Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hippa sanoi:Tietääkö kukaan, mitä on .pf päätteiset tiedostot? Mitä virkaa niillä on?
Nuo tein ekana sillon ku näin että kone alko jumittaa. Ad-AwareSE ei löydä mitään ja spybot vaan yhen tiedoston ja sitäkään ei pysty poistamaan. Viruksiakaan ei löytyny ku skannasin ja palomuuri mulla ainaki mun itetääkseni on... Tänks eniwei.setae sanoi:Aloita nyt ainakin ensimmäiseksi asentamalla (ja ajamalla) koneellesi ad-aware, spybot, virustutkain ja palomuuri.
Ajat sitte oon lopettanu, Mozillalla selailen nykyjään. Oon yrittäny poistaaki sitä koko internet exploreria, mutta se ei suostu lähtemään.Juoppo sanoi:Ja kannattaa OIKEASTI lopettaa se Internet Explorerin käyttö, elämä helpottuu huomattavasti.
Ääh, kokeilin tohon ongelmaan sellasta ratkaisua, että imutin tiedoston nimeltä WinTasks. Sillä tiedostolla näkee listan käynnissä olevista prosesseista, ja minkä tahansa prosessin voi napinpainalluksella blokata, niin että se ei enää käynnisty.Deat sanoi:Vielä pahempi ongelma on tiedosto nimeltä DVD CREATIVE TRAY.EXE. Tämä kun avaa mulle aina 3 tai neljä itsensä nimistä prosessia, jotka nostavat koneen suoritinkäytön sataan prosenttiin, jolloin koneella ei tee käytännössä mitään. Ne prosessit voi kyllä sulkea, mutta ne pysyy suljettuina vaan 20-40 minuuttia, jonka jälkeen ne täytyy sulkea uudestaan. Ihanaa, varsinki pelatessa jotakin. :curs:
Tota dvd creative tray.exee mä yritin monta kertaa poistaa sieltä prefetch-kansiosta, mutta se paska tuli aina takasin! Sit alko hermot menemään ja muutin sen tiedoston nimeks moloperse.exe, mutta sekään ei auttanu, uus tiedosto ilmesty vähän ajan päästä. Sitte yritin sellasta että otin copylla talteen sen tiedoston nimen, poistin sen, sitte tein sinne prefetch-kansioon tyhjän kansion ja sen nimeks pastesin sen. Noh, sitten ei kyseinen dvd creative tray.exe enää ilmestyny takasin, mutta SILTI ne vitun prosessit käynnistyy!!
Kiitoksia, vaikuttavat kummatkin kelpo ohjelmilta!Human-Pro sanoi:Aja Cws shredder
Highjack this on myös hyvä ohjelma, tosin vaatii hieman enemmän paneutumista.
Täältä löytyy
Edit: Lisäyksiä