Itse äänestin perussuomalaisia, tää on vaan se kuva mikä mulla on, en tiedä yhtään perustuuko todellisuuteen vai en.Eli siis he saivat suuren äänimäärän, mutteivät kuitenkaan menneet hallitukseen.Tämä johtui siis jostain selittämättömästä syystä, itse epäilen että tämä on nimenomaan Soinin vika, sillä hän on tottunut jatkuvasti arvostelemaan muita muttei kuitenkaan itse ole valmis tekemään mitään muuta.Kaikki fiksut ehdokkaat ovat aina toisessa vaalipiirissä, eikä toi puolue siis ole mikään optimi.
Kyse äänestämisessä on kuitenkin siitä ottaisitko mieluummin flunssan, herpeksen vai kivessyövän.Kaikki vaihtoehdot ovat epämiellyttäviä, mutta flunssasta on vähiten haittaa...
Koko edustuksellinen puoluejohtoinen "demokratia" on pelkkä vitsi.Ehdokkaaksi saa esettua periaatteessa kuka vaan, mutta ainoastaan tietyt puolueet saavat jäseniään sisään, äänestää saa kuka vaan, mutta on kuitenkin noudatettava puolueen linjaa, joten omaa mielipidettä ei saa olla.Koska päätökset ovat jokatapauksessa ihan samat, niin kyse on vaan siitä minkälaisen tyypin haluat valita painamaan äänestysnappia.Yleensä kannattaa äänestää kauneinta naisehdokasta, sillä heitä on sentään miellyttävä katsella.