Pelikaveria sulkapallokentälle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snowbe
  • Aloitettu Aloitettu
Ois haussa pelikaveri sulkapalloon :) Joskus kävin sellasen sulkapallokurssin ja sen jälkeen oon satunnaisesti pelannut, eli ei oo haussa mikään aktiiviharrastaja. Itellä on tavoitteena laihduttaminen, eli tärkeintä ei oo se matsin voittaminen, vaa se että tulee juostua paljon ;)

Anyway, ois kuitenkin hauskaa jos vastustaja olisi samantasoinen. Ite asun Helsingin Lauttasaaressa, joten ois kiva jos pelikaveri löytyisi lähistöltä. Pasilan urheilutalolla, esport centerissä tai ruoholahden sulkkishallissa voisin ainakin käydä pelailemassa.

Vastaukset vaikkapa tähän threadiin tai yksityisviestinä :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä tulen pelaamaan sulkapalloa sinun kanssasi!! :)

Löytyskö vielä yks pelaaja nii saatas nelinpeli kasaan?? :) Yks koulukaverikin ilmoittautui jo, eli nyt on jo kolme kasassa \o/

Ja nyt rohkeesti vaan!:D Ajateltiin kisahallille mennä, eikös siellä ole sulkikseen oivat tilat? Ja onkos sielä sitten salikin? Voisiko asiasta tietävät vastata:)

Jeeaah, nyt o sit tiimii kasassa :D Tää viel paisuu sellaseks, että meit on siel joku 12hlö neljäl kentäl hakkaamas sitä palloo :P

Tartteekos mun tuoda maila jollekin lainaan? Iteltä löytys kaks hiilikuitusta :)

Jee!!!:hyper::thumbs: Mä en oo sit ihan haka mutta..ihan..ok kai:rolleyes: :lol2: :evil:

Mulla ei ole mailaa...saaks tähän enkeli-ilmettä:lol2:

Ei taida kukaan meistä sulkapallossa kauhea haka olla ;) Mutta vaikka läski olenkin, ni voitan teidät sit taktisel ylivoimal...tai sitten saan sydärin ja kippaan siihe kentälle :D Noh, se selviää lähiaikoina!

Meah sanoi:
Mulla ei ole mailaa...saaks tähän enkeli-ilmettä:lol2:

Ei löytyny enkelii, eikä taida :angel: toimia :D Mutta jooh, sulle voin sit vaikka sitä toista lainaa lainata :)

Jee!:) Whiiih, kaikilla korkee tluulot kuka voittaa ja loppujen lopuks kukaan ei osaa ees syöttää:lol2: No tosiaan sitten sen näkee;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom