Pelien ja konsolien hintataso

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjj84
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä nyt tuoreena ps3 omistajana on tullut hieman seurattu mistäpäin kannattaa laite ja pelit ostaa, kun seuraa esim. myyntiosiota niin voi vain ihmetellä miten pihalla ihmiset ovat noiden hintapyyntöjen kanssa.

Parhaimmillaan esim. amazonista tilattuna saa ps3 300e kotiin kannettuna 2 päivässä, kun taas suomessa hinnat ovat yli 460e ja tilatessa kuljetus kestää pitkään.

Peleissä sama asia, suomessa hinnat ovat säännöllisesti 55-70e kun taas amazon ja vastaavat verkkokaupat myyvät samoja pelejä 15-40e hinnalla, toimitusajat alle viikko.

Piti vain avautua kun katsoo tuota myyntiosiotakin tällä hetkellä, kaikki pelit saa uutena halvemmalla kuin mitä tuolla on myynnissä.. ehkä tyhmällä on varaa maksaa liikaa?

Itse ostin oman settini 430e hintaan: PS3, LBP, fallout3, Midnight club:los angeles, GTA4 ja NFS:undercover. Peleillä hintaa 25e/kpl...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se pleikkari Suomestakin 400 euron hintaan irtoaa ja päivän parin toimituksilla. Pelien hintatasossa on kyllä iso ero ja itsekin tuoreena pleikkarin omistajana olen tässä kuikuillut mistä niitä pelejä kannattaisi tilailla. PS3 pelit-ketjussa (ainakin loppupäässä) on jonkun verran juttua peleistä ja niiden tilauspaikoista/tarjouksista

Ihan normaali hintatasohan tuo on, jokaikinen muukin tuote maksaa englannissa/saksassa/jenkeissä 20-60% vähemmän. Syitä voi vain arvailla, veikkaan itse asian johtuvan pääosin asiakkaiden typeryydestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom