Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaamoz sanoi:sanotaan nyt vaikka, että nostaisin 140kg ilman mitään kummempia varusteita, niin paljon tuo penkkipaita toisi lisää maximiin?
Kaamoz sanoi:sanotaan nyt vaikka, että nostaisin 140kg ilman mitään kummempia varusteita, niin paljon tuo penkkipaita toisi lisää maximiin?
Kaamoz sanoi:N kylhän se viestien perusteella näyttää jonkin verran antamaan lisätehoa. Paljos tollaset paidat sittem maksaa?
Kaamoz sanoi:N kylhän se viestien perusteella näyttää jonkin verran antamaan lisätehoa. Paljos tollaset paidat sittem maksaa?
Kaamoz sanoi:NPaljos tollaset paidat sittem maksaa?
Jos meinaat sandvikia niin hyöty on hänen omien sanojen mukaan n60kg, suurin hyöty on kyllä tuo 60kg mitä ite oon kuullu.Dreamer sanoi:Suurin hyöty, minkä olen kuullut, on +80kg (toinen niistä voimanostaja-Kenneth ukoista).
karppa78 sanoi:Paitojakin on monenlaisia nykyään,toisilla saa enemmän hyötyä ja toisilla vähemmän.Onko paidalla nostaminen jotenki erillaista ku ilman sitä, meinaan että ainakin jämäkkyyttä tulee varmaan paljon lisää ja rinnalta lähtö(10-15cm)on ilmeisen helppo, mitä muuta erikoista siinä on.Tuohon sun runkku penkki teoriaan en kyllä usko, tuskin kukaan runkun avulla 20-40kg saa penkkiin lisää(normaaliin verrattuna) tai sitte pitää kyllä olla jo metri tolkulla perse irti penkistä ja kunnon pomppu mahan päältä eikä siltikään varmaan saa sellasta hyötyä.
Pitääköhän paikkaansa ku kuulin eilen että uusimmat paidat auttais 70kg yli 300kg penkkaajilla,jossaki oli ollu ilmeisesti juttua siitä, se kyllä selittäski aika pitkälle nää järjettömät reilun 400kg penkkaukset ja sitä lähelle olevat.Oma milipiteeni on että paita ja kaikki muutki apuvälineet saisi kieltää lajista, mutta ku tälle tielle on lähetty niin paluuta ei taida enään valitettavasti olla.Aina tulee just näitä selityksiä että paita auttaa sen ja sen verran helpoin ku niitä ei käytettäs, niin silloin ratkasis vaan voima ja tekniikka eikä varusteet.fullpower sanoi:Kyllä se vanhoilla inzereillä kyllä aika lailla sitä oli että minkä runkkupenkillä sai niin merkistä sai samat. Vanhat inzerit oli muutenkin ihan karmeita nostaa. Kiristi muutenkin ihan älyttömästi ja minä pitkä kätisenä en saanut minkäänlaista tuntumaan sillä nostamiseen. Furylla on paljon helpompi laskea alas eikä koske joute olokaan/puudu kädet samalla tavalla kun ennen. Kaverilla taas fury toimi huonommin kuin vanha inzeri ,mutta metalin bencheri toimi loistavasti. Kyllä se yleisin apu kuitenkin edelleen taitaa olla voimanostajalla n.20kg näillä uudemmillakin paidoilla.
karppa78 sanoi:Jos meinaat sandvikia niin hyöty on hänen omien sanojen mukaan n60kg, suurin hyöty on kyllä tuo 60kg mitä ite oon kuullu.
Glen Chabot sanoi:But listen to this *this is no bullshit, I spoke with Bill Crawford and he told
me he can do 605 without a shirt on