Perunat, miksipä ei???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neiti
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Jeah, elikkäs siis...
Mikä on, jotta kaikki/suuri osa syö hirveesti (tummaa) pastaa, riisiä ja peruna jää vähemmälle.????.
Mulla pastat, riisit ovat "tulleet korvista" :urjo: jo kauan aikaa.. Tottahan kuituja jne... niistä saa, mutta silti...
Onhan muissakin ruoka-aineissa samat/samoja "ravintoarvoja" kuin pastoissa ja riiseissä..???
Nyt taas perunan :rock: löytäneenä, :rock: ei voi kun ihmetellä omaa "tyhmyyttäni" :hyper: kun on jäänyt niin vähälle "potun safkaus"
Ainakin MULLE vaihtelum on tuonut uusia HYVIÄ reseptejä ruokailuihin jne..
Miten On ??? Ainako vaan pastaa??? vai vaihteluakin???? :worship:
:worship: Kommentteja ASIALLISIAKIN kaivataan laidasta laitaan :worship:
T:neidon puoliso

:rock: :rock: :rock:
Perunassa on paljon hiilihydraatteja, tulloo lihavaks. :worship: :worship:

:hyper: :hyper:

Mun mielestä perunat sopii parhaiten treenin jälkeiseksi hiilaritankkaussafkaksi, koska ne imeytyy nopsasti ja nostaa verensokeria paremmin kuin tumma riisi. Lisäksi perunat parantaa happo-emäs tasapainoa.

Mun mielestä perunoita kannattaa syödä ihan vaihtelunkin vuoksi. Hyvän maun ohella niissä on myös hyvin kuitua sun muita hyviä juttuja.

Allah sanoi:
:rock: :rock: :rock:
Perunassa on paljon hiilihydraatteja, tulloo lihavaks. :worship: :worship:

:hyper: :hyper:

Pakko oli tarkistaa: NO PERUNASSA (PIRKAN PUSSI 2KG 13,2 HIILAREITA/100G
JA RIISI NORMAALI KYLLÄKIN 78 HIILAREITA/100G KEITTÄMÄTÖNTÄ..
Että silleen :D :D :D

Kyl mäkin syön perunaa :rock: :rock: :rock: :rock: Ranskikset on ihania :kippis1: :kippis1:

Normaalisti perunoita en syö, koska ne on työlästä valmistaa :down: :down: :down:

Joskus pesen perunat, viipaloin ne kuorineen päivineen, heitän pellille, öljyä perään + mausteet ja saan uunista valkosipuliperunoita. :5:

Tuosta useiden hymiöiden käytöstä pitäisi saada automaattisesti banni.

Koulussa tulee ainakin vedettyä viikolla perunaa niin että napa ruskaa, joten ei sitä ihan hirveen mielellään sitten kokoajan kotona mätä!

On muuten neidin puolison posti yks kaikkien aikojen rumimpia (ja vaikeimpia lukea). :thumbs:

Ottakaa selvä tavote millasen kropan haluutte, syötte niinkun se vaatii, ei tartte miettiä sen enempää.
Huvittaa lukea näitä teidän "mäsäytys ketjuja", mutta kai se sitten on sitä tosibodaamista :D

Olen puhunut.

neiti sanoi:
T:neidon puoliso
"Neidon puolison" neiti-nimimerkillä kirjoitetut postit deletoidaan ja tredit lukitaan niin kauan, kunnes neidon puoliso oppii rekisteröitymään Pakkotoistolle omalla nimimerkillä. Koita lisäksi rajoittaa tuota hymiöiden määrää. :jahas:

:rock: :rock: :hyper:
:worship: :hyper: :rock: :worship: :rock: :hyper:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom