Failure
Banned
Failure = luultavasti et vain ymmärrä hänen huumoriaan ja siitä ei voi kiistellä. Ne jotka seuraavat edustavat sitä osaa maailmasta, joihin hänen huumorinsa uppoaa, katsovat varmasti häntä nauraen koko ajan. Hän ei todellakaan vain pelaa pelejä, vaan iskee koko ajan vitsejä, ilmeitä ja myös editoi joitakin videoita vielä hauskemmaksi.
...
Myöskin huomaan pientä homofobiaa tekstissäsi, eihän Pewdie nyt gay ole, toi puhetyyli on kuten hän itse sanoi osa hänen nettirooliaan. Hänen muijallaan se vasta ärsyttävä kimittävä ääni onkin :lol2: Tuokin muija btw tienaa luultavasti enemmän ku me yhteensä pelkästään olemalla Pewdien tyttöystävä.![]()
No, olen kolmekymmpinen että ehkäpä en kohderyhmää. Mutta kyllä mä sen vitsit ymmärrän, ne ei vain naurata, mitä nyt nopeasti olen joitakin videoita tsekannut. Homoutta vastaan mulla ei ole mitään, mutta ylitsevuotava femiinisyys miehessä on rasittavaa. Monet homotkin ovat maskuliinisempia kuin PewDiePie. Miksi ei voi puhua kuten normaalit ihmiset, vaan on tuollainen lespaus? Lisäksi mikä särähti korvaani, että PewDiePie käyttää sanaa "gay" jatkuvasti kuvaamaan jotakin huonoa ja negatiivista. Omasta mielestäni tuo jos mikä on homofobista ja epäkypsää, itselläni ei tulisi mieleenkään kuvata jonkin asian huonoutta sanomalla, että "onpa homoa", koska tunnen todella asiallisia jäppisiä, jotka ovat homoja. Ja kun tämä Pewdie kuitenkin on itse vähän hintahtavan oloinen vaikka hetero varmaan onkin, niin siinä on melko makeaa ironiaa että käyttää tuota gay-sanaa väheksyvässä merkityksessä
Ja jos hänen yleisönsä on tosiaan noita junioireita, niin välittääkö se fiksua kuvaa junnuille että aikamies käyttää sanaa "gay" kuvaamaan kaikkea huonoa ja ala-arvoista? Kyllähän tuo laittaa jättituloistaan osan hyväntekeväisyyteen, että saa aikaa paljon hyvää. Mutta kyllähän tähän menestykseen nyt pätee osittain Kummelista tuttu heitto, eli "Ei työllä, ei taidolla, ei tuskalla, ei järjellä vaan tuurilla!" Ei korkea tulotaso tai raha mittaa suoraan sitä, kuinka lahjakas tai hyvä joku on. Hyvä esimerkki on tämä kokoomusräppäri Cheek. Räppihän on lähinnä rumpukompin päälle puhumista, eikä musaa niinkään. Kunnon neekeriräpissä nyt on sentään edes asennetta, Cheekin musassa ei ole edes sitä. Silti ainoa joka vetää stadikan täyteen, koska miljoona kärpästä... Suomen paskin räppäri, uskottavuus luokkaa taannoinen Pikku-G. Onko nyt vaan niin, että minä en ymmärrä Cheekin musiikillista hienoutta, koska täytyyhän sen olla korkeatasoista, kun se on niin rikas?