Zank Frane
Banned
Noi kyynärvarret pistää hymyilyttämään 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

IFBB Pro and two-time Mr Olympia Phil Heath on his secret and methodologies used to become the number one bodybuilder in the world.
In this training video shot by Isaac Hinds ie Lift Studios, The Gift cranks out some intense weight making heavy compound movements look like a breeze.
V-ttu kaivakaa mulle jostain dataa missä Hiitti reenaa kunnolla niinkuin MrO:n imagoon pitäis reenata. Ihme heiluttelua ja irvistelyä näennäisesti isoilla painoilla, niinkuin näköjään jenkkitrendi on nykyään.
Mikä on kunnolla treenausta?V-ttu kaivakaa mulle jostain dataa missä Hiitti reenaa kunnolla niinkuin MrO:n imagoon pitäis reenata. Ihme heiluttelua ja irvistelyä näennäisesti isoilla painoilla, niinkuin näköjään jenkkitrendi on nykyään.
Mikä on kunnolla treenausta?
Mikä on kunnolla treenausta?
V-ttu kaivakaa mulle jostain dataa missä Hiitti reenaa kunnolla niinkuin MrO:n imagoon pitäis reenata. Ihme heiluttelua ja irvistelyä näennäisesti isoilla painoilla, niinkuin näköjään jenkkitrendi on nykyään.
Kyllähän tuo sarjojen kesken jättäminen ja jutteleminen kesken omien sarjojen on aika kaukana kunnolla treenaamisesta.
Tsekkaa Miken ja Peterin treenit ja ota siitä 90% pois, se riittää tuohon sun kyssäriin.
ja jos mr o pystejä on taskussa muutama kappale niin eiköhän se muutakin tee ku veivailee lippis ja kuulokkeet päässä kameralle makeillen.... toi on vaan imago hommaa.No mutta hei. Eiköhän noilla videoilla voi vähän kaivella bodaritkin sellasta rennompaa ja ns äijempää meininkiä. Tuskin se tollasta tekee kun ei ole linssi nenän edessä... kyllähän kun tsekkaa esim becoming number 13 leffan vai mikä olikaan niin kyllähän toi äijä kovaa reenaa ei siitä mihkään pääseja jos mr o pystejä on taskussa muutama kappale niin eiköhän se muutakin tee ku veivailee lippis ja kuulokkeet päässä kameralle makeillen.... toi on vaan imago hommaa.
No mutta hei. Eiköhän noilla videoilla voi vähän kaivella bodaritkin sellasta rennompaa ja ns äijempää meininkiä. Tuskin se tollasta tekee kun ei ole linssi nenän edessä... kyllähän kun tsekkaa esim becoming number 13 leffan vai mikä olikaan niin kyllähän toi äijä kovaa reenaa ei siitä mihkään pääseja jos mr o pystejä on taskussa muutama kappale niin eiköhän se muutakin tee ku veivailee lippis ja kuulokkeet päässä kameralle makeillen.... toi on vaan imago hommaa.
Pitää sitä välistä kevyemmin treenata niin saa erinlaisia ärsykkeitä lihakset ja muutenkin.. Nämäkin "varmaan" treenaa pari kertaa päivässä niin kroppa ja psyyke kovilla. Millon toi mrO olikaan?
Jos sulla ois mahdollisuus saada joku kuvaamaan sun jalkatreeni, niin vetäisitkö sillon jonku "kevyen" jalkatreenin? No et varmasti, vaan tekisit entistä kovempaa ihan vaan sen kameran takia.
Mr. Olympia 2013 on syyskuun lopussa.