Penninvenyttäjät huomio - nyt parhaat säästövinkin jakoon!

En vaan nää sitä tilannetta silmissäni, että miettisin aikuisena miehenä säästöä siinä, että tilaan karkkia netistä. Ehkä enemmänkin siinä, että en aja turhaan autolla, teen omat eväät töihin enkä käy lounaspaikoissa.

Mutta mitäpä minä näistä ymmärtäisin.. Oon jopa polkenu fillarilla töihin..

Minä teen jo noita kaikkia edellämainittuja joten astuin next levelille näiden karkkien kanssa. En itsekään ole mikään suurkuluttaja enkä edes läski, käytän karkkia/suklaata lähinnä päivällisen jälkeen jälkiruokakahvin kanssa sellaisen ehkä 4kpl/palaa. :) Näin ollen kun tilaan useamman kilon satsin kerralla säästän kauppojen hintoihin verrattuna noin 55% hinnasta ja ei tarvitse huolehtia herkuista vähään aikaan kun kaupoilla tulee käytyä. Vaatiihan se tietysti itsehillintää ettei ala kourakaupalla ahmimaan useaa kiloa kerralla, mutta tämähän on kehonrakennusfoorumi joten meillä kaikilla on kova itsekuri ja kova kaloreiden kulutus muutenkin. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä säästäisin ehkä 10 euroa vuodessa tuolla :LOL: Plus menettäisin sen option, että voin ostaa sitä karkkia mitä kulloinkin tekee mieli.

Siksi toisekseen jos on penninvenyttäjä sanan varsinaisessa mielessä niin eikös sellainen jätä karkit syömättä? Korkeintaan keväällä imee koivunmahlaa tms.
Tuollainen karkkia iso määrä kerralla on lähinnä säästövinkki, huono sellainen vielä.

Jos tarvitsee jotain tarkoitusta varten paljon karkkia, vaikka lapsilaumalle niin silloin on järkevää tilata edullisemmalla kilohinnalla netistä. Mut omaan käyttöön mä en uskalla :LOL:

Kyllä siitä olisi säästäminen kaukana, kun menisin ostamaan verkkokaupasta jonkun panda ahaa 2kg laatikon. Ne ei päivää kauempaa säilyisi sitten millään. Tekis kyllä mieli, pitäisköhän. Laskeskelin, että 10700kcal hintaan 12e.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom