BB PRO Phil Heath

kyllä joku muu mestari olis välillä kiva. Ei kyllä mulle ole tullut tuosta ukosta ikinä sellaista wow-efektiä, kuten jostakin Coleman, Yates jne.

Lihasmalli hyvä edelleen. Raamit ihan paskat edelleen. Ei vaan kyllä putoa mulle tuo fysiikka mutta senhän toki jo kaikki tietää. Ei tää vaan säväytä millään tasolla kun tuo yläkroppa on kuin fotarilla kasaan litistetty ja nuppia turvotettu.

Olen itsekkin sanonut mielipiteeni heathista useampaan kertaan, mutta laitetaanpa vielä kerran tuolta levronen ketjusta, mitä kirjoitin niin tännekin:

Poseeraukset tehdään kyllä liikkumatta, eikä valmiissa poseerauksessa liikuta. Tuomarit vertailevat paikalleen loksahtaneita poseerauksia, ei paikallaan hääräileviä kehonrakentajia. :) Joten kyllä, stillit kertovat kaiken.
En tarkoittanut hääräileviä kehonrakentajia vaan itse poseeraukset näyttävät erilaisilta liikkuvassa kuvassa, pienikin liike tuo kummasti eloa ukkoihin. On helpompaa oppia katsomaan ukkoja liikkuvan kuvan perusteella ja sitten siirtyä vertailemaan kuvien perusteella. Kyllä stillikuvistakin näkee kuinka laiha poika heath on lavalla. Tuntuu vähän, että bodikansa on kohtuullisen helposti vietävissä, IFBB päätti jostain syystä laittaa heathin keulakuvaksi niin kyllä bodikansa alkaa yhtäkkiä löytämään syitä, miksi tämä on nyt hyväksi lajille suosia tällaista mestaria ja alkaa näkemään heathin paljon parempana, mitä onkaan. Itse en ymmärrä perusteita, mutta jos jollain on esittää hyvät perustelut niin mielelläni kuuntelen. Voi olla hieman turhauttavaa kilpailijoitakin kohtaan jos ei selkeitä perusteita ole, toiset yrittää tosissaan, treenaa puolet kovempaa, omaa enemmän kireetä lihasta, paremmalla rakenteella ja sit joku heath on hyvää pataa kinggien kanssa ja käy vähän pumppailemassa salilla... Esim. Big Ramy ja Rölli todennäköisesti kärsii kun ei ole jenkkejä ja Kai kärsii greippien takia jne...

17wks out from the Olympia here posing in Slovakia. Can't wait to finally get home and start to train because I really tend to grow more when at home. Traveling takes its toll on me, but thankfully I've had my girl @shurieeeee along with me to help me stay on a decent schedule. She did my tan last night which I thought looked great given it was done by hand so thanks baby. Sooooooo pumped for thisprep that I'm just eager to train more than ever. Some reporter asked me about me having the hunger for competition because many other competitors are hungry to win. I looked at that man dead I. His eye and said that there's a big big difference between being hungry and STARVING!!!! I am starving for another victory and that to me is why my body is responding. Go after your dreams people, but know that it's a very competitive world out there and being hungry sometimes just ain't enough.

13240048_1144334545630551_4664761786601837481_n.jpg

13256264_1144197265644279_510166805843987242_n.jpg

Tiedossa on Ramin kondis. Nuo kuvatkin ollut reilun viikon hänen ketjussaan.

Tässä vaiheessa on vielä turha vertailla kumpi on kovempi, lavalla nähdään totuus. Tähän asti Ramy on ollut joka kerta hunommassa kunnossa lavalla.

Viimeksi muokattu:
Onhan tuo Iso Raami niin jäätävässä kunnossa, että ois Philin kannalta parempi ku vetäytyis suosiolla Olympiasta jo tässä vaiheessa.

Jäis vaan pois niin saataisiin joskus ehkä joku näyttävämpi ukko voittajaksi. Hirveetä katottavaa nuo offikuvat. No eipä se rakenne siitä kireänäkään juuri parane valitettavasti.

Back
Ylös Bottom