Helga
Team SportLife
Surffailin tuossa eräänä iltana netissä ja törmäsin fitness-kisaaja Kirsi Erdenin (nyk. Suominen?) haastatteluun. Siinä hän kertoi, ettei ole vuoden -96 jälkeen treenannut jalkoja muuten kuin body pumpissa! Eli siis monta toistoa pienillä painoilla. Yläkroppaa Kirsi kertoi treenaavansa perinteisesti salin puolella suurilla painoilla 8-10 toistoin.
Mitäpä mieltä naiset tästä olette?! Tämä nyt periaatteessa hieman sotii "periaatteitamme" vastaan vai olenko väärässä?! Riittääkö jaloille tosiaan tuollainen "kiinteytyshenkinen" treeni? Itse olen kyllä mielestäni jo tarpeeksi reitevä (kyllä vain, suurin osa on fläsää), joten aloin tosissani harkita pumppitreeniin siirtymistä.
Mitäpä mieltä naiset tästä olette?! Tämä nyt periaatteessa hieman sotii "periaatteitamme" vastaan vai olenko väärässä?! Riittääkö jaloille tosiaan tuollainen "kiinteytyshenkinen" treeni? Itse olen kyllä mielestäni jo tarpeeksi reitevä (kyllä vain, suurin osa on fläsää), joten aloin tosissani harkita pumppitreeniin siirtymistä.