Perttu Saarsalmi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu
Jännitääkö videoiden kuvaaminen, vai puhutko aina kuin äidinkielen esseetä kirjottaisi?

Haha :D Kiitos palautteesta! Ei jännitä! Varsinkin nuo dieettivideot olivat asiasisältöisiä ja halusin esittää asiani mahdollisimman tiiviisti ja selkeästi. Lisäksi luontevuutta poisti vähän se, että piti ottaa paljon uusintaottoja haastavan kokonaisuuden takia. Viimeisin penkkipunnerrusfiilistelyvideo on sen sijaan vähän luotevampi ainoastaan parin oton takia. Mutta joo, aika virallinen puhetyyli mulla luonnostaan ehkä on :D

Tottakai tuotat matskua mitä itse haluat, mut katsojan toiveena ois kiva nähdä muutakin kuin "löpinä-videoita". Jotain myday tyylistä settiä tai vastaavaa. Vieraita yms. :)

Tottakai tuotat matskua mitä itse haluat, mut katsojan toiveena ois kiva nähdä muutakin kuin "löpinä-videoita". Jotain myday tyylistä settiä tai vastaavaa. Vieraita yms. :)

Kiitos vinekistä ja palautteesta! Olen tosiaan käynnistänyt videoiden teon aivan vähän aikaa sitten enkä ole juurikaan kerennyt tekemään vielä mitään :) Halusin tarttua näihin pariin ajankohtaiseen aiheeseen (iltalehden juttu sekä penkkipunnerrusvideo) nopeasti, ja lisäksi useista dieettikyselyistä johtuen halusin tehdä ensimmäisten joukossa myös dieettivideot. Mydayt, löpinät, treenivideot yms. ovat olleet kaikki mietinnässä, eli eiköhän näitä vielä tulla näkemään! :)

Jänskättikö liikaa mennä kasvotusten kysymään, niin päätit tänne tulla? :david:

Hieno mies ja kovaa tekemistä, tsemppiä Pertulle!

Mikäs vitun javakki sä oot (ei tarvitse vastata)? Aivan aiheellinen kysymys oli esitetty Pertulle (ei Pertun sihteerille mikä nähtävästi olet kun vastailet hänen puolestaan)...

Vietä Riska enemmän aikaa salilla kun täällä vastailemassa muiden puolesta!

Enkä tarvitse enää sinun vastausta, joten älä turhaan laita mitään nokkelaa!

Mikäs vitun javakki sä oot (ei tarvitse vastata)? Aivan aiheellinen kysymys oli esitetty Pertulle (ei Pertun sihteerille mikä nähtävästi olet kun vastailet hänen puolestaan)...

Vietä Riska enemmän aikaa salilla kun täällä vastailemassa muiden puolesta!

Enkä tarvitse enää sinun vastausta, joten älä turhaan laita mitään nokkelaa!
Tais Riska osua naulan kantaan niin sanotusti nytten =D

Miksi huudat niin vitusti salilla kun treenaat?

Ääntely kovissa sarjoissa failuren lähestyessä tulee mulla vain luonnostaan. Olen tästä yrittänyt päästä eroon, sillä tiedostan, että pystyisin keskittymään tekemiseen vielä enemmän ilman sitä. Vielä en kuitenkaan tässä ole onnistunut :)

Hieno mies ja kovaa tekemistä, tsemppiä Pertulle!

Kiitos tosi paljon palautteesta ja tsempeistä! Kaikkeni yritän tälle antaa.

Tuliko jossain jo selitystä miksi se rumpujen paukuttelu sit jäi?

Se ei ole tullut kovin selkeästi ilmi missään ja olen tästä hyvin vähän avoimesti puhunut. Suurin syy soittamisen lopettamiseen oli mun toiseen jalkaani tullut rasitusvamma, joka aiheutti särkyä, puutumista sekä koordinaatiokyvyn heikkenemistä viimeisinä soittovuosina tehden soittamisen todella vaivalloiseksi. Yritin hakea tähän apuja ties mistä pitäen myös pidempiä soittotaukoja, mutta ongelma palasi aina uudestaan ja lopulta yksinkertaisesti vain paloin loppuun yrittämisen kanssa. Tämän lisäksi oli muitakin syitä, kuten kyllästyminen bänditoiminnan miinuspuoliin. Lopetettuani melkein vuoden etsien itselleni uutta juttua, kunnes löysin kehonrakennuksen, joka vei mut heti kovaa mukanaan. En ikävöi menneitä enää juurikaan, sillä tää laji on antanut mulle niin paljon hyviä asioita elämääni varsinkin viime aikoina.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haha :D Kiitos palautteesta! Ei jännitä! Varsinkin nuo dieettivideot olivat asiasisältöisiä ja halusin esittää asiani mahdollisimman tiiviisti ja selkeästi. Lisäksi luontevuutta poisti vähän se, että piti ottaa paljon uusintaottoja haastavan kokonaisuuden takia. Viimeisin penkkipunnerrusfiilistelyvideo on sen sijaan vähän luotevampi ainoastaan parin oton takia. Mutta joo, aika virallinen puhetyyli mulla luonnostaan ehkä on :D
Just hyvä tyyli oli noissa videoissa, jaksoi katsoa ja kuunnella. :)

Just hyvä tyyli oli noissa videoissa, jaksoi katsoa ja kuunnella. :)

Kiitos tosi paljon palautteesta ja ilo kuulla! Tää asiapitoinen tyyli vähän on jakanut mielipiteitä, mutta päätin sen valita erityisesti noihin dieettivideoihin, joissa haluan välittää mahdollisimman selkeästi ja tiiviisti hyvää infoa. Lisäksi mulla on muutenkin tapana puhua vähän virallisesti; ehkä yliopisto ja työelämä ovat jäykistäneet mut :D Mun mielestä kaikkein tyhmintä olisi se, että yrittäisin esittää jotain muuta videoilla, mitä olen.

Back
Ylös Bottom