Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäköhän eroa noilla paidoilla on? Kannattaako esim ostaa mielummin tuo titanin original kun on 40€ halvempi?Force sanoi:Titan Fury NGX Original - 130€
Titan Fury NGX+ - 170€
Metal Bencher IPF - 165€
Siinä muutama yleisin paita.
karppa78 sanoi:Jos meinaat sandvikia niin hyöty on hänen omien sanojen mukaan n60kg, suurin hyöty on kyllä tuo 60kg mitä ite oon kuullu.
ojuni sanoi:Mitäköhän eroa noilla paidoilla on? Kannattaako esim ostaa mielummin tuo titanin original kun on 40€ halvempi?
Eipä taida noita Titan Fury Originaaleja enää mistään saada.fullpower sanoi:Joo itellä on originaali. löystyy nopeemmin kun plussa. Ihan jees paita.
Tune sanoi:Eipä taida noita Titan Fury Originaaleja enää mistään saada.
Käsittääkseni pelkästään tuota plussaa enää valmistetaan.
Tune sanoi:Eipä taida noita Titan Fury Originaaleja enää mistään saada.
Käsittääkseni pelkästään tuota plussaa enää valmistetaan.
Jaahas, pitäisköhän ostaa sellainen taas, kun on omasta mielestäni ainakin parempi kuin tuo Fury +fullpower sanoi:on kaupan väli aikaisesti oli vain ilmeisesti loppu.
Tune sanoi:Jaahas, pitäisköhän ostaa sellainen taas, kun on omasta mielestäni ainakin parempi kuin tuo Fury +
Selkäinahollako olet sellaisia nähnyt vai missä? :arvi:
On niitä muistaakseni sinisen värisinä ollut myös. Itselläni on kanssa tuollainen punanen.fullpower sanoi:joo *********************issä. punanen on vaan nyt se originaali liekkö muita värejä saatavilla?
Tune sanoi:On niitä muistaakseni sinisen värisinä ollut myös. Itselläni on kanssa tuollainen punanen.
Mahtaakohan siitä olla muut samaa mieltä, että tuolla Fury + paidalla saa enempi hyötyä kun nostaa lähelle 200 kiloa?
Kun itsestäni ainakin tuntuu alle kahdenmarkan penkkaajana, että tuo originaali on melkeinpä parempi paita käyttää, kun ei ole niin helevetin jäykkä, niin pysyy hyvin tuntuma nostossa.
Kun taas on keskustellut isojen poikien kanssa, niin niillä tuntuu tuo paitahyöty olevan huomattavasti suurempi.
Kiuaskivi sanoi:Onko kukaan kokeillut nostaa kaks paitaa päällekkäin?
Onko paitakankaan paksuudella jotain ehtoja?
Kisoissa ei ilmeisesti kahta paitaa saa kayttää, vai käytetaankö joissain kisoissa kuitenkin?
Dreamer sanoi:Eikös nykyään ole jopa 3-kertaisella vahvuudella varustettuja paitoja? Tietääkö joku, onko 4-kertaiset tulossa tulevaisuudessa?
Force sanoi:On niitä 3-kerroksisia denimeitä, mutta ei niitä taida juuri kukaan käyttää.
strong sanoi:Minä olen kyllä kuullut vielä suurempiakin hyötyjä ja tuolta ammattilaisten puolelta olen jopa nähnytkin.
Bill Carpenter:
Raw-penkki 525lbs
Paitapenkki 744lbs