Penkkimaximi nousemaan?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Oon tässä nyt 5 kuukautta käyny 3 kertaa viikossa salilla ja penkistä nousee lähes 80kg ja omaa painoa on 62kg. Ongelmana on etten tiedä miten jatkaa, millaisia sarjoja ja millaisia toistoja? Tähän asti olen tehnyt penkkiä kaksi kertaa viikossa, sunnuntaisin ja torstaisin.

Mitä teen jatkossa?

Pistä nykynen ohjelmas esiin?

Toi ohjelma taitaa olla ihan voimannostajia varten tehty. Sitä paitsi 5kk on aika vähän treeniä. Poimit täältä jonkun 1-jakoisen ja reenaat sillä.

Toi ohjelma taitaa olla ihan voimannostajia varten tehty. Sitä paitsi 5kk on aika vähän treeniä. Poimit täältä jonkun 1-jakoisen ja reenaat sillä.

niin mitä sitten jos "Toi ohjelma taitaa olla ihan voimannostajia varten tehty". Pitäiskö olla jotain 20 toiston pumppeja peilin edessä ? pena maksimia kaveri halus nostaakki.

Mutta en kyllä lähtis suosittelemaan tuota ryssäreeniä nuorelle ja kokemattomalle kaverille jonka penkki liikkuu 80kg tuntumassa. Kyllä tuossa vaiheessa tekisin ihan peruspodailua penkin eteen jollain 6-12 toiston nurkilla.

Tosiaan voisit vähän enemmän valottaa sitä nykyistä ohjelmaasi, jos se on hyvä ja tulokset edelleen nousee niin ei sitä välttämättä tarvi edes vaihtaa. Jos taas ei enää kehitystä tule, niin ihan vaan progressiota miettimällä ja ruokapuoleen panostamalla pitäs kyllä painojen kasvaa. Oot niin kevyt kaveri että itse asiassahan tuo 80kg on suhteessa ihan hyvin noin vähällä treenillä.

3 sarjaa,toistoja niin monta kun menee,painoja lisätään joka kerta 2,5-10kg.Tällä sain oman penan uuteen nousuun vuoden jumittamisen jälkeen,tämän teen 2 kertaa viikossa.Aloita vaikka painolla millä saat 20 toistoo ekassa sarjassa.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
3 sarjaa,toistoja niin monta kun menee,painoja lisätään joka kerta 2,5-10kg.Tällä sain oman penan uuteen nousuun vuoden jumittamisen jälkeen,tämän teen 2 kertaa viikossa.Aloita vaikka painolla millä saat 20 toistoo ekassa sarjassa.

jos tekee 2 kertaa viikossa niin eikai niitä sarjoja nyt kannata loppuunasti vetää? eikös paikat aika nopsaa mene jumiin?

Ei mitään turhia hifistelyjä vaan ihan perusasiat kuntoon eli, treeni, ruoka, lepo pyhäkolminaisuus kuntoon niin alkaa rauta nousemaan. Ja otat penkkiin vaikka tuon ehdotetun 2x6 ohjelman ja sillä tahkoat etkä fuskaa siinä ja maksimia ei muuten kannata joka viikko testata. Mistään en sitte mitään tiedä kunhan mutuilen :D

Oon tässä nyt 5 kuukautta käyny 3 kertaa viikossa salilla ja penkistä nousee lähes 80kg ja omaa painoa on 62kg. Ongelmana on etten tiedä miten jatkaa, millaisia sarjoja ja millaisia toistoja? Tähän asti olen tehnyt penkkiä kaksi kertaa viikossa, sunnuntaisin ja torstaisin.

Mitä teen jatkossa?
Jalkoja.:whip:

Eli 1-tai 2-jakoisen ohjelman vetäset jostain täältä. Penkkiin suosittelen omaa keksintöäni:D eli 4x8.
4x8 voi tästä lähtien olla Vstaotteen 4x8:)

Näitä kyllä riittää.....:david: Mikä helvetti tossa penkissä oikein viehättää kaikkia? Ihan kuin se olis ainut liike mikä on keksitty.. Mut jatkat vaan ihan samaa rataa, täältä löytyy hyviä esimerkkejä progressioista ja toistot väliltä 12-6, vaihdat vaikka 4 viikon välein toistomäärää. Ja muista treenata myös alakroppaa.

6x2 tasapenkissä, siihen lisäksi kässäripenaa tai vinopenaa tai mitä vaan. pitäis penatuloksen nousta.

tai paremmin, 3 tai 2x penaa viikossa 2 treeniä 2x6 ja sen jälkeen samalla painolla 3-5x3 sen jälkeen lisää painoa ja sama homma alusta.

6x2 = siis 6 sarjaa ja 2 toistoa eli ei miken 2x6 systeemi.

huom tämä on vain mun ehdotus penamaksimin parantamiseksi. tunnetusti kumminkaan en mikää penkkimestari ole tosin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom