Peilit pois kuntosaleista??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grotesk
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Iltalehdestä hullu maailma palstalta 4.8.2003

Peilit pois kuntosaleista

Kuntosaleissa olevat peilit stressaavat naisia, paljastaa Kanadassa tehty tutkimus. 20 minuutin harjoituksen jälkeen naiset tuntevat usein olonsa huonommaksi, väsyneemmäksi ja masentuneemmaksi kuin ennen saliin tuloa, jos he joutuvat töllistelemään itseään peilistä. Tutkijoiden mukaan peilit tekevät naiset tietoisemmiksi oman kehonsa puutteista.

-----------

Onkohan tämä nyt sitten näin?

Joutuuko sitä pullistelemaan pelkästään vessanpeilistä? Vai joudutaanko nekin poistamaan, koska naiset tulevat tietosemmiksi oman naamansa puutteista? :D

Taitaa olla itse :david: tutkijana..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai sitten asia on vain niin, että monetkaan naiset eivät ymmärrä omaa kauneuttaan. :(

No joo... Olipa :david: tutkimus taas.
Kyllä minä ainakin tiirailen sieltä peilistä ihan samaa mitä miehetkin, eli sitä kivaa pumppia minkä treenistä saa. Onhan se mukava että edes treenissä huomaa jotain lihaksiakin, vaikka ne sitten suihkuveden mukana valuvatkin viemäriin... :evil:

Tossa tutkimuksessa on varmaanki ollut jotain ylipainoisia naisia, jotka on kaikkea muuta kuin sinut oman vartalonsa kanssa.

Originally posted by Grotesk
Iltalehdestä hullu maailma palstalta 4.8.2003

Kuntosaleissa olevat peilit stressaavat naisia, paljastaa Kanadassa tehty tutkimus. 20 minuutin harjoituksen jälkeen naiset tuntevat usein olonsa huonommaksi, väsyneemmäksi ja masentuneemmaksi kuin ennen saliin tuloa, jos he joutuvat töllistelemään itseään peilistä. Tutkijoiden mukaan peilit tekevät naiset tietoisemmiksi oman kehonsa puutteista.

Peilien lisäksi voisi poistaa muut itseä komeammat/kauniimmat kilpailijat pois kuntosaleista, ettei masentuisi niin paljoa. Lisäksi seininiltä pitäisi repiä pois kaikkien puntti-ikonien kuvat ja laittaa tilalle itseä rumempia tallukoita. ;)

Kyllä minä ainakin tiirailen sieltä peilistä ihan samaa mitä miehetkin, eli sitä kivaa pumppia minkä treenistä saa.
ai sitäkö varten ne ovat? minä olen vain katsonut että suoritan liikkeet oikein. (no tottakai tiirailen fitness tyttöjä peilien kautta :evil: )

Originally posted by Nate
Kyllä minä ainakin tiirailen sieltä peilistä ihan samaa mitä miehetkin, eli sitä kivaa pumppia minkä treenistä saa.

Jep, oikeassa olet. Sitä kivaa pumppia minkä mimmit saa treenistä minäkin sieltä peileistä tiirailen.

Originally posted by Dragon
Mitä seuraavaksi? Valot pois salilta, etteivät muut nää kuinka ruikku olen ja kuinka vähän oikeasti teen penkkiä.
Eiku ne raudat pois, ettei kukaan tantta saa vahingossa liian isoja lihaksia:D

No huh huh...
Onpahan taas pistetty rahaa menemään turhaan tutkimukseen.
Nuokin rahat olisi voitu pistää David Hasselhoffin rintakarvojen koostumus tutkimukseen.
Kyllä ne peilit minusta on oleellinen osa salia. Ja juuri niistähän sitä pystyy katsomaan tekeekö liikkeen oikein.
Tuollaiset tutkimukset saa sappeni kiehumaan!

Joo-o, vittuun raudat ja pitkiä sarjoja tilalle, et sais vähän sitä "kiiiinteyttävää". Mä oon yrittäny vähän kysellä tytöiltä, et mitä puuromerkkii ne syö, ku kerran lihakset kasvaa ihan itestään;)

No joo, niiden peilien pitäis inspiroida ja piiskata gimmat eläimellisiin suorituksiin, joil paikkailtas sitten niitä puutteita, joita kukaan muu ei kuitenkaan tiedosta. Eiks näin?

Originally posted by AK-47
Joo-o, vittuun raudat ja pitkiä sarjoja tilalle, et sais vähän sitä "kiiiinteyttävää". Mä oon yrittäny vähän kysellä tytöiltä, et mitä puuromerkkii ne syö, ku kerran lihakset kasvaa ihan itestään;)

Ja sehän tossa on vielä, että ihan oikeissakin tutkimuksissa on jossain todettu, että naisilla pitäisi olla vaikeempaa toi lihan tekeminen kun puuttuu sitä testoa.

Kysymys kuuluukin, että mitä me miehet teemme väärin kun se lihas ei meinaa kasvaa millään vaikka miten repii ja riuhtoo menemään. Kun taas joillain naisilla tuntuu olevan ongelmana se päinvastainen, että on pakko olla treenaamatta kun kasvaa LIIAN isoksi..

Aivan, Grotesk. Ne on harvassa ne naiset, joiden genetiikalla kasvatetaan ylipäätään kummoisia lihaksi, mutta olenpa näitäkin tavannut. Toisekseen kun monilla nuoremmilla tytöillä on muutenkin dieetti semmoista linnunruokaa, ei pelko liian suurista lihaksista liene aiheellinen. Toisaalta pitää muistaa, että kauniimpi sukupuoli taitaa olla huomattavasti kriittisempi ulkonäköasioiden suhteen, turhaa tai ei. :)

mitäs sit seuraavaks

ja kohta ne tutkii että naisten mielestä cardio koneissa pitää olla semmoset kopit ettei kukaan nää et ne ei jaksa tai et ne hikoo nii et meikit valuu. :D

Originally posted by RikuRiuku
No huh huh...
Onpahan taas pistetty rahaa menemään turhaan tutkimukseen.
Nuokin rahat olisi voitu pistää David Hasselhoffin rintakarvojen koostumus tutkimukseen.

Mistäs tiedät, että sitä ei ole jo tutkittu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom