Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milläs konstilla tuonne pepun ulkosivuille sais lisää massaa? Mulla on siellä sellaset niinku kuopat, en tykkää yhtään. Onko sinne jotain eristäviä liikkeitä? Loitontajat taljassa tai laitteessa, osuuko? Kyykkäily ja sjmv ei tunnu sinne tuovan tulosta.
Kauan oot kyykkäilly ja tehny sjmv:a, jos ne ei kerran tuota tulosta? Eipä siinä kait muuta kun vähentää laardia perästä ja tehdä liikkeitä jotka osuu pakaraan.
Crystal, iso pakaralihas eli gluteus maximus ei kasva leveyttä, vaan ainoastaan suoraan taaksepäin. Sen sijaan keskimmäisen pakaralihaksen eli gluteus mediuksen kovalla treenillä saattaisit jonkinlaista tulosta saada aikaan, mutten sitten tiedä, onko yyberkova reisiloitonnusten tekeminen yleisen lihastasapainon kannalta kovinkaan järkevää.
Gilly oikeessa.. loitontaja tehoo.. mulla oli ennen pylly johon ei kertyny rasvaa eikä lihaksia(joka johtui kuitenkin liian vähistä eväistä) mutta kolmiomainen hyppyri on ollu syntymästä saakka ja posket klommolla.. nykyään muistelen kaiholla klommoposkiani:D .. ei vaisinkaan.Pyöreempi pylly on :haart: etenkin jos se on lihasta.Tsemppiä pepputreeniin !!!
Mulle tuli myös sellanen kysymys tästä mieleen, että teettekö mimmit yleensä lähentäjiä ja loitontajia ollenkaan? Miksi/miksi ette?
Crystal, iso pakaralihas eli gluteus maximus ei kasva leveyttä, vaan ainoastaan suoraan taaksepäin. Sen sijaan keskimmäisen pakaralihaksen eli gluteus mediuksen kovalla treenillä saattaisit jonkinlaista tulosta saada aikaan, mutten sitten tiedä, onko yyberkova reisiloitonnusten tekeminen yleisen lihastasapainon kannalta kovinkaan järkevää.
Gluteus Maximus
Gluteus Medius
Mulle tuli myös sellanen kysymys tästä mieleen, että teettekö mimmit yleensä lähentäjiä ja loitontajia ollenkaan? Miksi/miksi ette?