Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nämä kisat ovat ns. salikisat, jossa ei ole erillisiä painoluokkia saatikka nuorten sarjoja. Ei muuta kuin lavalle vaan, jostakinhan se on aloitettava :whip:kataq sanoi:miten minkäläinen on nuorten sarja , ku pikku veli olisi kiinostutnut ja on 17v.
ja ilman paitaa tulisi nstamaan
Nyt on kahdeksan ilmoittautunu ja mukana pari varsin mielenkiintoista nimeä. Eiköhän tosta kisa saada aikaiseksi...Gillyanne sanoi:Iiks ja kääks, mä olisin ilmoittautunut kisaan jo perjantaina, muuten jostain syystä löytänyt sitä puh.nroa Pakkikselta (tai se kuva, jossa se näkyi, ei mun koneella auennut). Teen sen siis hetimiten huomenna!
ai jotain vanhoja konkareita?????Virveli sanoi:Nyt on kahdeksan ilmoittautunu ja mukana pari varsin mielenkiintoista nimeä. ...
No commentneutraali sanoi:ai jotain vanhoja konkareita?????
Virveli sanoi:Nyt on kahdeksan ilmoittautunu ja mukana pari varsin mielenkiintoista nimeä. Eiköhän tosta kisa saada aikaiseksi...
Toivottavasti järjestäjillä on aikaa ja mielenkiintoa. Toivottavaa olisi, että muutkin salit/seurat/treeniporukat järkkäis kisoja. On meinaan tympiä ite kisata jossain hevon perseessä..Olakinte sanoi:Ens kisoissa minä oon nostamassa. Näihin ei ehi: eka paita tulee postissa huomenna ja la-aamuna pääsen viimesestä yövuorosta silmät ristissä. Vaa ens kisoissa olen nostamassa. Meinaako kunnon paikka jatkaa näitä kisoja myös talvella?
raipat sanoi:Ihan vaan kokemusta hankkimassa, eihän se kai kiellettyäkään ole.
Virveli sanoi:Toivottavasti järjestäjillä on aikaa ja mielenkiintoa. Toivottavaa olisi, että muutkin salit/seurat/treeniporukat järkkäis kisoja. On meinaan tympiä ite kisata jossain hevon perseessä..
mun mielestä kisoja on mukavampi seurata salilla kuin baarissa, tosin en ole kuin kerran nähnyt baari kisat eli sen perusteella vedetty johtopäätös.Härö sanoi:Seuraava kisahan vois olla jossain baarissa/ yökerhossa..On kuulemma kova meno lavalla ja katsomossa.
Nyt vain joku järkkäämään skaboja
Salinomistaja on hommannut mm. näihin kisoihin palkinnot, mikä on IMO aika kova juttu. Se ei ole nimittäin mitään hauskaa hommaa lähtä lippis kourassa kerjuulle.Härö sanoi:Ymmärtääkseni ja kuullun mukaan sali ei ole tässä muuten mukana kuin että antaa tilan ja laitteet käyttöön
Toivottavasti. Joskus aikoinaan Oulussakin on tainnut olla kisoja eri salien kesken, tyyliin puulaaki. Vastaavanlaisen toiminnan uudelleen herättäminen olisi pirun kova juttu, mutta aktiivisia puuhamiehiä ei vaan tunnu löytyvän...Härö sanoi:Toivottavasti muutkin salit ja porukka saa virtaa järkätä kisoja...
paljonko kyöstillä oli muuten omapaino? itelle tuli ihan kylmät väreet aina kun oli vanhan konkarin vuoroVirveli sanoi:[
Mainittava on myös se, että Kyösti Vilmi yritti kahdesti 290kg ja kerran 300kg. Ikävä syysflunssa oli iskenyt Kyöstiin ja raudat jäivät tällä erää nostamatta.
.
Virveli sanoi:Mainittava on myös se, että Kyösti Vilmi yritti kahdesti 290kg ja kerran 300kg. Ikävä syysflunssa oli iskenyt Kyöstiin ja raudat jäivät tällä erää nostamatta.
Kiitoksia talkooväelle ja yleisölle hyvästä kisasta.