Penkkikisat Liedossa viime vkl tuloksia.

RRKalle

Team Hymykuoppa
Laitetaanpas tuloksia tänne. Eli viime vkl oli Liedon Arjan tuvassa penkkipunnerruskisat. paimion voimailijat järjesti virallisen kisan, ja sitten eri tuomareilla ja muutne eri miehistöllä (SVNL:n vittuilusta johtuen :piis: )iltakisat jossa RAW- ja Pro- sarjat.

Virallisessa kisassa vain 4 nostajaa.

Laitan muistin varassa tuloksia mielenkiintoisimmista nostoista, en mainitse kaikkia kun en muista nimiä, laitan päivitystä kun kuulen tarkemmin.

Naisten IPF: Anne Lupala 125 kg! Tosi hieno tulos ja oma enkka, oma paino kauniilla ja lahjakkaalla naisella vain 59.1kg :thumbs:

Miesten IPF: Jyrki Varvas 225 kg. oma paino 95 kg. Jyrkikin yhä iskussa. Toiseksi meikäläinen tuloksella 215, 225 ylös mutta hylky tuomariäänin 2-1. varvas osoitti rehtiä henkeä ja lahjoitti palkkioksi saamansa protskupänikän lohduksi minulle ;), Hieno ele ja kiitoksia:worship:

Miesten Raw: Juha-Matti Järvi 245 kg! Mahtavaa työtä jälleen ekrran Järveltä. Illan kovin suoritus miehiltä IMO. Myös 220 raw nähtiin, nimen saatte myöhemmin. Järvi koitti myös 252.5, mutta se oli liikaa tällä kertaa.

Miesten Pro: eero Jälkö 265kg, hyvä suoritus ja metalin joulupenkkareissa sitten enempi.

Naisten Raw: Anne Kareli ellen nimeä väärin muista. 50kg tulos, nostovarusteina jonkinsortin aikidokimono ja tukka vihreänä :lol2: Tyylikästä :)

Kivat pubikisat oli, illalla vielä lonkerokorin etukrusifiksikilpailu, senkin vei Varvas 2 sekunnin erolla meikäläiseen :evil:

Kiitoksia järjestäjille ja vapaaehtoisille avustajille, lavamiehille eritoten. Kerrankin hyvää työtä eikä isompia munauksia, koska miehillä itsellänkin oli sitä kokemusta raudankolistelusta enempi kuin tarpeeksi.

Todella kova raakapenkki tuo 265, jestas sentään.

RRRkalle, saitko myös lonkeroita lohdutukseksi :D

Todella kova raakapenkki tuo 265, jestas sentään.

RRRkalle, saitko myös lonkeroita lohdutukseksi :D

Toi tais olla paidalla. RRkalle korjatkoon jos olen väärässä.

Kiitoksia korjauksista, muistin Eeron tuloksen väärin, vaikka itse olin varmistamassa kaikki miehen nostot :nolo:

Ja Saarelalle onnea, kovaa raakavoimaa miehellä, ja kapea ote kuin mikä. Saisi varmaan ojentajavoimillaan kamalat paitahyödyt.

Jari Leinoa minäkin katsoin, oli ilmeisesti mukana tsemppaamassa jotakuta nuorempaa kaveria. hetken aikaa ihmettelin, ajattelin mennä kisan jälkeen jututtamaan, mutta oli häipynyt aika ajoissa.

RRRkalle, saitko myös lonkeroita lohdutukseksi

Sain yhden pitkän tuopin :lol2:

Back
Ylös Bottom