Penkkareiden teema 2007

Jep, eli mitäs teemoja olette sopineet penkkareihin, ja mitä vaihtoehtoja teillä on/oli?

Meillä oli niinkin hulppeita teemavaihtoehtoja, kuin "vampyyrit" :rolleyes: (tätä ehdottivat muutamat erittäin kalpeat persoonat). Ei sen puoleen, olin vähän pettynyt kaikkiin ehdotuksiin, ja ujo kun olen, en itse viitsinyt heittää mitään älyvapaata teemaa kehiin.

Loppujen lopuksi päädyttiin selvällä enemmistöllä "rock ja punk" teemaan :rock: .

PS. Ei kai tällaista threadia jo ole, en ainakaan löytänyt?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tähän ketjuun voi laittaa myös vanhojen aikojen muistelua, niin mikäs siinä. :) Meillä ala-asteesta lähtien pääsi penkkaripäivänä katselemaan vieressä sijaitsevaa lukiota, joten itse useammalta vuodelta tuli kyllä nähtyä penkkareita.

Tässä siis mieleeni muistuvia teemoja kotikaupungin lukiosta:

-Taivas ja Helvetti (lukiomme on 2-kerroksinen, joten yläkerta taivas ja alakerta luonnollisesti helvetti)
-Viidakko
-Kauhu
-Elokuva/Hollywood
-Maa ja Vesi (sama systeemi kuin taivas/helvetti-teemassa)
-Sarjakuvat
-Ilmansuunnat (lähinnä Aasia, Amerikka, Afrikka, Pohjoisnapa) (koulun 4 eri siipeen eri teemat ja keskelle kyltti osoittamaan niistä jokaiseen)

Olkaa äänessä jos ideat eivät miellytä. Saimme viime vuonna jonkun helvetin armeijateeman, joka sai joku 30% äänistä. Paidoissa ja rekassa luki sitten ABIoneerit. Ei helvetti naurettiin ja hävettiin sitä.

Hahaha meillä pari vajukkityttöä keksi että pistetään pyöräilykypärät ja sellaset heijastinliivit päälle. Jotenkin se vielä valittiin teemaksi(?). Noh ei siinä mitään...keksijät olivat sitten ainoat jotka noudattivat teemaa.

Meillä oli vuosi sitten elokuvateema. Aika hyviä hahmoja oli. Pulp Fictionin etsiväkaksikko, Kummelin Speedy, Zorro (jota muuten esitti yksi tyttö) ja paljon muuta. Minähän olin THE Uuno :D :nolo:

Olkaa äänessä jos ideat eivät miellytä. Saimme viime vuonna jonkun helvetin armeijateeman, joka sai joku 30% äänistä. Paidoissa ja rekassa luki sitten ABIoneerit. Ei helvetti naurettiin ja hävettiin sitä.

Lyseo?

Jos oli, niin teilhän oli ihan vitun loistava. Abi-show oli yks parhaimmista mitä olen nähnyt 6 vuoden aikana!

Meillä oli vaikeeta saada mitään kunnon ehdotuksia lävitse edes.. suurinta osaa ei kiinnostanut, ja muijat halus toinen toistaan tyhmempiä ideoita. Me yritettiin saada läpi edes sellaisia ehdotuksia kuin OsamAbit ja arAbit, koska se olisi ollut 2002 hyvin ajankohtaista :) Tytöt olivat sitten eri mieltä aiheen sopivuudesta ja näin ollen olimme... no, ei kehtaa edes kertoa. Harvapa sitä lopullista ideaa sitten noudattikaan kun se oli niin perseestä.

Lyseo?

Jos oli, niin teilhän oli ihan vitun loistava. Abi-show oli yks parhaimmista mitä olen nähnyt 6 vuoden aikana!
Jep.

No ei siinä muuten mitään erikoista ollut kuin se ABIoneerit-läppä :D
Pitikin mennä ostamaan se abipaita. Siinäkin lukee selässä se helvetin abioneerit.

edit. Paras idea mitä meidän abeilta tuli oli tuo KebABIt :lol2:. Ei saanut kannatusta.

Meillä oli vaikeeta saada mitään kunnon ehdotuksia lävitse edes.. suurinta osaa ei kiinnostanut, ja muijat halus toinen toistaan tyhmempiä ideoita. Me yritettiin saada läpi edes sellaisia ehdotuksia kuin OsamAbit ja arAbit, koska se olisi ollut 2002 hyvin ajankohtaista :) Tytöt olivat sitten eri mieltä aiheen sopivuudesta ja näin ollen olimme... no, ei kehtaa edes kertoa. Harvapa sitä lopullista ideaa sitten noudattikaan kun se oli niin perseestä.

Kerro nyt helvetissä!

Jep.

No ei siinä muuten mitään erikoista ollut kuin se ABIoneerit-läppä :D
Pitikin mennä ostamaan se abipaita. Siinäkin lukee selässä se helvetin abioneerit.

edit. Paras idea mitä meidän abeilta tuli oli tuo KebABIt :lol2:. Ei saanut kannatusta.

:lol2: . Mä en viittiny ostaa meidän abi-paitaa, ku ei meille edes näytetty millainen kuva/teksti siihen tulisi. Emmä viitsis maksaa melkein 40 euroa siitä, etten edes käytä koko paitaa.

En kyllä muista mikä meidän teema oli vuonna -88 kun kirjoitin, mutta parin kaverin kanssa kehiteltiin seuraavaa (mikä ei kuitenkaan toteutunut, kun rehtori sai vihiä asiasta ja nosti siitä hirveän metelin): Silloin oli kova poliittinen keskustelu aiheesta, pitäisikö erityislahjakkaille olla omat koulut. Joten kaavailimme, että suuri osa luokasta juhlii perinteisesti kuorma-auton lavalla, ja sitten sitä kuorma-autoa seuraa limousiini, jossa istuvat nämä "erityislahjakkaat" puvut päällä ja krakat kaulassa.

hah, vai vielä teema, jonka oppilaat saavat itse valita?
Itse kun tuolta Lapista olen, niin perinne on se, joka määrää, että penkkaripukuna on lapinpuku ja piste, siitä ei keskustella.
No, eipä ainakaan palellut :D

viime vuonna meidän koulun abeilla teemana oli viidakko ja pari kaveria oli maalannut naamansa mustaksi jonka seurauksena usein viikon aja riitti puhetta tästä rasistisesta tempauksesta erään Lehden lukijapalstalla ja taisipa siitä joku toimittajakin kirjoittaa jutun ... niin ja myös eräs tummempi mies henkilö kävi koululla kertomassa kuinka ihmisten tulisi suhtautua mustiin henkilöihin ja kuinka loukkaavalta tämä tuntuu heistä ... eli näin täällä..
Veikkasin että jos ehdotukseni ensi vuoden teemasta menee läpi niin tämä tapahtuma taitaa olla ainakin iltasanomissa jollei myös tv:ssä ja melko moni muukin taitaa olla ottamassa asiaan kantaa .. eli teemana olisi natsisaksan aika eli osa olis NS : SS joukkoja ja osa juutalaisia/ muita vainottuja vähemmistöjä ... no jos ei nyt kuitenkaan sitten :jahas:

hah, vai vielä teema, jonka oppilaat saavat itse valita?
Itse kun tuolta Lapista olen, niin perinne on se, joka määrää, että penkkaripukuna on lapinpuku ja piste, siitä ei keskustella.
No, eipä ainakaan palellut :D

Nykyäänhän tuosta tulisi melko suuri haloo jos jollaki lapin puku päällä penkkareissa ... ainakin täälläpäin tuosta oli tullut jotakin sanomista kun jollakin semmoinen oli päällä ollut...

:lol2: . Mä en viittiny ostaa meidän abi-paitaa, ku ei meille edes näytetty millainen kuva/teksti siihen tulisi. Emmä viitsis maksaa melkein 40 euroa siitä, etten edes käytä koko paitaa.
Abiristeilyllä krapulakännissä naurettiin joku puol tuntia noita ABIoneeriläppiä.
abiirtäjät
abiirakat
abiirakanpaistajat
abillut
abipimpit
abissa
abiisonit
abihvit
abijne

Kaikki yhtä vitun tyhmiä kuin joku ABIoneerit. Olivat niin hauskoja :lol2:

Abiristeilyllä krapulakännissä naurettiin joku puol tuntia noita ABIoneeriläppiä.
abiirtäjät
abiirakat
abiirakanpaistajat
abillut
abipimpit
abissa
abiisonit
abihvit
abijne

Kaikki yhtä vitun tyhmiä kuin joku ABIoneerit. Olivat niin hauskoja :lol2:

Jaska (vai oliks sen nimi Jaska, kuitenki se lumipuku-sälli) tais olla vähän päissään jo heti siinä aamusta. Mä katoin ku se meinas heittää naamat siellä kuormurin lavalla, ja sen ilme oli jo sellainen et meinasin revetä aika hiukan :lol2:

Nykyäänhän tuosta tulisi melko suuri haloo jos jollaki lapin puku päällä penkkareissa ... ainakin täälläpäin tuosta oli tullut jotakin sanomista kun jollakin semmoinen oli päällä ollut...

Käsittääkseni ainakin Utsjoella tuo on edelleen perinteenä, ja ilmeisesti myös ei-saamelaiset joutuvat/saavat käyttää lapinpukua penkkareissa. (Joo, ei ne kaikki oo siellä saamelaisia...) Jos joku tietää paremmin, sopii korjata.

Jaska (vai oliks sen nimi Jaska, kuitenki se lumipuku-sälli) tais olla vähän päissään jo heti siinä aamusta. Mä katoin ku se meinas heittää naamat siellä kuormurin lavalla, ja sen ilme oli jo sellainen et meinasin revetä aika hiukan :lol2:
Juu, se oli vetänyt ihan hyvät perseet jo ennen rekkoja :)

No ei oikei kiehdo tää meidänkää teema, nimittäin "ysäri!", 90-luku.. Mitä sillo on olllu, backstreet gays.. Tai sit vaa jos olis :david::evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom