pelien tilttailu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by jackass82
otin äsken uuden muistipalikan pois,niin nyt sain medal of honorin toimimaan.jos se muisti on erinopeuksista niin se taitaa tehdä sen että pelit ei toimi?

monta muistipalikkaa sulla oli koneessa? mitä nopeuksia? sdr vai ddr?

Käy hakeen memtest86 ja aja se läpi ja kato antaako se virheitä. Jos tulee niin muisti takuuseen.

tuli pieni likihäiriö,niin siis 3kpl 256 muistipalikkaa.miten hitossa mä saan c:aseman formatoitua?miten xp:llä pääsee dos:siin?

...miten hitossa mä saan c:aseman formatoitua?miten xp:llä pääsee dos:siin?

Tietääkseni xplle pitää hakea buutti disketit (6kpl) jos meinaat asentaa sen uudestaan onnistuneesti.
w.microsoft.com

tuli pieni likihäiriö,niin siis 3kpl 256 muistipalikkaa.miten hitossa mä saan c:aseman formatoitua?miten xp:llä pääsee dos:siin?

En tiedä toimiiko - mutta kokeile mennä komentokehoitteeseen ja kirjoita format c: ja katso mitä käy :)

Muistipalikat käyvät aina hitaimman muistin nopeudella. Laita muisti vaihtoon.... on rikki tai yhteensopimaton.

Mitään mutu tietoja. Xp:ssä ei ole dossia. Jos haluat formatoida ja asentaa xp:n uudestaan niin buuttaat vain cd:ltä ja seuraat asennus vaihetta. Ja hae ihmeessä memtest ja testaa noi muistit ennen ku menet formatoimaan. Se testaa perusteellisesti muistit ja jos tulee virhe/virheitä niin takuuseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kiitoksia:thumbs: on se kumma että 3dmark pyörii loppuun asti,mutta pelit vittuilee.mulla on aikasemmin ollut muistipalikka rikki ja silloin ei toiminut 3dmark eikä pelit.no toivottavasti tää kone alkaa kohta toimimaan.

Jätä vaan yöksi pyörimään suhteellisen kauan siinä menee.

Lämpeneekö toi R9600 miten? Eli ootko kokeillu käpälällä jäähdytinsiilin pintaa kun on kaatunu? Mulla oli ainakin 8500:ssa sellanen ongelma, että lämpes ihan vitusti ja kaatuili peleissä vähän väliä, vaikkei muu laitteisto kuumennu. Ratkaisu: napsautin vanhan n. 1mm pohjapaksuisen siilin ja olemattoman tuulettimen pellolle, hioin ja putsasin GPU:n coren ja löin siihen lämpötahnaliimalla Pentium III:n siili-tuuletin yhdistelmän. Tulos: kaatuilu loppui siihen paikkaan, kärsii pyörittää kellotettunakin, ennen kaatuili huoneenlämmössäkin vakiona, operaation jälkeen 3d-markki läpi GPU/MEM: 275@309/275@309 vakaasti. Itselläni on pahana tapana purkaa ja viritellä kaikki mitä käsiini saan, onneksi mitään kovin arvokasta en ole rikki saanut. (Paitsi 10 vuotta sitten moponi...)

Niin, ja joillakin ajureilla saa paremmat pisteet 3dmarkista, jotkut toimivat peleissä paremmin. Oletko tutustunut www.rage3d.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom