Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halo sanoi:Stephen Kingin Uinu uinu lemmikkini
Snoopie sanoi:Vieläkin pelottava kohtaus on se, kun Jaws tulee Rio de Janeirossa siellä kujalla vastaan pelleasu päällä... ehkä tuo ei ole mörkö mutta ainakin tuossa on mulle tarpeeksi mörköä.
wacko sanoi:Tänään tuleekin TV:stä nostalgian nälkäisille The Thing - ´se´ jostakin.
MTV3 klo. 23.30
Vieläköhän se pelottaa yhtä paljon kuin ennen...
Aika outoa. Myös minulla on hyllyssä The Thing DVD. Tuossa ainakin on ikäraja 18.kopsis sanoi:Just huomasin itsekin saman, mutta myöhästyin... :D
K-15 näyttää olevan, mutta niinpä on myös tuo DVD hyllyssä - vaikka olisin voinut vannoa sen olevan K-18 :jahas: Ensimmäisen kerran näin tuon leffan aivan maikkarin alkuaikoina...melkein yhtä pahasti leikattu, kuin evil deadin vuokraamo-versio samoihin aikoihin *clip-clip* ja puoli tuntia oli lattialla :curs:
Hyvä leffa silti, oli pakko ostaa halpislaarista The Thing -peli, mutta se on vielä testaamatta
Snoopie sanoi:Aika outoa. Myös minulla on hyllyssä The Thing DVD. Tuossa ainakin on ikäraja 18.
Heh... laatuleffa!kopsis sanoi:wtf
Anttilasta ostin jokunen viikko sitten, kestoa on 1h 44min ja ainakin sellanen versio, minkä olen joskus muinoin nähnyt "leikkaamattomana" - siinä näytetään mm. kun sen yhden tyypin rintakehä aukeaa ja pureskelee toiselta kädet poikki. Sen jälkeen se pää venyy alas ja kasvattaa jalat...kuulostaapa muuten TOSI fiksulta :lol2:
Snoopie sanoi:Heh... laatuleffa!
Tämä näyttäisi olevan brittijulkaisu, koska kaikki tekstit on englanniksi. Pituus on myös tuo sama 1h44min eli leikkaamaton versio.