Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luimarco oli sitä mieltä että Heathia olisi pitänyt rankaista siitä mahasta. Arnoldikin on puhunut ihan samaa.Kattokaa nyt vittu ton Luimarcon julkaisuja eri paikoissa. Onhan toi nyt ihan vitun suolainen vaan siitä, kun hehkuttamansa Ramy ei voittanut ja Heath vei ansaitusti. Ihan älytöntä myötähäpeää koko jätkälle ja noille 15v jonneille, ketkä noita ton lausahduksia huutelee ympäri nettiä :D
Oliko Luimarco tuomaristossa, kun tietää, että gutista ei rankaistu? Silti ylivoimainen, vaikka varmasti keskivartalosta sakotettiinkin.Luimarco oli sitä mieltä että Heathia olisi pitänyt rankaista siitä mahasta. Arnoldikin on puhunut ihan samaa.
Oispa vaihteeksi estetiikkaa, eikä pelkästään massaa.
Kattokaa nyt vittu ton Luimarcon julkaisuja eri paikoissa. Onhan toi nyt ihan vitun suolainen vaan siitä, kun hehkuttamansa Ramy ei voittanut ja Heath vei ansaitusti. Ihan älytöntä myötähäpeää koko jätkälle ja noille 15v jonneille, ketkä noita ton lausahduksia huutelee ympäri nettiä :D

Ilmeisesti koittaa nyt epätoivoisesti kalastella klickejä ja huomiota tällä uutisella niin paljon kuin mahdollista ennen kuin kohta ammattilaisbodyskene hiljenee taas toviksi kisojen jälkeiseen somehiljaisuuteen ja Luilta loppuu videoideat.
Ei, mutta perhana...ainahan se voi tällaisissa ongelmatilanteissa turvautua syntikkajäbiin![]()
@Menchi
Eri mieltä mistä?
Enhän mä edes sanonut mun mielipidettä, vaan kommentoin tuota case "TrollMarcoa". Ja kyllähän se nimenomaan huomiohuorausta tällä bubble gut bonanza meuhkaamisellaan tavoittelee.
Munkin mielestä Heathin pötsi oli aivan kamala, eikä asiaa todellakaan edesauttanut se, että kontrollointi oli miltein olematonta. Mutta oli siellä pahoja ongelmia muillakin vatsojen kanssa, mutta koska Heath oli ainoa joka voitti, niin totta kai juuri häntä roastataan erityisesti tästä syystä ja etsitään striimistä joka ikinen kohta, joissa pakki karkaa hyppysistä ja napataan siitä screenshottia.
Bonacilla isoin kompastuskivi on asia, johon ei valitettavasti pysty vaikuttamaan.
Itse olen hieman eri mieltä Bonacin ylärkopan rakenteesta. Mun mielestä latsit lähtee ehkä jopa liian alhaalta ja erityisesti leveä takaa näyttää jopa vähän oudolta. Vähän sama juttu esim. Greenen kohdalla.
Mutta oli miten oli, niin helvetin tyylikäs ukko ja aivan älytön tuo lihasmassan määrä tuohon pituuteen suhteutettuna. Olisi mielestäni saanut kiilata Ramyn edelle.
Pahoittelut kun toistan itseäni MUTTA: Kattokaa nyt tota Bonacia viimeisessä kuvassa. Tajuton. Oikeastaan ihan jokaisessa kuvassa.Mä olen eri mieltä. Paras kunto Bonac, paras pakkikontrolli by far Bonac. Mä oisin laittanu pystin sille kilsan mitalla. Parhaiten säväytti esteettisesti Bonac ja Curry.
Mä ymmärrän et tää on massa/lihaksen muoto-kisa eikä näis oo mitään väliä nykyään estetiikalla. Ja niillä standardeilla toki Heathin kuulukin voittaa. Hillittömän paineiset lihat ja todella hyvät kiinnityskohdat ja mallit. Mut toi ei ole semmonen fysiikka jota millään tavalla pidän miellyttävänä tai millasen haluaisin.
Ja toki, Bonac kärsii samasta hartialinjan kapeudesta kun Heath, mut sillä on muuten tuo rakenne erilainen, joka ei tuo sitä samalla tavalla esiin kuin Heathilla. Esim just toi tuplat eestä joka mun mielestä on Heathin karmein pose. Bonacilla kiinnittyy latsit alemmas ja lyhyemmän keskivartalon ansiosta tulee tuosta selkeästi esiin v-malli jota pidän rakenteellisesti näyttävänä. Heathilla samassa posessa keskivartalo näyttää pidemmältä, latsien ylempi kiinnityskohta yhdistettynä kapeahkoihin hartioihin saa ton näyttään vaan mun mielestä heikommalta jota korostaa vielä tuo pakkikontrollin hankaluus ja olkapäiden kireys. Ramyllä leveämmän vyötärön ja myös ylemmäs kiinnittyvien latsien vuoksi haasteita, mutta suhteessa runsaasti leveämpi hartialinja saa tuon vaan näyttämään mielestäni paremmalta.
![]()
Selkäpuolla Heath toki on selkeesti kovempi ja vie kyl ne poset ihan heittämällä myös mun henk koht esteettisestä perspektiivistä. Mut mun mielestä tässä pitäis olla enemmän kyse siitä et kuka on kaikkein tasapainosin. Ja mä ymmärrän sen et jos tän laskee näin et kumpi voittaa minkäkin posen niin kyl Heatti vaan voittaa useemman. Mut mun mielestä ne jotka se häviää niin häviää paljon isommalla marginaalilla kun mitä se voittaa selkäposet.
Mun mielestä koko kisassa ei vaan ole mitään järkeä jos koko maailman paras kehonrakentajan rakenne näyttää rivissä tältä.
Sanokaa nyt ihan oikeesti rehellisesti et onko tää teidän mielestä nyt se mikä miellyttää silmää kaikkein eniten koko lineupissa?
Ja ennenku joku nyt valittaa et ei noo ole pakollisia poseja niin en mä ainakaan pidä silmiä kiinni aina kun ei oo poset kohdillaan. Noo äijät on tuolla lauteilla esillä koko ajan ja se koko kisa on se jonka perusteella se mielikuva syntyy.
![]()
![]()
![]()
Ja nää ei oo nyt niitä prejudging-kuvia joita oli osa näistä pahimmista luimarcon jakamista. Vaan kuvia itse kisasta.

Vaikka sen julkaisut eivät olisi hirveää paskaripulia niin toi jätkä olisi silti ihan vain yleisen habituksen perusteella maailman ärsyttävin tyyppi.En kyllä tiedä yhtään niin vittumaista ihmistyyppiä kuin tuo Luimarco vaikuttaisi olevan. Jeesus mitä shittiä koko viimeaikanen IG julkaisuhistoria sillä.
Lui marco on asiallinen jätkä :D kaikki on vaan niin helvetin tosikkoja :D heeeyy boyyy drop it down let me see that touch the ground we have a bubble gut bonanzaa drop it down like a belly danceeer
Ihan älytöntä myötähäpeää koko jätkälle ja noille 15v jonneille, ketkä noita ton lausahduksia huutelee ympäri nettiä :D