BB PRO Phil Heath

Ja phil heathilla on tätä nykyä sellanen markkina arvo markkinoilla sun muilla, että sen ei todellakaan tarvitse treenivideoillaan näyttää ja todistella kenellekään kuinka se on niin saatanan agressiivinen ja kova ukko salilla. Se on maailman paras.... ei sen enempää :D Kyllä mä uskon et jos mike tulee kuvaa sun jalka reenin ja lataa sen tänne näytille niin treenaisit varmasti niin kovaa että melkee paskat tulis housuu ja laatta lentäs..

Vuodessa on 52 viikkoa, eli kenties noin 52 treeniä per kehonosa, ei siis luulis, että olis varaa vetää yhtäkään treeniä kevyesti tai muuttaa tyyliä kameran takia... ainakaan kevyemmäksi, jos siis ei ole kevyt viikko tai kisojen jälkeen jne. Silti eräiden huippujen treenit näyttää aika kevyiltä, tai sitten kuvaavat vain kevyet treenit :D

Varmasti esim Cutler on treenannu kovaa joskus, viime vuosina vain saanu sen kuvan, että treenaako juurikaan ennen kisavalmisteluja ja sittenkään ei mitään kauheen kovaa treenaamista ole (reissaavat paljon ja ei tule videoita juurikaan, eli kai treenit vähemmällä tai kevyempää tai jotain, voi liittyä myös jotenkin markkinoinnin keskittymiseen kisojen alle, paha sanoa). Toki jos voittaa lihasmuistin avulla, niin turha tehdä enempää... tai jos kovemmalla treenillä lihakset eivät enää kasvaisi kuitenkaan, who knows.

Suurin osa reenaa kuitenkin 2xpvä nii ei siinä ihan joka reeniä voi/jaksa vetää ihan 110%. Eikai se kovaa reenaaminen sitä tarkota että viskellään painoja sarjan jälkeen pitkin salia?

Antaa ammattilaisen tehä mitä haluaa, mitä vitun väliä mitä yhdellä videolla taphtuu. Eiköhän pääasia kuitenkin ole se miltä näyttää siellä olympia lavalla, eikä se miltä jollain videolla.

Antaa ammattilaisen tehä mitä haluaa, mitä vitun väliä mitä yhdellä videolla taphtuu. Eiköhän pääasia kuitenkin ole se miltä näyttää siellä olympia lavalla, eikä se miltä jollain videolla.

Ei auta olla mr. O jos ei reenaa KOVAA! Jos vähänkään pumppailee kevyemmillä ku maksimiykkösillä niin peli on sillä selvä.:D Raati sano näin. Ei riitä 100% vaan pitää 658%!

Onhan se nyt selvä, että jos Usain Bolt voittaa Olympialaiset vain hölkkäilemällä, niin arvostus joidenkin silmissä vähenee ja jos se tapahtuu esim aineiden ansiosta niin vähenee vielä lisää. Ei tässä nyt mitään ihmeellistä ole.

Tai eihän kyse ole välttämättä arvostuksesta, vaan siitä, että lajia seuraavat henkilöt haluavat tietää ja ymmärtää mitä huiput tekee voittaakseen / ollakseen siinä kuosissa, missä ovat. Kai se kiinnostaa kaikkia jotka seuraavat heitä tai lajia. Jos näyttää videolla siltä, että pumppaillaan vaan, niin sitten saa kuvan, että se riittää. Hyvin yksinkertaista, eikö?

Onhan se nyt selvä, että jos Usain Bolt voittaa Olympialaiset vain hölkkäilemällä, niin arvostus joidenkin silmissä vähenee ja jos se tapahtuu esim aineiden ansiosta niin vähenee vielä lisää. Ei tässä nyt mitään ihmeellistä ole.

Tai eihän kyse ole välttämättä arvostuksesta, vaan siitä, että lajia seuraavat henkilöt haluavat tietää ja ymmärtää mitä huiput tekee voittaakseen / ollakseen siinä kuosissa, missä ovat. Kai se kiinnostaa kaikkia jotka seuraavat heitä tai lajia. Jos näyttää videolla siltä, että pumppaillaan vaan, niin sitten saa kuvan, että se riittää. Hyvin yksinkertaista, eikö?

Toi nyt on varmaan kaikkien aidosti tyhmien + jenkkien ajatusmaailma. "hei, toi tekee penaa 50kg käppäreillä.. MÄKI oon tehny! Oon varmaa yhtä kova!".
Ja kai se usainiki treenaa ennen kisoja muutaki ku juoksemalla satasen alle 10 sekkaa? Vai meinasitko verraten et jos heath voittaisi olympian tekemällä kuperkeikkoja vaparissa? En tajunnu sun aivokuollutta vertausta.

No jos treeni dvd:issä vedetään kovaa treeniä ja nettivideoissa sitten vaikka pumppaillaan kevyesti, niin miten pystyt ohjaamaan katsojakunnan kaikkien noiden eri tyylisten videoiden pariin? Vai pitääkö tehdä nopea johtopäätös, että 2 videota, niissä pumppaillaan= aina pumppaillaan= löysää treeniä.

Toi nyt on varmaan kaikkien aidosti tyhmien + jenkkien ajatusmaailma. "hei, toi tekee penaa 50kg käppäreillä.. MÄKI oon tehny! Oon varmaa yhtä kova!".
Ja kai se usainiki treenaa ennen kisoja muutaki ku juoksemalla satasen alle 10 sekkaa? Vai meinasitko verraten et jos heath voittaisi olympian tekemällä kuperkeikkoja vaparissa? En tajunnu sun aivokuollutta vertausta.

Meinaan, että jos Bolt vain kävis vähän lenkillä ja voittas kisat silti... eikä siinä ollu mitään aivokuollutta.

No jos treeni dvd:issä vedetään kovaa treeniä ja nettivideoissa sitten vaikka pumppaillaan kevyesti, niin miten pystyt ohjaamaan katsojakunnan kaikkien noiden eri tyylisten videoiden pariin? Vai pitääkö tehdä nopea johtopäätös, että 2 videota, niissä pumppaillaan= aina pumppaillaan= löysää treeniä.

Oon nähny aika monta videoo Cutlerilta ja Heathiltä, en kaikkia, mutta monta, mulla on toi mielikuva ja kai joillain muillakin. Mielipiteet muodostuu tietenkin sen perusteella mitä on nähny...

1001559_184852721686815_1273143438_n.jpg

- - - Updated - - -

uutta flexiä

Olis kuulemma voinu tehdä enemmän liikkeitä, mutta kun ei ollut aikaa. On se ihmeellistä, että maailman parhaalla, joka valmistautuu tärkeimpään kisaansa, ei ole aikaa harjotella. Kertoo jotain lajista, tai erittäin huonosta ajan hallinnasta :D Kyllä ainakin itse kun kilpaurheilin, niin treenille jätettiin aikaa niin paljon kun sitä tarvittiin :)

haha

"OUJEE, CHEESE NUGGET!" "MUR MUR ÖÖÖR" , jätkä tekee kulmista KP:llä ja toi on treenin kovin osuus.
Noissa treenin aikasissa kiljumissa oli vähän samaa ku akoilla jotka feikkaa orgasmin. Ei tunnu missään mutta silti pitää äänehtiä.

En ole tainnut kertaakaan täällä huomata, että kukaan treenaisi oikein. Aina löytyy jotain kitisemisen aihetta.

Sun mielestä siinä ei oo mitään hassun hauskaa, että jossain laijissa lajin huipulla on varaa jättää treenit kesken, kun pitää mennä tekemään jotain, ties mitä tärkeämpää? Tai, että huutaa kameraa varten, luultavasti ihan vain shown vuoksi (ei toki varma tieto)?

Mun mielestä se on ihan hupaisaa, sori jos ei kolahda...

Joo ei sellaista tyyppiä olekkaan jonka treenejä katsoessa kaikki olis tyyliin : "Voi pojat, tuo jätkä se treenaa hyvin ja oikein!".

Jos ketjun lukee esim 1000 ihmistä, ni olis mun mielestä pikemminkin ihme, jos ne kaikki 1000 olis sitä mieltä, että ei tossa oo mitään parannettavaa mun mielestä.

En ole tainnut kertaakaan täällä huomata, että kukaan treenaisi oikein. Aina löytyy jotain kitisemisen aihetta.

Eiköhän se itselleen melko oikeen treenaa kun saavutuksiin peilaa.
Lipsuttelis noissa videoissakin vaan sillai lepposasti niin kuin Cutlerikin eikä laittaisia mitään makuuhuoneshowta pystyyn KP - soudussa kun ei sitä normaalistikkaan tee.

Jos joku kynäri laittas samanlaisen videon kp-soudustaan pakkikselle niin se hakattas virtuaalisesti siihen kuntoon ettei tarvis kahteen viikkoon salille mennä.
Ihan yhtä typerää se mylviminen on mr.olympialtakin joka jättää setin 5 toistoa vajaaksi ja huutaa kun paino on alhaalla tai ylhäällä eikä edes vetovaiheessa, tekee ton huutamisen väärin. Pitää varmaan lähteä opettamaan miten huutaminen tehdään oikeaoppisesti.

Edit: Meikä ei sen treenejä kritisoi mitenkään, enkä kenenkään muunkaan. Luulis porukan ite tietävän mikä toimii, eikä mua kiinnosta kuin se mikä itellä toimii.
Lähinnä näin vain tuon koomisen puolen tuossa touhussa ja vittuillakseni kirjoitin, koska tiesin, että porukka rupee hutelee mr.olympiaa ja tee ite perässä. :P

Back
Ylös Bottom