BB PRO Phil Heath

Näin kehonrakennuksesta mitään tietävänä, mikä tekee sen, että Heatia ei kovin arvosteta yleensäkään..?

Heath kilpailee aikaan jolloin taso on huono, ja Phil on "rittavan hyva" voittamaan. Lee Haney dominoi kenttaa suvereenisti aikanaan. Sitten tuli Yates jos veti seka massat ja kiviisyyden uusiin sfaareihin. Hanen jalkeen tuli Coleman joka taas vei massat uudelle tasolle, ja vaikka fysiikka ei ollut yhta kivinen kuin Yatesin, kunto oli silti tiukka. Sen jalkeen kukaan ei ole kyennyt viemaan pakettia eteenpain. Ei Cutler, ei Dexter ja viimeisena ei edes Heath. Heath on lyhyt jo ponakka kilpailija jolla on kapeat hartiat. Hommasta puuttuu sellainen alfauros meininki. Heath ei olisi ollut Mr. Olympia Yatesin ja Colemanin huippuvuosina. Saman kohtalon tulee karsimaan seuraava 100m olympiamestari koska hanta verrataan automaattisesti Usain Boltiin ja hanen kasittamattomaan 9.58s maailmanennatykseen jota ei ihan heti tulla rikkomaan.

Kyllä minä sanon että Phili pieksis Yatesia ihan mennen tullen. Ne mustavalkeet kuvat mitä siitä on hämää ja näyttää että kunto olisi kovempi mitä se todellisuudessa oli.

Itse en kertakaikkiaan tykkää Heathin rakenteesta ja siinäpä se. Lisäksi offilla herra ei näytä alkuunkaan Mr Olympialta. Nyt sitten joku fiksu sitten kertomaan että ei sillä ole väliä jos voittaa kisat joka tapauksessa... kyllä sillä hieman on väliä miltä "maailman parhaaksi kehonrakentajaksi" tituleerattu henkilö näyttää kilpailujen ulkopuolella:D

Miksi se kehonrakennuksen taso on mennyt alaspäin? Jos nyt sis hyväksytään tuo väite, että Heath pärjää vain koska muut ovat niin huonoja.

Kaikissa muissa lajeissa tulostaso kyllä ainakin keskipitkällä aikavälillä nousee jatkuvasti. Yksittäisen huipun lopettamisesta johtuvia notkahduksia tietenkin on, mutta onko nyt vaikkapa mr. Olympian 2.-6. sijouttuneiden taso merkittävästi huonompi kuin aiempien mestarien aikaan? Ja jos on niin miksi?

Ainakin kisojen palkkiotaso on kasvanut jatkuvasti, joten luulisi lahjakkaita yrittäjiä huipulle löytyvän.

Muuan Levrone voi auttaa asian hahmottamisessa.

Täytyy sanoa, että minulle jäi tuolta videolta nyt täysin hämäräksi ne syyt jotka mahdollisesti ovat johtaneet kehonrakennuksen tason alenemiseen. Kerrotko tarkemmin, mitä ne syyt ovat ja miten ne voi päätellä tuon videon perusteella? Tai jos niitä ei voi niin miksi postasit koko videon?

Mitä tulee Levronen ja Heathin vertailuun niin en ole mikään alan ekspertti ja minun on ainakin mahdoton sanoa, kumpi on parempi, kun ne tekevät eri poseja vierekkäin. Lisäksi valaistus on erilainen, kuvakulmat ovat erit, miehillä on huomattava pituusero jne. Olen muutenkin siinä käsityksessä, että kahden edes suunnilleen samalla tasolla olevan kehonrakentajan päteväksi vertailemiseksi nämä pitäisi nähdä vierekkäin samalla lavalla.

Täytyy sanoa, että minulle jäi tuolta videolta nyt täysin hämäräksi ne syyt jotka mahdollisesti ovat johtaneet kehonrakennuksen tason alenemiseen. Kerrotko tarkemmin, mitä ne syyt ovat ja miten ne voi päätellä tuon videon perusteella? Tai jos niitä ei voi niin miksi postasit koko videon?

Jos ei se pointti tuosta videolta tullut sulle selväksi niin kyllä tämä oli meidän osalta tässä:D

Siis miten tuosta nyt voi päätellä sen että miksi taso on alentunut? Eihän siinä edes sanota mitään.

Vaikka siis hyväksyttäisiin se väite, että Levrone on merkittävästi parempi kehonrakentaja kuin Heath niin ei kai tuo video sisällä mitään informaatiota siitä, mistä asia johtuu? Tai jos sisältää niin selitätkö mitä?

Jos ei se pointti tuosta videolta tullut sulle selväksi niin kyllä tämä oli meidän osalta tässä:D

Ei tainnut nyt ihan tuo kysymyksen sisältö aueta..ei kysytty kummalla parempi fysiikka vaan miksei tänä päivänä enää samanlaisia fysiikoita nähdä vaikka porkkanaa on enemmän tarjolla = suurempi houkutus lajin pariin.

Tuon ketjun kuvat oli kieltämättä huolestuttavaa katsottavaa kun näki kehityskaaren. Toisaalta kun mennään ajassa taaksepäin rontti vuosikymmen Olympian kärjessä komeili Ronnie ja Jay aivan kamalilla keskivartaloilla.

Tämän hetken kärki ei ole millään verrattavissa niihin body-estetiikan tehotuotanto emakoihin. Eom.

Tuon ketjun kuvat oli kieltämättä huolestuttavaa katsottavaa kun näki kehityskaaren. Toisaalta kun mennään ajassa taaksepäin rontti vuosikymmen Olympian kärjessä komeili Ronnie ja Jay aivan kamalilla keskivartaloilla.

Tämän hetken kärki ei ole millään verrattavissa niihin body-estetiikan tehotuotanto emakoihin. Eom.
Jep, onhan tuo melko negatiivinen muutos. Yäk.

10s6vyg.jpg

Back
Ylös Bottom