perustietoa ravinnosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Big L
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
41
Olen aina nauttinut liikkumisesta, eniten hölkkäämisestä ja salilla käymisestä, mutta en ole juuri uhrannut ajatuksia tehokkuuden maksimoimiseen.

Eli: tätä pimua on alkanut vasta nyt kiinnostamaan rasvan vähentäminen ja lihaksien kasvattaminen. Olen menossa naimisiin elokuun puolessa välissä ja tietenkin haluan jonkin verran timmimmältä mitä nyt!Tiedän, että ruokavaliolla on siinä osansa, mutta tiedän entuudestaan siitä hävettävän vähän :D Syön tällä hetkellä perusterveellisesti,enkä syö punaista lihaa.

Eli voisiko joku valaista tätä "sivistymätöntä moukkaa" ja kertoa, mitkä ravintoaineet sisältävät paljon proteiinia, mitkä hiilihydraatteja ja niin edelleen. Mitä tulisi välttää ja mitä taas suosia? Sen verran tiedän, että proteiini on hyväksi, mutta miten hiilihydraattien laita?

Kuinka monta kertaa viikossa kannattaisi käydä salilla ja muinka monta vastaavasti lenkillä, että ehdin saada joitain näkyviä tuloksia elokuuhun mennessä? 5-8 kiloa läskiä pois voisi olla aika ihanteellinen tavoite.

Luulen, että kannattaa aloittaa pistämällä ylös tämän hetkinen ruokavaliosi - ja kirjoittamalla se vaikka tänne :) Siitä on sitten helppo antaa kommenttia, että mihin suuntaan pitäisi lähteä.

Ruokien koostumuksia voi käydä tiirailemassa vaikkapa osoitteessa http://www.fineli.fi/

Pakkotoistolta löytyy haulla paljon asiaa ruokavaliosta, lisäksi tuosta punttimimmien "Mitä söit tänään"-topicista voisi vilkuilla, mitä muut pääpiirteittäin syövät!

Tässä näin alkuun tosi pikaisesti kirjoiteltuna jotain, joku voisi vielä vastata noihin kysymyksiisi täsmällisemmin ehkä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom