perkeleen polvet!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli en oo pystyny treenaa jalkoja kuukautee ku nyt noi polvet sit lopulta alko vittuilee kunnolla, oha ne mulla aina ollu ongelmalliset jo pienenä ja parit naulatki polveen menny et neki varmaa osa syyllinen ehkä. Mut tosta vasemmasta takareidestä meni jotai puol vuotta sit maastavedos takareisi paskaks, myös kipua alkoi tuntumaan tuossa polven taka osassa.
tänään kävin kuvauttaan ja tammikuus lääkäri vasta kattoo ne kuvat et jos se vaikka tietäis mikä niit vaivaa vaikkakin epäilen syvästi että se mitää tietää. Mutta itse asiaan eli ku musta tuntuu et pystyn jalan ojennuksia ehkä jopa tekemää(kokeilen seuraavas treenis) nii auttaako niitte tekeminen lihojen säilytykseen ja pitäiskö mun veivata niitä vaikkapa 10sarjaa vikkoon muun treenin ohessa!? koukistukset tuottaa tuskaa ynm. liikkeet jaloille. Haluisin edes vähä säilyttää lihasta nois jalois :( voiko pelkät ojennukset jopa kasvattaa etureiskoja? neuvokaa ku tämmöne tilanne toppaa vituttaan suuresti ja ei oikei tiä mitä tekis.

kiitos :)

edit: oho tännehä on tullu oikein oikea osia näille vamma asioille... modet siirtäkääpä tää sinne

turhaa pelkäät mielestäni. kyllä niiden lihojen pitäisi pysyä jos vaan treenaat ja syöt, tosta reisiojennuksesta sanottakoot että kyllähän reidet sillä voi kasvaa, mikä siinä esteenä olisi, eihän sitä muuten kukaan tekisi. tehokkuudesta en sitten osaa sanoa verrattuna esim kyykkyihin tai prässiin.

SS-Adler sanoi:
:offtopic: Pitäisköhän minun ostaaa nuo polvisiteen kun tuossa hack-kyykyssä rasahtelee polvet niin, että kipeää käy.

Ehkä juu? Totta kai kannattaa. Niillähän niitä vaivoja ehkäistään ja kannattaa muutenkin käyttää ennaltaehkäisevänä.

jos jossain liikkeessä rasahtelee polvet niin että sattuu, suosittelisin etsimään jonkun korvaavan liikkeen ennemmin kuin rikkoisin jalat lopullisesti.

Back
Ylös Bottom