BB PRO Phil Heath

1385743_10151772243177562_170863833_n.jpg

Ei terve ku näyttää Phil pieneltä :D

Miltäköhän Dennis Wolf näyttäisi Brian Shaw'n rinnalla? Pituutta hänelläkin joku 20 senttiä vähemmän kuin Brianilla, mutta leveydessä ei häviäisi niin paljon kuin Phil.

LOL anna mun kaikki kestää. Iltapaskat taas kirjoittelee ja karavaani kulkee..... :face:

Hmm... Anna mä mietin että mikä saa ihmisen sivaltamaan toista ihmistä tuolla tavoin, ja hakemalla hakemaan ja keksimään päästään tällaisia juttuja kun toinen menestyy. Oliko se... Mikä se sana oli... Ka... kateu... Nyt ei muista.

Siis todella aiheeseenkuuluva seikka painottaa lehtijutussa! Laatujournalismia! (not)

Kertoo jutun kirjoittajasta.

LOL anna mun kaikki kestää. Iltapaskat taas kirjoittelee ja karavaani kulkee..... :face:

Hmm... Anna mä mietin että mikä saa ihmisen sivaltamaan toista ihmistä tuolla tavoin, ja hakemalla hakemaan ja keksimään päästään tällaisia juttuja kun toinen menestyy. Oliko se... Mikä se sana oli... Ka... kateu... Nyt ei muista.

Siis todella aiheeseenkuuluva seikka painottaa lehtijutussa! Laatujournalismia! (not)

Kertoo jutun kirjoittajasta.

Nyt on taas hyvä esimerkki laatujournalismista. Toivottavasti päätoimittaja ja toimittaja saa potkut tollasen aivopierun jälkeen.

Vielä naurettavampia on Pakkiksen tosikkojen naiivius. Toki toimittajan kommentti oli typerä, asiatonkin, mutta aika utopistiset on ajatukset pakkislaisella, jos luulee jonkun perus pullamössötädin tai -sedän kadehtivan pro-bodarin ulkomuotoa. Olet niin väärässä. Tavallista tallaajaa inhottaa, jopa halveksuu tosikehonrakentajan ulkomuotoa.

Ja sitten toinen quottaamani sankari. Voit olla varma, että sekä toimittaja, että päätoimittaja saa potkut tuollaisen skandaalikommentin jälkeen. Se on Julkisen sanan neuvostolla varmasti heti seuraavan kokouksen agendalla käsitellä noille annettavat huomautukset, jotka ovat niin painavat, että johtavat erottamiseen.

Vähän nyt jäitä hattuun pojat ja koettakaa nyt tajuta, että kyse on marginaalilajista, joka varmaan aina jatkossakin tulee olemaan tavan tallaajan käsityskyvyn ulottumattomissa ja todellakin tämän kiinnostumattomissa.

Back
Ylös Bottom