Persreikä kovilla bulkatessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja n4kk3
  • Aloitettu Aloitettu
Bulkilla tulee syötyä kunnon annoksia se perus 6 kertaa päivässä ja niimpä tulee yhtä usein paskallakin käytyä .
Persreikä on usein aika kovilla tuosta paskomisen määrästä, joskus loppupäivästä jää hieman vertakin paperiin.

Onkos muilla ollut samanlaista ongelmaa bulkatessa?

Ruokavalioni koostuu kuitenkin hyvin puhtaista perusruoka-aineista, kuten kanasta, riisistä, jauhelihasta, makaronista, rahkasta, oliiviöljystä, pähkinöistä yms.
Kyllähän joku Bepantheni auttaa, mutta ei viitsisi silläkään päivittäin läträtä.

Onko mahdollisesti jotain ruoka-ainetta, joka tasoittaisi paskan Ph-arvoa, tai muuten voisi auttaa tässä ongelmassa?

Miten vitun tyhmää porukkaa täällä pyörii, oliko tämä mielestäsi oikein uuden ketjun arvoinen, tämän palstan taso laskee päivä päivältä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovat jätkät ei pasko. Paino nousee nopeammin. Ja jottei mene pelkäksi pelleilyksi niin vehnäleseitä olen itse nauttinut. Ne on hyviä rahkaan sekotettuna.

Toinen juttu, paljonko syöt siis kaloreissa? Mulla on kalorit 5000-5500 josta ainaki 1000 on roskasta, siistin ruokavalion vasta 1.1. Enkä todellakaa pasko 5 kertaa päivässä.

Kaloreita vain 3500, joilla paino kuitenkin nousee tällä hetkellä. Paskon 6 kertaa päivässä.

Samaa ongelmaa ollut täällä. Ihan oikeesti! :D Perseen peseminen on vaan niin hidasta ja työlästä. Ikävää irvistää joka pyyhkäisyllä ja huomata paperissa punaisia viiruja :(

Miten vitun tyhmää porukkaa täällä pyörii, oliko tämä mielestäsi oikein uuden ketjun arvoinen, tämän palstan taso laskee päivä päivältä.

Mielestäni just hyvä aihe uudelle ketjulle. Tänäänki paska oli just Al Dente, ei liian kovaa eikä liian pehmeää.

Kaikkia ei varmaankaan toisten torttujen vääntämiset kiinnosta, mutta eikös hyvä aihe ole sellainen, joka aiheuttaa keskustelua? Tähänkin tullut jo päälle 30 vastausta.

Vilkaisin noita sun alottamia ketjuja, yhden aloitit tunnistaaksesi jonkun biisin radio rockilta. Viimeisimmässä alottamassasi ketjussa, kerrot ostaneesi uuden levyn, joka on mielestäsi hyvä.
Nämäkö sitten uusien ketjujen arvoisia? Katsoisit peiliin, ennen kun rupeat valittamaan.

Mielestäni asiallinen kysymys ja pakkohan se on kysyä, jos kerran asia vaivaa. Meillä vaimo laittoi vauvalle öljyä tai vaseliinia rööriin niin kakat tuli paremmin. En nyt jaksa kysellä sen tarkemmin. Mutta kokeile itse vaadittava syvyys jne. Varmaan siinä itsellekin voi tulla joku ahaa elämys.

nyt vittu lopettakaa ihan oikeesti...en pysy tuolilla tän repeilyn kanssa ja silmätkin vuotaa, kysymys oli varmasti ihan vakavissaan esitetty mutta tää kuuluu silti johki komedia osastoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom