Perinteinen TJ0-threadi

Taas on aika joillakin onnellisilla kotiutua tuolta aina niin rakkaasta intistä. Mistä kotiuduitte ja millä sotilasarvolla? Itse olin 6kk Kainuun rajalla ja perus rajajääkärinä lähdin. Ohi on! :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin ne vaan saman saapumiserän miehet lähtee... :S Olis toi puoli vuotta kyllä ollu lyhyt aika..! Mutta enpä oo katkera, nauttikaa nyt, niin mäkin kesällä..

Tänään soi Klamydia - Himaan ja muut tutut intistä lähtöbiisit kun meen kavereiden kans juhlimaan :rock: :rock: :rock:

Ainut vaan että mä oon niistä se, joka lähtee maanantaina inttiin :curs:

TJ 0!! VIHDOINKIN!!! :rock:

Onneksi olkoon saatanan sintit! Eikö mennyt hätäseen se aika? Mutta nyt lähtekää naisiin ja ryyppäämään,kotiutumispäivänä ei netissä hilluta!

Pari kertaa sai kuulla tj0, kun olin varusvarastolla ottamassa vastaan jengin kamoja :D Mut iloinen oon tottakai niitten puolesta + ootan omaa päivää johon aikaa 90 aamua ;)

TJ0! Vihdoin. Alkoi pari viimeistä kuukautta hieman jo kyllästyttää. Ja Vekaranjärveltä kotiuduin alikersanttina.

Tulipahan jätettyä muutama mukava tj-källi sinne seuraavalle saapumiserälle/seuraaville alikeille... :evil:

Nolla napsahti korpraalina kontiorannasta..tosin kerkesin siinä välissä olemaan aliupseerioppilas ja upseerioppilaskin sissilinjalla, jalka vaan meni haminassa, ei hirveesti kotiutuminenkaan lämmittäny..:(

Karjalan Prikaatista kotiuduin vänrikkinä.

"Eilen kokelas, mutta tänään, komppania!"

Palvelin 3.PsjK:ssa pst-ohjusjoukkueen tulenjohtajana. Sotilaspassissa sekä yleisarvostelu että kenttäkelpoisuus ovat kiitettäviä. Hyvä maku siis jäi hommasta. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom