Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika hurja kuva Heathista. Taitaa olla 2016 Olympiasta. Vai onks noita olkapäitä shopattu? Näyttää niin epätodelliselta toi kuva.
![]()
Kyl taitaa vähän shoppia olla tossa sun postaamassa.
Phil ei todellakaan ole täydellinen kehonrakentaja, mutta kuten monta kertaa ollaan mainittu, niin tarpeeksi hyvä ollakseen joka vuosi paras mr. olympia lavalla. Itse en ole ikinä henkilökohtaisesti tykännyt Philin fysiikasta, mutta täytyy olla ihan vitun sokea Ramy fanboy, että jaksaa kuunnella ton Luimarcon vöyhöttämistä Philin "bubble gutista".
Poseissa Philin keskivartalo on kapeampi ja esteettisempi, kun Ramyn. Ja kunnon nit pickingiä noi kaikki kuvat, joissa sillä karkaa keskivartalon kontrolli posejen välissä ja koitetaan väkisin antaa huonoa kuvaa. Olis kyllä mielenkiintoista kuulla, esim. Hulkin ja Rennen jälkispekulaatio kisasta ja juurikin tästä Phil vs. Ramy keskustelusta.
Luimarco on seurannut lajia Lee Haneyn ajoista lähtien, joten eiköhän se bodauksesta aika paljon tiedä vaikka ei ole koskaan kisannutkaan. Luulen että suurin osa olisi muutenkin noita pallomahoja vastaan vaikka Lui ei niistä saarnaisikaan.Mä en noita lui marcon videoiden seuraajia ymmärrä; siis tää ei oo koskaan kisannut, valmentanut tai opiskellut mitään body sceneen kuuluvaa ja jotkut kuuntelee tota apinaa kuin messiasta.
(En kyllä tiä onko kisannu tms varmaksi, eiköhän joku oikaise jos on. Mut ei ainakaan juttujen perusteella siltä vaikuta)
Tai no ite seuraan del ray misfitsejä et pata kattilaa soimaan!
Koska hän ei tiedä mistä puhuu. Ei ole koskaan kisannut tai edes käynyt katsomassa kisoja. "Tuomaroi" kisoja streamin välityksillä camel crew lasit päässä.
Et ole tainnut katsoa yhtäkään vähän analyyttisempaa videota? Totta että tuossa live streamissa oli vähän fanilasit päässä, mutta entä sitten? Harva katselee bodauskisoja samalla innolla.Koska hän ei tiedä mistä puhuu. Ei ole koskaan kisannut tai edes käynyt katsomassa kisoja. "Tuomaroi" kisoja streamin välityksillä camel crew lasit päässä.