BB PRO Phil Heath

Nyt on mielestäni philillä oikea asenne. Ennen oli hiljasta olympia voiton jälkeen ja tais kuihtuakkin ja ei kokoaikaa ole tekopirteä hymy naamallaan :D

Muskelijärkäle paljastaa: "Minulla on teinitytön vartalo-ongelmat"

No ei se oo helppoa Philliläkään.
pleure.gif

Kiteyttää aika hyvin tää: "Omassa mielessäni koen, etten näytä siltä, miltä pitäisi. Tai miltä voisin näyttää, ", mikä liikkuu 99,9999% bodailijoiden mielessä. Täydellisyyteen on loputon matka. Varsinki lajissa, joka pyrkii siihen omilla muuttuvilla standardeillaan. Vaikka oot ykkönen, niin aina on varaa parantaa. Näät silti aina ne omat puuttees ja heikkoudet ja vaikka saisit kurottua ne kiinni paremmaks, niin tähtäin on jo taas kauempana edessä. Ei ole mitään motivaatioita kehittää jos ei nää mitään kehitettävää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mahtavaa keskustelua tuolla lukijoiden kommenteissa.

On joukassa muutama helmikin. Joku servasi jonkun kukkahattutädin tuolla aika nätisti
Kukkahattutäti: Juoksisin karkuun jos pimeellä tulee vastaan...hyh helv...
Mies: Saman tekisin nähdessäni sut...

:D vähillä unilla tommoinenkin pisti naurattamaan

Iltapaskan pessimistilukijat eivat ikina peta. Ilmeisesti taydelliseen elamaan riittaa kaikessa keskinkertaisuus ja HK sinisen, kaljan ja sydankohtauksen avulla hautaan meno. Erehdypa poikkeamaan tuosta tapojen tai ulkonaon osalta niin takuulla tulee "hyi vittu minka nakonen" tai "mitaan en oo ottanu" kommentteja. Saaliks kylla kay useimpia noita kommentoijia.

Kyllä nuista iltalehen kommenteista/jutuista muutenkin saa aina päivän huumoriannoksen täyteen. Jutun tekijät on aika kujalla yleensä ihan sama mitä juttua yrittävät sinne vääntää. :face:

En tiedä mikä sinä on mutta Heathin fysiikka ei vaan jotenkin säväytä. Onhan Heath iso ja muhku ja paljon tasapainoisempi kuin Coleman, MUTTA.... Mielipideasia mutta mulla ei herätä ollenkaan sellaista Holy Fuck! -reaktiota kuin vaikka Yatesin parhaat kuvat.

index.php

No salikuva vs lavakuva niin kyllähän siinä on iso ero. Tuplat edestä ei ole Philin paras pose kyl mun mielestä, jos vertailuun ottais esim moustin niin kyl Phil sen veis. Muutenki toi ei ole parasta Philiä mut taas kuvassa on parasta Doriania jne

Back
Ylös Bottom