Penkkipunnerruksen SM 28.3. - Livenä netissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DeadBar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oisko tuloslistaa jossain

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jep, tuomarilinja heittelehti aika paljon. Ja jury puuttui joihinkin nostoihin, esim. Varvikon 250kg meni tuomariäänin 2-1 läpi, mutta jury hylkäsi.

Nyt menee offtopiciksi, mutta jos kisoissa on 3kpl "ammatti"tuomaria, mihin siinä vielä juryä tarvitsee..?

On helvetin hyvä et se jury on siellä! Esim voimanoston sm-kisois "Niminostajilla" meni melkeen kaikki läpi... Naurettavin oli Niemisen viiminen veto jonka onnex jury hylkäs....
Nostajien eriarvoinen kohtelu on IPF-liiton iso iso ongelma...

Hei, kertokaas tämmöselle voimanoston säännöistä tietämättömälle, et miksi tuo Freddin nosto hylättiin? Ei kai tuossa nyt kovin nopee merkki ollu?

Hei, kertokaas tämmöselle voimanoston säännöistä tietämättömälle, et miksi tuo Freddin nosto hylättiin? Ei kai tuossa nyt kovin nopee merkki ollu?
Paikan päällä ihmettelin samaa itsekin, ei se nyt muiden merkkeihin verrattuna kovin nopea ollut imo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Kyllä voisi nostajaa /huoltajaa päähän taputtaa...pajavasaralla. Milloin nää oppii?

Naiset sarja 82,5 kiloa: Voittaja Joanna Linna, tulos 107,5 kiloa.
Samassa sarjassa Marjaana Nylund, kolme hylättyä nostoa 120 kilolla.:(

Kovat on oppirahat. SM-kisathan ne on oikea paikka opetella oikeat aloituspainot.:whip:

kieltämättä tuli taas aika paljon hylättyjä nostoja. esim 110kg:n sarjassa 12 nostajaa joista puolet jäi kokonaan ilman tulosta. itse olin paikan päällä katsomassa kisoja ja satuin kuulemaan kun joku yleisön joukossa sanoi että eihän tossa touhussa oo mitään järkeä kun kukaan ei saa tankoa ylös. ongelma tietysti katoaisi jos paidat poistettaisiin, mutta tuskimpa niin tullaan koskaan enää tekemään...

onnistuneita suorituksia oli kuitenkin ilo katsella, onnittelut kaikille menestyneille. ensi vuonna toivottavasti itsekkin taas mukana :rock:

kieltämättä tuli taas aika paljon hylättyjä nostoja. esim 110kg:n sarjassa 12 nostajaa joista puolet jäi kokonaan ilman tulosta. itse olin paikan päällä katsomassa kisoja ja satuin kuulemaan kun joku yleisön joukossa sanoi että eihän tossa touhussa oo mitään järkeä kun kukaan ei saa tankoa ylös. ongelma tietysti katoaisi jos paidat poistettaisiin, mutta tuskimpa niin tullaan koskaan enää tekemään...

onnistuneita suorituksia oli kuitenkin ilo katsella, onnittelut kaikille menestyneille. ensi vuonna toivottavasti itsekkin taas mukana :rock:
oma mielipide näistä paidoista, että ei se paidan vika ole että ei tule tanko ylös, vaan nostan. siis ihan oma mielipide:)mutta varmaan joidenkin kohdalla tuo auttaisi, jos ajatellaan viimistä "herkistely" hetkeä, jolloin paino voi pudota ja paita jää isoksi:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom