämättä kasvanee.

Kyllä, totta puhut. Mutta esim. ensimmäisiin kisoihin tähtäävien junioreiden olisi ehkä fiksuinta optimoida rahan käyttö järkevästi ja panostaa vaikka mieluummin asiantuntevaan valmentajaan, joka osaa opettaa kaiken kisaamiseen, treenaamiseen ja ruokavalioon liittyvän perusteellisesti. Eli asioihin, joilla oikeasti on suuri merkitys kehitykseen, kisakuntoon, esiintymiseen ja koko homman terveellisyyteen. Sitten kun valmentaja ja koko tekeminen on viimeisen päälle kunnossa ja edelleen rahaa budjetissa jäljellä, voi alkaa miettiä, että saisiko clusteri dextriiniä ja peptoprota sisältävästä intrajuomasta jotain merkittävää lisähyötyä malto-EAA-komboon verrattuna ym tms jne.

Eikös Phil jo viime vuonna Olympian jälkeen sanonut, että mahassa olis ollu syntymästä asti joku repeämä, joka esti vatsan treenaamisen ja kontrollin pitämisen ylipäänsä? Jos tuo vaiva pitää paikkansa eikä ole vain tekosyy roid gutille niin uskon, että sen hoitaminen kuntoon yhdessä vuodessa ei ole välttämättä mahdollista.

Toisaalta tuo raskas hengittäminenkin, johon kanssakilpailiajatkin kiinnittivät huomiota, vaikuttaa aika huolestuttavalta. Onhan posettaminen varmasti raskasta, mutta tuo puuskuttaminen näyttää ennemminkin siltä, että taju olisi lähdössä.

Itsea ihmetyttaa se etta useammalta kilpailijalta ei taju meinaa lahtea posettaessa. Itse kun kisasin amatoorina ja jouduin useampaan vertailuun perakkain, alkoi silmissa sumentua ja oli kauhea olo ja pumppu hakkasi hulluna. Joo, tosiaan Phil on pahassa hapessa tuossa. On se karua touhua tuo kilpakehonrakennus. Ei mitaan tekemista terveyden kanssa mutta tuonhan tietaa jo kaikki.

In this episode of the Ronline Report, 7x Mr. O Phil Heath talks about the 2018 Mr. Olympia and where he goes from here.

Tiivistelmä tästä: Propsit Rhodenille vaikka Heath ei lainkaan koe että ymmärtäisi tuomareiden linjaa, hänen mielestään parempi kokonaispaketti ei voittanut vaan katsottiin ainoastaan vatsaa. Edessä myös uusi leikkaus jossa mahdollisesti laitetaan enemmän verkkoa tyräalueelle. Ilmeisesti leikkauskohta tai verkon alue oli jotenkin kärsinyt tänä vuonna dietin loppupuolella ja viime vuonna oli lähdetty liian aikaisin leikkauksen jälkeen taas hommiin? Aikoo toipua ajan kanssa, sitten tutkia mitä vaadittaisiin olympia-tittelin uudelleensaamiseksi (Onko tuomaripainotus nyt vatsakontrollissa ja tiukassa keskivartalossa vai vanhassa friikkifaktorissa). Bodyuran jatko siis täysin mahdollista, joskaan ei varmaa.

Etenkin videon alkupuolella huomaa selvästi, että on vielä paljon suolaisuutta ilmassa tuosta häviöstä, tosin videon loppupuolella taas on hyvinkin positiivisin mielin. Koittaa kuulemma myös olla enemmän näkyvillä, plussaa siitä.

Heath vaikutti tosiaan melko suolaiselta heti häviön jälkeen, vaikka yrittää kuitenkin sitä peitellä.

Buendia taas vaikutti olevan yllättävän ok siitä, ettei enää voittanut titteliä lajissaan.

Heath vaikutti tosiaan melko suolaiselta heti häviön jälkeen, vaikka yrittää kuitenkin sitä peitellä.

Buendia taas vaikutti olevan yllättävän ok siitä, ettei enää voittanut titteliä lajissaan.
Buendia on valittanut melkeen joka päivä instassa siitä ettei voittanut. Muistaakseni laittoi kisojen jälkeen jotain kondis kuvia tosi paljonki ja siihen joku syy miksei kisoissa näyttänyt samalta.

Buendia on valittanut melkeen joka päivä instassa siitä ettei voittanut. Muistaakseni laittoi kisojen jälkeen jotain kondis kuvia tosi paljonki ja siihen joku syy miksei kisoissa näyttänyt samalta.

Et selvästikään ole perillä asiasta tarpeeksi hyvin. Oot kattonu kuvat, mutta et varmaan lukenu kuvatekstejä? Buendia on ollu ihan sujut sen kanssa, että ei voittanut ja jäi jopa siis ulos mitaleilta. Missään vaiheessa ei oo puhunu, että olis minkäänlaista vääryyttä tapahtunut. Ärsyttää kun tietämättömät levittää ihmisistä paskapuhetta netissä...

Liitteet

• B7FFF1A4-DCF4-4EFD-B006-17E6FB503335.webp
    B7FFF1A4-DCF4-4EFD-B006-17E6FB503335.webp
    30,5 KB · Katsottu: 533
  • 450EBFB9-F718-4051-9D82-118BF7DEF5B1.webp
    450EBFB9-F718-4051-9D82-118BF7DEF5B1.webp
    51,9 KB · Katsottu: 514
Et selvästikään ole perillä asiasta tarpeeksi hyvin. Oot kattonu kuvat, mutta et varmaan lukenu kuvatekstejä? Buendia on ollu ihan sujut sen kanssa, että ei voittanut ja jäi jopa siis ulos mitaleilta. Missään vaiheessa ei oo puhunu, että olis minkäänlaista vääryyttä tapahtunut. Ärsyttää kun tietämättömät levittää ihmisistä paskapuhetta netissä...
Te puhutte samasta asiasta, mutta kukaan ei ymmärrä muita. Kukaan ei ole tietämätön tai levittänyt paskapuhetta. Citizen Erased sanoi, että on ollut tyytymätön, mutta ei mitään mistään vääryydestä. On siis valittanut, mutta ihan siitä syystä, että kaikki ei mennyt nappiin.

Te puhutte samasta asiasta, mutta kukaan ei ymmärrä muita. Kukaan ei ole tietämätön tai levittänyt paskapuhetta. Citizen Erased sanoi, että on ollut tyytymätön, mutta ei mitään mistään vääryydestä. On siis valittanut, mutta ihan siitä syystä, että kaikki ei mennyt nappiin.

Minun viestissäni sanoin, että Heath on "suolainen" ja Buendia yllättävän ok. Citizen Erased vastasi siihen selvästi, että enkö ole katsonut, kun Buendia valittaa melkein joka päivä. Tuossa käytettäisiin sanaa valittelee tai harmittelee, jos ei viitattaisi hänen kokemaansa vääryyteen.

Ja olen kyllä katsonut Buendian kuvat ja videot. Buendia harmittelee kisamenestystä, ja kommenteissa hänelle kerrotaan, että älä valita. Sitten hän koittaa puolustaa itseään juuri Citizen Erasedin kaltaisia tulkintoja vastaan.

Viimeksi muokattu:
Minun viestissäni sanoin, että Heath on "suolainen" ja Buendia yllättävän ok. Citizen Erased vastasi siihen selvästi, että enkö ole katsonut, kun Buendia valittaa melkein joka päivä. Tuossa käytettäisiin sanaa valittelee tai harmittelee, jos ei viitattaisi hänen kokemaansa vääryyteen.

Ja olen kyllä katsonut Buendian kuvat ja videot. Buendia harmittelee kisamenestystä, ja kommenteissa hänelle kerrotaan, että älä valita. Sitten hän koittaa puolustaa itseään juuri Citizen Erasedin kaltaisia tulkintoja vastaan.
Tätä mä just tarkoitan. Te puhutte samasta asiasta, mutta ette ymmärrä toisianne, koska sulla esimerkiksi on mielenkiintoinen tulkinta sanalle "valittaa" ja Citizen Erased jo tulkitsi sun viestin väärin ja siksi vastasi, että kyllä se valittaa. Valittaa vain eri syystä.

Jatkettiinpa siinä vielä näin: " Muistaakseni laittoi kisojen jälkeen jotain kondis kuvia tosi paljonki ja siihen joku syy miksei kisoissa näyttänyt samalta". Mä en onnistu tulkitsemaan tätä muuten kuin, että päivän kunto ei ollut kohdallaan, eikä siitä voi syyttää kuin itseään.

Tätä mä just tarkoitan. Te puhutte samasta asiasta, mutta ette ymmärrä toisianne, koska sulla esimerkiksi on mielenkiintoinen tulkinta sanalle "valittaa" ja Citizen Erased jo tulkitsi sun viestin väärin ja siksi vastasi, että kyllä se valittaa. Valittaa vain eri syystä.

Jatkettiinpa siinä vielä näin: " Muistaakseni laittoi kisojen jälkeen jotain kondis kuvia tosi paljonki ja siihen joku syy miksei kisoissa näyttänyt samalta". Mä en onnistu tulkitsemaan tätä muuten kuin, että päivän kunto ei ollut kohdallaan, eikä siitä voi syyttää kuin itseään.

Kieltämättä Citizen Erased voi tarkoittaa juurikin harmittelua. Oletin vain näkeväni samaa käytöstä kuin instakommenteissa. Vähän sekoitin näköjään viestejäkin keskenään. Puhelimella kun kirjoittaa, niin ei samalla voi helposti tarkistaa mihin vastailee :whistle:

Joka tapauksessa minun mielestä Buendia otti tappion yllättävän helposti. Minulla oli hänestä sellainen kuva etukäteen, että hän suuttuisi hänet voittavalle kisaajalle ja tuomareille yms.

Back
Ylös Bottom