Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Slarto sanoi:Doom-äijälle kyllä :5: kylmähermoisesta ja äijämäisestä suorituksesta. Enkut kävi joissakin kentissä siellä kahenkympin alapuolella mutta hyvin piti hermot.![]()
[nelo];1722874 sanoi:Morrowind rapiassa 7 minuutissa.
Tuossa ajassa minä olin keksinyt itselleni hahmon..

Niin siis tuol sivullahan on nimenomaan videot noista suorituksista, tosta HL:stäkin, muutaman klikkauksen päässä. Kun tuntuu että osa porukasta kattoo vaan et "jaa, joku selostus vaan miten se on tehty eikä muuta"...Youtubessa kova video ku jätkä vetää HL1:en päälle 30 minuuttiin. Tosin käytti aika paljonkin bugeja hyväksi mutta keksi kyllä ihan PIRUN hyviä kikkoja esim. miten lisätä vauhtia :D
Ei tossa mitään tollasia cheattejä oo käytetty. Se on kyllä pelattu emulaattorilla, joten ei varmaan norminopeudella ole pelattu ja saveja voi tehä mihin kohtaan vaan. Tuota kautta kaikkia mahdollisia glitchejä on päästy hyödyntämään.Super Mario Brosissa oli varmaan käytetty Gamesharkkia, aivan selviä osumia vihulaisiaan oli pariin otteeseen ja Mario muka pääsi sukeltamaan putkeen vaikka lihansyöjäkasvi oli kokonaan ulkosalla. :D
[nelo];1722874 sanoi:Morrowind rapiassa 7 minuutissa.
Tuossa ajassa minä olin keksinyt itselleni hahmon..