Penkkikisa Oulussa 3.9.2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Virveli
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
miten minkäläinen on nuorten sarja , ku pikku veli olisi kiinostutnut ja on 17v.
ja ilman paitaa tulisi nstamaan

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kataq sanoi:
miten minkäläinen on nuorten sarja , ku pikku veli olisi kiinostutnut ja on 17v.
ja ilman paitaa tulisi nstamaan
Nämä kisat ovat ns. salikisat, jossa ei ole erillisiä painoluokkia saatikka nuorten sarjoja. Ei muuta kuin lavalle vaan, jostakinhan se on aloitettava :whip:

Iiks ja kääks, mä olisin ilmoittautunut kisaan jo perjantaina, muuten jostain syystä löytänyt sitä puh.nroa Pakkikselta (tai se kuva, jossa se näkyi, ei mun koneella auennut). Teen sen siis hetimiten huomenna!

Gillyanne sanoi:
Iiks ja kääks, mä olisin ilmoittautunut kisaan jo perjantaina, muuten jostain syystä löytänyt sitä puh.nroa Pakkikselta (tai se kuva, jossa se näkyi, ei mun koneella auennut). Teen sen siis hetimiten huomenna!
Nyt on kahdeksan ilmoittautunu ja mukana pari varsin mielenkiintoista nimeä. Eiköhän tosta kisa saada aikaiseksi...

Virveli sanoi:
Nyt on kahdeksan ilmoittautunu ja mukana pari varsin mielenkiintoista nimeä. ...
ai jotain vanhoja konkareita?????

no perhana, pakko se on sitte tulla katsomaan, mulla on jo pikku aavistus ainaki toisesta nimestä

Virveli sanoi:
Nyt on kahdeksan ilmoittautunu ja mukana pari varsin mielenkiintoista nimeä. Eiköhän tosta kisa saada aikaiseksi...

Hienoa! :) Ystävällinen kanssapakkislainen pisti minulle äsken privana mailiosoitteen, johon voi kuulemma myös ilmoittautua, joten pistän mailia tulemaan heti kun vain ehdin!

Ens kisoissa minä oon nostamassa. Näihin ei ehi: eka paita tulee postissa huomenna ja la-aamuna pääsen viimesestä yövuorosta silmät ristissä. Vaa ens kisoissa olen nostamassa. Meinaako kunnon paikka jatkaa näitä kisoja myös talvella?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olakinte sanoi:
Ens kisoissa minä oon nostamassa. Näihin ei ehi: eka paita tulee postissa huomenna ja la-aamuna pääsen viimesestä yövuorosta silmät ristissä. Vaa ens kisoissa olen nostamassa. Meinaako kunnon paikka jatkaa näitä kisoja myös talvella?
Toivottavasti järjestäjillä on aikaa ja mielenkiintoa. Toivottavaa olisi, että muutkin salit/seurat/treeniporukat järkkäis kisoja. On meinaan tympiä ite kisata jossain hevon perseessä..

Sanootaan näin, että jos on esim. tammikuun jälkeen niin oon mukana. Ihan vaan kokemusta hankkimassa, eihän se kai kiellettyäkään ole.

Virveli sanoi:
Toivottavasti järjestäjillä on aikaa ja mielenkiintoa. Toivottavaa olisi, että muutkin salit/seurat/treeniporukat järkkäis kisoja. On meinaan tympiä ite kisata jossain hevon perseessä..

Ymmärtääkseni ja kuullun mukaan sali ei ole tässä muuten mukana kuin että antaa tilan ja laitteet käyttöön, mikä tosin on sekin paljon.
Mutta kisan järjestää kaikkine punnituksineen, varmistajineen jne jne muu " organisaatio ". :worship:
Toivottavasti muutkin salit ja porukka saa virtaa järkätä kisoja...
Seuraava kisahan vois olla jossain baarissa/ yökerhossa..On kuulemma kova meno lavalla ja katsomossa. :rock:
Nyt vain joku järkkäämään skaboja :)

Härö sanoi:
Seuraava kisahan vois olla jossain baarissa/ yökerhossa..On kuulemma kova meno lavalla ja katsomossa. :rock:
Nyt vain joku järkkäämään skaboja :)
mun mielestä kisoja on mukavampi seurata salilla kuin baarissa, tosin en ole kuin kerran nähnyt baari kisat eli sen perusteella vedetty johtopäätös.

Zone-sarja -42%
Härö sanoi:
Ymmärtääkseni ja kuullun mukaan sali ei ole tässä muuten mukana kuin että antaa tilan ja laitteet käyttöön
Salinomistaja on hommannut mm. näihin kisoihin palkinnot, mikä on IMO aika kova juttu. Se ei ole nimittäin mitään hauskaa hommaa lähtä lippis kourassa kerjuulle.
Härö sanoi:
Toivottavasti muutkin salit ja porukka saa virtaa järkätä kisoja...
Toivottavasti. Joskus aikoinaan Oulussakin on tainnut olla kisoja eri salien kesken, tyyliin puulaaki. Vastaavanlaisen toiminnan uudelleen herättäminen olisi pirun kova juttu, mutta aktiivisia puuhamiehiä ei vaan tunnu löytyvän...

Naisten sarja

1. Marju Saari, 75kg (pisteitä 76.388)

Miesten sarja

1. Ari Kortetjärvi, 250kg ( pisteitä 153,08 )
2. Tomi Muhonen, 200kg ( pisteitä 122,06 )
3. Tapio Vilppola, 175kg ( pisteitä 117,78 )

Muiden pisteitä en jaksa nyt laskea.

Mainittava on myös se, että Kyösti Vilmi yritti kahdesti 290kg ja kerran 300kg. Ikävä syysflunssa oli iskenyt Kyöstiin ja raudat jäivät tällä erää nostamatta.

Kiitoksia talkooväelle ja yleisölle hyvästä kisasta.

Virveli sanoi:
[

Mainittava on myös se, että Kyösti Vilmi yritti kahdesti 290kg ja kerran 300kg. Ikävä syysflunssa oli iskenyt Kyöstiin ja raudat jäivät tällä erää nostamatta.

.
paljonko kyöstillä oli muuten omapaino? itelle tuli ihan kylmät väreet aina kun oli vanhan konkarin vuoro :rock:

Virveli sanoi:

Kiitoksia talkooväelle ja yleisölle hyvästä kisasta.

Voi saatana!!! Köpi lähteny kunnolla kokeileen uusia paitoja!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom