Pelottavimmat leffamonsterit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Määkin taidan antaa ääneni The Thingin mörölle.

Sama juttu toi The Thing. Joskus kymmenen vanhana sen katsoin, ja varmaan olis pitäny jättää se katsomatta...

top3 pahimmat möröt olivat 1.alien 2. the thing 3. blob (leffasta valuva kuolema)

The thing oli/on saakelin pelottava.
Kersana pelotti tietenkin tappahait, alienit ja muut mutta Bond-leffassa (Moonraker) ollut jaws oli ehkä kaikista pelottavin.

rk009.jpg
rk005.jpg

Vieläkin pelottava kohtaus on se, kun Jaws tulee Rio de Janeirossa siellä kujalla vastaan pelleasu päällä... ehkä tuo ei ole mörkö mutta ainakin tuossa on mulle tarpeeksi mörköä.

Joskus alle koulu ikäisenä ja sitten myös vähä vanhempana piti salaa aina kattelaa iso veljen videoita. Noh toi uinu uinu lemmikkini oli kyl aika, ei mikään muu mutta se kohta missä akiles jänne saa kyytiä. Painajainen elmstreetillä oli kyl kans, meni pari yötä huonosti nukkuessa. Ja hohto elokuvan se mummo aargh! :D

Tosiaankin... Pennywise unohtu mainita. Kersana meinas tulla paskat housuun, kun katsottiin tuota kaverilla salaa. Oisko ollu ikää joku 8 vuotta. Aikamoiset traumat jäi.
penny_640480.jpg

Minulle on myös jäänyt Pennywisesta traumoja. Tosin silloin kun näin sen ensimmäistä kertaa en älynnyt pelätä kuin vähän. Enemmän klovnit häiritsee nykyään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään tuleekin TV:stä nostalgian nälkäisille The Thing - ´se´ jostakin.
MTV3 klo. 23.30
Vieläköhän se pelottaa yhtä paljon kuin ennen...

wacko sanoi:
Tänään tuleekin TV:stä nostalgian nälkäisille The Thing - ´se´ jostakin.
MTV3 klo. 23.30
Vieläköhän se pelottaa yhtä paljon kuin ennen...

Just huomasin itsekin saman, mutta myöhästyin... :D

K-15 näyttää olevan, mutta niinpä on myös tuo DVD hyllyssä - vaikka olisin voinut vannoa sen olevan K-18 :jahas: Ensimmäisen kerran näin tuon leffan aivan maikkarin alkuaikoina...melkein yhtä pahasti leikattu, kuin evil deadin vuokraamo-versio samoihin aikoihin *clip-clip* ja puoli tuntia oli lattialla :curs:

Hyvä leffa silti, oli pakko ostaa halpislaarista The Thing -peli, mutta se on vielä testaamatta :)

kopsis sanoi:
Just huomasin itsekin saman, mutta myöhästyin... :D

K-15 näyttää olevan, mutta niinpä on myös tuo DVD hyllyssä - vaikka olisin voinut vannoa sen olevan K-18 :jahas: Ensimmäisen kerran näin tuon leffan aivan maikkarin alkuaikoina...melkein yhtä pahasti leikattu, kuin evil deadin vuokraamo-versio samoihin aikoihin *clip-clip* ja puoli tuntia oli lattialla :curs:

Hyvä leffa silti, oli pakko ostaa halpislaarista The Thing -peli, mutta se on vielä testaamatta :)
Aika outoa. Myös minulla on hyllyssä The Thing DVD. Tuossa ainakin on ikäraja 18.

Snoopie sanoi:
Aika outoa. Myös minulla on hyllyssä The Thing DVD. Tuossa ainakin on ikäraja 18.

wtf :eek:

Anttilasta ostin jokunen viikko sitten, kestoa on 1h 44min ja ainakin sellanen versio, minkä olen joskus muinoin nähnyt "leikkaamattomana" - siinä näytetään mm. kun sen yhden tyypin rintakehä aukeaa ja pureskelee toiselta kädet poikki. Sen jälkeen se pää venyy alas ja kasvattaa jalat...kuulostaapa muuten TOSI fiksulta :lol2:

kopsis sanoi:
wtf :eek:

Anttilasta ostin jokunen viikko sitten, kestoa on 1h 44min ja ainakin sellanen versio, minkä olen joskus muinoin nähnyt "leikkaamattomana" - siinä näytetään mm. kun sen yhden tyypin rintakehä aukeaa ja pureskelee toiselta kädet poikki. Sen jälkeen se pää venyy alas ja kasvattaa jalat...kuulostaapa muuten TOSI fiksulta :lol2:
Heh... laatuleffa!
Tämä näyttäisi olevan brittijulkaisu, koska kaikki tekstit on englanniksi. Pituus on myös tuo sama 1h44min eli leikkaamaton versio. :)

Snoopie sanoi:
Heh... laatuleffa!
Tämä näyttäisi olevan brittijulkaisu, koska kaikki tekstit on englanniksi. Pituus on myös tuo sama 1h44min eli leikkaamaton versio. :)

Britit haluaa ilmeisesti suojella nuorisoaan tuon elokuvan aivoja mädättävältä vaikutukselta... :lol2:

Niin ja yks leffa"monsteri" - Gary Oldmanin maskit Hannibalissa :worship:

Ja vielä edittinä: Angel Heart ja Robert De Niro piruna...se kohtaus, missä se syö sitä egua :5:

The Thingin alussa on kohtaus, jossa ryhmä menee tutkimaan tukikohtaa.

Jäätyneet ruumiit kaula auki viillettynä toivat väristyksiä, mutta loppuleffan hupisplatteri ei iske lainkaan.

Skidinä tuli katsottua aivan homona kauhuleffoja... Mikä ei tälleen jälkeenpäin ajateltuna ollut kovinkaan järkevää sillä esim. kyllähän sitä monta kertaa nukkumaan mennessä ne samat möröt on hiipiny mieleen. Enään mikään ei kyllä jaksa pelottaa mutta sai siitä silti maksaa vielä tossa muutama vuos sitte.

Niin ja ne pelottavimmat: Chucky (childs play), Pennywise, candyman ja ehkä Freddy

Suositut

Back
Ylös Bottom