Pelkkää aerobickia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bizz
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on nyt iskenyt kyselyikä, mutta kertokaas nyt arvon neitoset vielä, että onkos täällä semmoisia henkilöitä, jotka pelkästään aerobickais tms. Jotka eivät siis salin puolella juurikaan käy. Kun minä tässä miettimään, että saakos sillä pidettyä kroppaa minkäänlaisessa kunnossa? Kyllähän siinä hiki lentää ja varsinkin kun yhdistelee erilaisia aerobickeja, mutta mitenkäs se on lihasten kanssa sitten? Menetänkö minä ihanat habani :(

Ostin täällä Kanadassa nyt sitten puolen vuoden kortin ihan naapuriin, joka onkin aivan valtava kuntokeskus. Itse asiassa siellä on joskus muinoin pidetty kesäolumpialaisetkin - luotin siis lähinnä maineeseen paikkaa sen kummemmin tarkistamatta. No nyt huomasinkin, että se on tosi jees paikka silleen, et siellon uimahalli, juoksurata, aerobickejä, kuntosali ja ihan M-I-E-L-E-T-Ö-N määrä erilaisia aerobicia vempeleitä...MUTTA salin puoli on jotenkin ahdistava. Tää on paikallista yliopistoa lähin sali, eikä opiskelijahinnoiltakaan paha, mikä tarkottaa että paikka kuhisee nuoria tyyppejä. LUE 20-30-vuotiaita naisenhimoisia poikamiehiä. Jotenkin koko ajan treenatessa on sitten sellanen olo niinku ois joku hemmetin kultakala lasipurkissa. Ihan törkee tuijotus koko ajan. Ja siis ilmeisesti onnistuin löytämään tieni oikeen kunnon iskusalille. VOI EEEEEEEEEEIII!!! Ja mä kun olen läpi koko elämäni kiertäny sellaset salit tosi kaukaa. Mä en tiedä mitään karseempaa kuin se, että tullaan salilla ehdottelemaan kahveja tai no ihan yhtään mitään! Tiedän ettei pitäs antaa tollasten juttujen häiritä omaa treeniä, mutta kyllä se nyt vähän väkisinkin häiritsee.

No kuitenkin...takaisin kysymykseen...kertokees onko mulla mitään mahiksia säilyttää siis lihaskuntoani edes jonninverran pelkällä aerobickillä, lenkkeilyllä, hyppytreeneillä jne, kun yleensä olen treenannut salilla 4x viikossa melkoisen kovilla painoilla tarkoituksenani juuri lähinnä lihasten kasvatus...Kuinka tehokkaana treeninä aerobickiä pidätte?

Ai niin...ja vielä pieni huomautus taas ihan off topicina...kyllä hirvittää katsella noilla tunneilla kun lihasosuudella ohjaajat eivät anna juuri minkäänlaisia ohjeita ja sitten mimmit vääntää punteilla selkä vääränä ja aivan väärillä tekniikoilla...:eek:

No juu, mutta tuhannet kiitokset taas etukäteen!!!

Miesten tuijotukset voit välttää sillä, että pukeudut salilla joihinkin rääsyihin. Saat aivan taatusti treenata rauhassa, kun miehet keskittyy sitten niihin viimeisen jumppamuodin mukaan pukeutuviin naisiin.

Pelkällä aerobicilla ei kyllä lihaksia kasvateta. Itse harrastin aerobicia, pacea ja spinningiä 5-7h viikossa pari vuotta ja aina pysyin yhtä hoikkiksena.

Olihan siinä ruokailutkin sekaisin, mutta samoilla sekavilla ruokailuilla sali toi tuloksia kolmessa kuukaudessa.

Heipsansaa taas!

Ihan off the topic vaan kyselen että missäpäin Kanadaa asustat?
Asustan Thunder Bayssa, eli Suurten Järvien itärannalla ihan USAn rajalla.

Miesten tuijotukset voit välttää sillä, että pukeudut salilla joihinkin rääsyihin. Saat aivan taatusti treenata rauhassa, kun miehet keskittyy sitten niihin viimeisen jumppamuodin mukaan pukeutuviin naisiin.

Eeeeei pidä paikkaansa täällä...jotenkin tuntuu että täällä muutenkaan salille ei kukaan pukeudu mitenkään hirveen hienosti, enkä sitä ole minäkään harrastanut koskaan. Mullon aina pitkät lökäpöksyt ja t-paita. Mä luulen vaan että se on sellanen hmm...erilainen salikulttuuri vaan. Kun täällä nyt kuitenki miehet tulee ihan selvinkin päin jutteleen ja pyyteleen kahville...toisin kuin Suomessa ;) No vitsi vitsi....

Jaahans...sitä mä vähän pelkäsinkin, että se on sitten joko kestettävä tuijotukset ja oltava tyytyväisiä lihaksiin tai sitten pidettävä tällanen aerobinen kausi pienempine lihaksineen. Voi saakeli
:curs:
Mutta sen sanon, että vatsalihakset mulla taitaa silti parantua...se on jotenkin aina mulle ollut sellanen heikko kohta ja tuolla aerobickeissa ei oikeen voi lintsailla. Siellä on joku vahtimassa että sitä tosiaan tekee ne kaikki toistot ja sarjat:) Kätevää!

Terve

Jes...taalla Lontoossa on sama meininki. Siks onki jaany salitreenit vahan vahemmalle. Kai sita 'suuressa maailmassa' on ne harrastukset ainuita paikkoja iskee seuraa ja siks siita otetaan kaikki irti. Taalla tulee iskeen niin toiset treenaajat kuin treineritkin...allottavaa. Ma en ainakaan halua treffeja sopia hikisena naamapunasena panot kasissa...ja oma kulta treenaa salin toisessa paassa. Siks siirryin juoksuun...vaikka siinakin alkaa olla riesana suurkaupungin syksyn pimeys ja puiston siimes. Toisaalta useet mun frendit toissa ja yliopistolla menee treenaan juuri siks et siella tapais kiinnostavia ihmisia...eli mun narinat menee kuuroille korville.

Tsemppia Kanadaan Lontoon sumuista. :thumbs:

Amsterdam...

Havaitsin siis Damissa asuessani ihan samanlaista. Olin kyllä melkein aina ainoa nainen joka siellä treenaili painoilla (muut käytti hilavitkuttimia). Huomasin kyllä että mua seurattiin ja että miekkoset mietti millä ne tulee keskusteluyhteyden aloittamaan. Yleisin kysymys koski mun treenikirjaa. Oli olevinaan niin mysteerinen pieni musta kirja. Yleensä olin ystävällinen mutta pidin juttelun lyhyenä. Aloitin hyvin nopeasti lauseella "My boyfriend...." Ilmeet muuttu ja kyselytkin väheni kun sen jälkeen vaan keskityin treeniin. Tiedän kyllä tunteen kun kaikki kyylää, mutta päätin ottaa sen asenteella. Tuijottakoon, kun se on lihas mikä liikkuu eikä läski joka höllyy niin siinähän ihmettelevät. Joskus myös painot kiinnitti huomiota. Pari hongankolistajaa pelästy omaa salimenestystään kun havaitsivat että melkein samoilla painoilla veivataan. :rolleyes:
Suosittelisin että opettelee olemaan välittämättä. Menee treeniin ja lihasten kasvuun nähty vaiva ihan hukkaan jos jättää treenamatta tuollaisen takia. Keskittyy vaan ihan totaalisesti siihen mitä tekee eikä edes huomaa niitä muita jotka ympärillä pyörii. Ja jos ei viesti mene perille niin sanoo suoraan että tulin tänne treenaamaan enkä sopimaan treffejä ja haluaisin keskittyä.

:thumbs: Kyllä se siitä. Tsemppiä treenailuihin!

HAAAA!
Nyt minä näytin niille kyylääjille :evil:
Mä oon taas uskaltautunut salin puolelle, kun alkoi toi pelkkä aerobinen homma tuntuun jo aika :kuola:

Eka uskaltauduin aina hetkeksi salille kardiohuoneista, tein käsipainoilla jotain ja taas luikahdin liikojen tuijotteluiden ahdistamana veke.

Mutta sitten otin itteeni niskasta kii ja aloin punttaan ihan tosissaan. Nähtävästi painomääristäkin jo huomasivat mitä varten salilla oikeesti oon :D

Mut aika perseestä silti, että Suomessa ja Ruotsissa asuessa kumminki oon aina tottunu jotain pientä läppää heittämään tuttujen salinaamojen kans, mutta kun täällä ei uskalla kattoo muihin päinkään, kun ne heti intoutuu, et NYT mä haluun treffeille...mööh...no, aivan sama, pääasia että rauta heiluu taas. IIIHANAAAAAA...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom