Pelaavia mimmejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Täältä löytyy myös yksi pelaaja. Nykyisin "harrastus" on jäänyt vähemmälle, mutta juniorina saattoi konsolien ääressä viihtyä monta vuorokautta putkeen!Toki pitihän välissä aina muutama tunti nukkua..:D

Semmoisena vaahtosammuttimen kokoisena tuli pelattua matolaatikkoa (8-bittinen Nintendo) ja ehdoton suosikki oli tietty Mario sekä Tetris ja Simpsonit. Myös MSX-pelit tulivat tutuksi - Arkanoid ja Nemesis erityisesti.. Commodore 64:n Elite ja Boulder Dash niin ikään veivät yöunia.

Kouluikäisenä jäin koukuun strategiapeleihin, mutta myös Doomit ja Duke Nukem pelattiin läpi tsiljoonia kertoja.

Pleikkarin Crash Bandicoot-pelit myös sytytti silloin joskus..

Nykyisin tulee Boxilla pelailtua lähinnä autopelejä (Need For Speed Most Wanted on ihan huippu!) ja PC:llä Sims2:sta (Voi kyllä! :nolo: Mutta se virtuaalinukkekotileikki on vaan niin kivaa! ). Viimeisin aluevaltaus on WoW pikkuveljen yllyttämänä - vaikka oonkin siinä aika surkea - vielä!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Call of duty 3 ja Gears of War onnistuvat viimeistään digiexpon jälkeen. Onko muita hotsittavia pelejä?

Voi damn tää tyttö on täysin koukussa, nimittäin WoWiin!:D Kaverit on jo kehuneet että musta on tullut kauhea no-laiffi!Jos en oo puntilla niin sitten istun koneen ääressä!Todella addiktoiva peli!Pisimmät pelisessiot ovat olleet "vasta" noin 10 tuntisia - kauempaa ei ole voinut pelata, kun on ollut kaikennäköisiä kissanristiäisiä..

Zone-sarja -42%
Nyt oon pelannu Prince of Persian 2. osan ja 3. osa menossa putkeen :D Koeviikko alkaa ens viikolla...

Parasta siis pelata tää peli NYT loppuun :D

w00t pelaaminen on ihan ykköstä :D ite oon ajatellu kans hankkii ton wowin luultavasti ja aikasemmin on tullu hakattua Counter strikee... myös kaikki reaali naksut on ihan huippuja, kuten command & conquerit ja warcraft 3 tai age of empiresit :) voitaiskin tehä counter strike klaani ja pelaa matseja :hyper:

konsoleita on ollu ps1, ps2, gameboyt ja nintendo. tällä hetkellä on x-box ja nintendo 64. urheilupelit on aina hauskoja...

niin joo tietokoneella ihan huippu on need for speed underground 2 :D se on niiiiiin hieno...

täytyykin ladata lisää pelejä. jos vaikka tuo desperados kakkonen O.o mitähän muita kivoja löytyis

Kai mäkin sitten astun kaapista ulos täällä mimmien threadissa. Pelinainen jo vuodesta -89! :D Iskä osti ekaluokkalaiselle Commodore 128 D:n ja sillähän mätettiin sitten päivästä toiseen mitä milloinkin. Ikisuosikit oli Giana Sisters ja Bubble Bobble. Gauntletia ja Boulder Dashia tuli kans pelattua... oi niitä aikoja!

Tuolta siirryttiin sitten PC:hen, lisämausteena oli Nintendoa, Game Boyta, Pleikkaa... Vuosikaudet pelasin myös netissä mudeja ja niihin olin kyllä niin koukussa kuin peliin voi olla. Piti nousta aamuyöllä aina pelaamaan kesken unien kun pääsi jenkkien kanssa mäiskimään monstereita hyvissä partyissa. :nolo:

Nyt huushollissa asustaa Xbox, Xbox360 ja PS2. Pelaaminen oli tuossa tauolla parisen vuotta - taisin vaan pelata itseni ulos jossain vaiheessa. Civilizationit, Simsit, Warhammerit sun muut istutti aikoinaan koneen ääressä viikkokausia niin että välissä tuli vaan käytyä koulussa ja nukuttua pari tuntia että ehti takaisin pelaamaan. Viimeisimmät tosi pahat addiktiot :D oli Morrowindiin, Kingdom Heartsiin ja Ratchet&Clankiin... sitten se vaan jäi. Nyt taas oon innostunut uudelleen ja tällä hetkellä eniten kiehtoo Oblivion. Viva Piñata on kans hauskaa vaihtelua, leppoisaa rakentelua.

Ai niin, uusin hauska löytö on tanssipelit. Aiemmin en kehdannut edes koittaa kun se oli jotenkin niin noloa. Nyt oon välillä päivisin tampannut In The Grooven tahtiin keskellä olohuonetta Pullan ollessa töissä. ;)

Latest posts

Back
Ylös Bottom