SUPERCARB 1kg -40%

Pelaajia mahdolliseen "äijä" kiekkoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Ikonen
  • Aloitettu Aloitettu

J.Ikonen

AMMATTILAINEN
Kartoitan, että olisiko Pakkotoistolla saman henkisiä äijiä kuin minä. Ikä 20-40, pelannut jollain tasolla kiekkoa nuoruudessa tai pelaa edelleen ja pitäisi päästä karkuun välillä kotoa (harjoitukset, pelit ja sauna-ilta). Tietenkään unohtamatta urheilun tuomaa hyvää oloa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta :dance2:
Joukkue perustettaisiin Helsinkiin.

Vastailkaa näihin kysymyksiin jos kiinnostusta löytyy.

1.ikä
2.pelitausta
3.pelipaikka

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta.

1. 26
2. B-junnuihin saakka
3. Puolustaja

Tosin muutamaan vuoteen ei ole hokkareilla oltua, mutta eiköhän sitä pystyssä pysy.

Kyllä kiinnostaa!

1. 20v
2. B-junnujen SM-sarjaan asti
3. Keskushyökkääjä

En tosin omista autoa, joten kamojen roudaaminen saattaa olla pienoinen ongelma, jos tämä mahtava idea toteutuisi.

Pelaisin heti jos osais edes luistella. Mennään vetään sählyä(siihen tosin kuolee).

Tai sitten voisin Ikosen kanssa haastaa nelinpeliin kaksi sulkkiksen pelaajaa.

Sählyä oiskin muuten pirun siistiä päästä pelaamaan! Joskushan täällä joku yritti saada säbäporukkaa kasaan mutta se tais mennä aikalailla reisille

Sähly käy minulle hyvin.

Sumu: Maalivahti
Mike: Jäähyllä
Ikonen: Aivan tutkalla puolustuksessa

Vielä tarvitaan muutama pelaaja!

Itse asiassa sähly on rahallisesti edullisempi ja harjoitus / peli vuoroja on helpompi saada. Viime kaudella kaukkis maksoi minulle jotain 400e. jää-aika + lisenssi / vakuutus n.50-100e. Niin ja varusteet on noin 700e. jos ei omista varusteita. Sählyssä ei tarvitse kuin mailan ja lipokkaat

Nyt vaan tarvitaan joukkueelle nimi ja nimekkäät sponsorit

PS.

Koitetaan ensin nyt sitä lätkää...
Kysykää myös kavereilta

Viimeksi muokattu:
Pelaisin heti jos osais edes luistella. Mennään vetään sählyä(siihen tosin kuolee).

Tai sitten voisin Ikosen kanssa haastaa nelinpeliin kaksi sulkkiksen pelaajaa.

Vähän aiheen vierestä, mutta anyway. Jos tulen joskus loppukesästä Helsinkiin käymään isoveljen luona, niin lähdet kyllä pelaamaan sulkkista. Ottaisin tosin suvereenisti turpaan, kun pelasin joskus frendien kanssa joku about puolisen vuotta, sen jälkeen ei ole tullut harjoitusta. Kuningaslaji, ei ole vaan saumaa harrastaa tällä hetkellä, kun hintataso täällä perseessä on niin håmå.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Vähän aiheen vierestä, mutta anyway. Jos tulen joskus loppukesästä Helsinkiin käymään isoveljen luona, niin lähdet kyllä pelaamaan sulkkista. Ottaisin tosin suvereenisti turpaan, kun pelasin joskus frendien kanssa joku about puolisen vuotta, sen jälkeen ei ole tullut harjoitusta. Kuningaslaji, ei ole vaan saumaa harrastaa tällä hetkellä, kun hintataso täällä perseessä on niin håmå.

Eihän sulkkisvuoro nyt paljoo maksa? Täällä turun suunnalla joku 6e/h.

btw. voittaisin teidät kaikki :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom