BB PRO Phil Heath

No salikuva vs lavakuva niin kyllähän siinä on iso ero.
Niin no eikös lavakuvan PITÄISI olla parempi kuin salikuvan? Mutta pointti ei ollut niinkään just tuo tuplahaba edestä -vertailu eikä pelkästään vertailu Yatesiin vaan että en ole nähnyt vamaan yhtäkään kuvaa Heathistä joka mulle kolahtaisi samalla tavalla kuin Yatesin tai Haneyn tai Arskan tai Olivan parhaat kuvat. Mulle vaan tulee Heathista tällainen fiilis, sori vaan... :D

michelin-man.jpg

Ei todellakaan. Lavakuvissa noi tuppaa näyttää pienemmilta ja mun mielestä toi öljy tekee nesteisemmän näköseks. Toki poikkeuksia löytyy mut harva pääsee yhtä täytenä lavalle ilman sitä ylimäärästä nestekerrosta.

- - - Updated - - -

_PB12141wtmk.JPG

Kyl toi Phil on parhaimmillaan todella kova

Kyllä valitettavasti Phil jäisi Dorianin jälkeen olipahan mikä tahansa poseeraus paitsi mousti. Tuo salikuva on kova, kuten kaikilla huipuilla tuppaa olemaan... Ei siitä silti yli pääse etteikö Phil ole kolmen kovimman Mr.Olympian joukossa.

Nii eiks se vähä niin ollut, että Heatin perusruumiinrakenne ei ole kovin harteikas? "Puutetta" pitänyt sitten kompensoida.

Lisä: Nyt kirjoitan sen ääneen, ku mua on hämännyt aina sen vihreät silmät, eikä toi näytä kovin mustaihoiseltakaan. Vanhemmat näyttävät aika perus african-amerikkalaisilta. Tilanhoitajan perintötekijöitä historiasta?

Viimeksi muokattu:
Nii eiks se vähä niin ollut, että Heatin perusruumiinrakenne ei ole kovin harteikas? "Puutetta" pitänyt sitten kompensoida.

Lisä: Nyt kirjoitan sen ääneen, ku mua on hämännyt aina sen vihreät silmät, eikä toi näytä kovin mustaihoiseltakaan. Vanhemmat näyttävät aika perus african-amerikkalaisilta. Tilanhoitajan perintötekijöitä historiasta?

Kovin ovat kalvakoita monet äfricän-ämericäns verrattuna afrikan-afrikaaneihin.
Käsittääkseni orjien omistajat saivat myös nussia orjia sen minkä ikinä kerkisivät, ei lie orjien jälkeläisissä montaakaan,
jonka esiäiteihin ei jossain työuran vaiheessa olisi valkoisen miehen siemennestettä pumpattu.
Ne oli aikoja ne.

Tuossa Philin "kapeudessa" pistää ehkä hartialinjaa enemmän silmään nuo rintalihasten kiinnityskohdat, joka korostaa kapeaa vaikutelmaa. Colemanillakaan ei ole leveä hartialinja, mutta jumalattoman leveä rintakehä korjaa tai korjasi sen puutteen.

ronnie-coleman-net-worth1.jpg

Onpa paksussa lihassa Hiitti, näyttää kondis kireemmältä kuin vuosi sitten vastaavana ajankohtana ennen preppiä. Hyvännäköstä! Vatsakin kontrollissa asiallisesti. 5-time Mr. Olympia soon. :)

On kyllä yllättävän kovan näkönen näin offilla! Tosta kun vielä alkaa lihat turpoomaan tuttuun tapaan kisojen lähestyessä niin tulee kova paketti:)

Nyt ei keilapallo yrittänyt syntyä vatsalihasten läpi. Tai ainakin kännykällä tiirraillessa ei maha näyttänyt pullistelevan.

Back
Ylös Bottom